Nee alleen maandag komen voor echo en bloed prikken Mocht ik ineens buikpijn krijgen moet ik direct na de 1e Hulp en niet huisarts of vk
Ja, dan is het niet een kwestie van aansnoeren...hahaha. Het zal ook mijn derde zijn, ik ben benieuwd of mij dat ook te wachten staat volgende week met 5 weken.
Vind het zeer opmerkelijk. Is absoluut geen beleid bij een bbz. Bij twijfel absoluut aan de bel trekken hoor! Mijn hart gaat naar je uit, weet zo goed hoe deze periode voelde. *knuffel*
Ik ben eens aan het kijken op de website maar hoe zitten die maten juist .. Want bv voor een t-shirt heb ik normaal nen medium welke maat is dat nen 34 of een 36 ?
Boehh ik lig al een uur wakker en kom maar niet in slaap! Sowieso veel last van de afgelopen week Positiekleding, broek had ik bij de eerste geloof ik met 11 weken, echt wát een verademing! Wij zijn nu bezig met klussen in ons nieuwe huis en onze spullen liggen in de opslag dus hoop dat ik ze nu niet eerder nodig heb.. Nog 3 weken wachten, dan kan het
Ja hier ook! Dat scheelt een beetje Hier ook geen oog dicht gedaan door de vreselijke stomme plopjes in me rechter oor. Luchtbellen leken het wel. Je hoort ze van binnen en hield me wakker. Ach ja.. Hopelijk waait het van zelf over! Fijne dag allen
Melissa wellicht nog zelf een test doen. Als het goed zit zal je test nu donker zijn dan je laatste. Als ie lichter is dan weet je t maar.. Hoe rot ook. Bij mij hielp t, dan kwam t niet zo onverwacht maar zag ik t al aan mn testen.
Ik heb nog wel even zitten gissen en rekenen aangezien de arts ook sprak over miskraam en dat mijn HCG nu mis wel aan het dalen is : op 26-1 bloedgeprikt was HCG 18.2. Laag maar met laat ei en innesteling zou het kunnen. 2 dagen later 28-1 bloeding. Het kan nooit lijkt mij dat in 1 of 2 dagen mijn HCG zo ontzettend hoog vanaf 18 naar boven de 500 oid is gegaan en het nu bijna 2 weken later pas 380 ofzo is.. ik hoop echt dat ik het goed heb en een laat ei en late innesteling en trager aanmaak van HCG. Want mijn klachten worden ook niet minder.. en borsten blijven zeer pijnlijk en nog steeds een enorm opgezette buik. Zelfs mijn vriendin zei: sinds wanneer heb jij tieten?! Als ik ook bereken vanaf 26-1 met 18.2 en dan HCG verdubbeling per 3 dagen had ik de 7e rond de 290 gezeten. Gisteren zat ik hoog in de 300. Dus opzich zou het kunnen kloppen.. oké en nu hou ik op met mezelf TE veel hoop aan te praten.. heb nog 1 test bewaar die voor dit weekend. En als mijn HCG idd aan het dalen is zal ik dat wel moeten zien dit weekend op mijn test
Lalune, ik wil ook wel wat bestellen, alleen je kan de code bubbel voor gratis verzenden gebruiken lees ik, maar waar vul je deze in?
Hippydepippy; hier ook slechte nachten, om de haveklap wakker... Melissa; ik ben heel hard aan het duimen voor je! 83angel; ik ben nu toch ook wel heel nieuwsgierig naar jouw echo, hoop dat alles goed was?
Guusje: jeetje, wat ben jij al lekker aan het groeien lijkt me lastig om het goed te verbergen, zo vroeg al.. Melissa: mijn duimen draaien voor je.. Ik had ook de 23e een positieve test (op 9/10dpo) en dan zou je toch echt wel nu 6 weken moeten zijn.. Je krijgt immers pas een positieve test als het ingenesteld is en je HCG aanmaakt.. Ik hoop heel hard voor je dat alles goed afloopt!! Bedankt meiden voor de tips voor de misselijkheid. Ik heb gember in huis gehaald en ga kijken of dat helpt! Gisteren ging het gelukkig wel wat beter dan maandag, kon het beter in bedwang houden ofzo..
@melissa niet alle miskramen lopen gelijk... Bij mijn ma bleef het hcg stijgen, dus ondanks het feit dat hartje gestopt was, bleef mijn lichaam denken dat ik zwanger was 😔 Ik blijf wel duimen voor je!
Inslapen is hier ook drama, gelukkig slaap ik wel iets beter weer in s nachts. Onze dochter spookt nogal s nachts dus dat is wel heel fijn. Lastig Melissa. Ik had 12-12 eerst dag laatste menstruatie en ook op 23-1 eerste lichte test. Door ovulatietesten weet ik dat mijn eisprong rond de 12e is geweest. Zou bij jou dan ongeveer hetzelfde moeten zijn. Ik hoop ontzettend dat je trage aanmaak van hcg hebt of dat je super snel positief heb getest. Pittig hoor dat je tot maandag moet wachten
Ik heb vanmorgen opnieuw een testje gedaan (maandag ook), ze lopen mooi op, dus het zorgenknopje moet weer even uit. Man oh man.... Ik leer kanten van mezelf kennen waarvan ik niet wist dat ik zo kon zijn. Hebben jullie dat ook??
uhu.. en zelfs na meerdere zwangerschappen nog steeds een stresskip.. Ik heb het maar van mezelf geaccepteerd
Melissa: ik duim dat alles goed komt en je maandag een mooie echo hebt hoor!! Zijn er nog die echo gehad hebben? Lees niet er precies niet veel over? Ik ga vandaag om een zwangerschapsbroek denk ik. Buik is ook al serieus gegroeid en heb echt pijn van mijn broeken tijdens het werken. Moet dan ook veel bukken nzo.. Zal het ook niet lang kunnen verbergen zo. En ook met vlagen misselijk, zoals nu Had ik bij de eerste niet hoor.