Herkenbaar Appelboompje, denk alleen dat het heel verstandig is ernaar te luisteren en de test te doen. Mag ik een foto zien van je test? Ik wil het ook gaan doen maar twijfelde. Maak ik mezelf dan niet gek? Vrijdag middag komt moeders voor moeders en dan zal ik ook een test moeten doen. Benieuwd naar. X
Jee wat spannend melissa....ik duim voor je. Hier vanmorgen ook de eerste misselijkheid gespot. Ik keek naar mn boterhammen en mn maag draaide om bij het idee die te moeten eten. Haha. Kijken of ik over een paar dagen nog lach of dat ik weer plat op de bank lig en niets meer kan. Slapen doe ik ook niet goed maar dat ligt meer aan mn 7maanden oude dochter. Altijd doorgeslapen tot een paar dagen geleden. Drama. Moet veeel naar de wc. Buik...ja darmen zijn iets opgezet maar mn broeken passen nog wel.
Haha fijn hé die kleintjes Vally! Wij hebben ook door kunnen slapen tot 4 maanden, daarna elke nacht weer een flesje. Naja het is niet anders. Ik heb net bij mezelf gekeken, heb het hartje gezien en een dooierzak. Pfie ben best opgelucht eigenlijk.
dat is inderdaad al een hele geruststelling werveltje!!!! Ik wil niet wachten tot 18maart......11 maart ga ik een avondje met mn mams op stap. En dan zou ik me nog stil moeten houden! Mijn man wil het pas vertellen na de eerste echo. Lukt me noooooit om mijn mond te houden. Op mn werk weten ze het nu. Gelukkig. Kan ik daar vrijuit praten
O, ik had dat helemaal niet gezien.....Waarschijnlijk bij het afrekenen? Ik weet het eigenlijk niet.....Of is het al gelukt?
Lalune : Spijtig dat je enkel met visa enzo kunt betalen , dit heb ik spijtige genoeg niet . ik heb enkel een maestro cart
Fijn dat je het hartje hebt gezien werveltje!!! Mvm komt maandag. Loop al de hele ochtend te kotsen. Pfff. Steeds wat eten en dan begin ik weer overnieuw. De vorige keer begon het ergste pas rond 7 weken. Vl grapt al dat het het misschien meer zijn. Daardoor het bliedeverlies/snelle knaller/vele kotsen. Over 2 weken weten we het ☺
Givenchy en Irisbloem ben blij dat ik niet de enige ben. En die hormonen ook, whaha, Heb gisteren en kwartier zitten huilen omdat ik dacht dat ik een steek had laten vallen met breien (babydekentje) - achteraf niks aan de hand natuurlijk. Werveltje; oh wat fijn zeg! Wel handig dat werk van jou. Irisbloem; hoe ging mvm? Hieronder m'n testjes
@ Appelboompje: leuk om te vergelijken, hierbij mijn laatste testjes. Die van Zw& kids zijn duidelijk minder gevoelig als die van KV2x5 en Action. Wel irritant want die knallen wel en deze laatste vind ik eigenlijk niet knallend genoeg voor 4 d na NOD. Maar het loopt wel op. Welke testen heb jij gebruikt? Ik ga hierna niet meer testen, alles is op. Spannend, nu gewoon afwachten.
Mijn dipstick test van gisteren (7 dagen na NOD, LF van 13 dagen) was ook nog geen knaller hoor! Ik wijdt het aan de testen, ze waren altijd al veel minder duidelijk dan die van Kruidvat. Wel kwam het streepje meteen bij het doorlopen. Ik twijfel om deze week toch nog eens een van Kruidvat te halen, wil eigenlijk wel eens weten wat die nu doet (laatste was op NOD).
Dat is wel bijna-knallend. Maar je bent een verdubbeling aan HCG (3 dagen) verder dan ik ben, dus het stelt me wel gerust, bedankt! Ja, als je nog een echte knaller wilt met KV testen, dan kan je dat doen. Maar volgens mij is het wel duidelijk, toch?
Dankjewel. Het rare is dus ik heb nooit buikpijn gehad. Ook geen krampen. En zelfs met mijn bloeding niks..