Wij willen geslacht weten, wachten tot de 20 weken echo. Namen is een dingetje. Wij liggen mijlenver uit elkaar. Ik vind namen als simon, nanne en fedde mooi, mijn man klaas piet en willem 😯
Ik had gisteren over de hele dag wat bruin bloedverlies en pijnlijke buikkrampen. Sloeg natuurlijk meteen in paniek..nu heb ik gelezen dat het niet meteen iets ernstigs hoeft te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Sterkte jaleisha. @ Saarr. Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter tot week 13 regelmatig veel bloed verloren. Kan dus wel. Krampen kan misschien ook je darmen zijn? Die van mij raken nu al overstuur van de hormonen. Vervelend die onzekerheid voor je.
Jaleisha echt heel veel sterkte meid wat ontzettend naar :x Saar inderdaad niet meteen wanhopen bruinverlies hoeft niks te betekenen en een beetje krampjes of pijntjes in de buik ervaren de meeste hier wel in de eerste weekjes. Ik vanmorgen weer testen want ik wilde 3+ op mn clearblue maar helaas 2-3 damn!! Ach misschien was ik gewoon net iets te vroeg. De kv testjes knallen er wel steeds van af.
Veel sterkte Jaleisha! Namen: wij hebben al heel lang een lijstje met twee meisjesnamen en twee jongensnamen. Een van de jongensnamen is 'Jules', en gisteren liepen we door de stad waar we op vakantie zijn, en we zagen die naam echt overal opduiken... Op een armbandje, de naam van een hotel, een winkel, ... Dus,nu is m'n man ervan overtuigd dat het een jongetje wordt en dat ie Jules gaat heten :-D Verder hier erg rustig! Mijn borsten zijn groot en ik heb erg veel honger, als ik niet gauw iets eet word ik misselijk.