Heb de lijst even boven gehaald en alle pagina's doorlopen om te kijken of er nog data's toegevoegd moeten worden. Volgens mij klopt hij zo weer. Is het een idee om data's voor de lijst even in KLEUR te vermelden? Dat scheelt weer Angel: Wanneer is jouw volgende echo? Ik heb Jaleisha's naam nu ook bij de sterretjes gezet. Ze gaf aan voorlopig even offline te zijn omdat het allemaal wat pijnlijk voor haar zou zijn. Ik zou het vervelend vinden als ze terug komt dat ze nog altijd op haar verwachte datum staat. Soort: zou ik dan inderdaad niet doen, is erg krapjes he, zou anders misschien juist een teleurstelling zijn of onrust geven. Ik denk in elk geval aan je. 26mei: dat is wel jammer zeg. Hoe reageerde je vriendin?
Jaa ging goed! Leuke vrouw ook Jaaa heel lief en super zacht!! Ik had wel last van mijn hormonen want toen ik een positieve test zag moest ik bijna huilen. Moest me zoooo inhouden haha
Succes vandaag Soort, hopen op een mooie echo! Ik mag de 17e om half 9 al, gelukkig op tijd! ben de dagen aan het aftellen! Fijn de lijst Appelboompje, ik durfde het zelf niet om Jaleisha al bij sterretjes te zetten, maar "fijn" dat ze er nu bij staat. Ik snap wat je bedoelt.
Ik denk dat ik ook bij de sterretjes mag.. heb mijn oude bh weer aan en veel minder gevoelige borsten.. maar wil wel voor ik het neerzet maandag in het zh de onderzoeken even afwachten..
Ik hoop het niet melissa Daan; ik wist niet goed waar goed aan te doen, maar als ik naar mezelf keek, ik ben toen maanden niet meer in het topic geweest, denk dat ik het zelf confronterender zou vinden mezelf nog in de lijst te zien staan, dan bij de sterretjes.
Wat vervelend zeg melissa. Ik weet helaas hoe het voelt heel veel sterkte. Wij lopen bij de gyn vanwege lange cyclus alleen al voordat we aan het traject begonnen zwanger geworden. Dat werd een miskraam nu 7.5 weken geleden. Hierna zouden we met clomid beginnen maar ik was meteen weer zwanger dus weer neit nodig. Daarom krijgen wij nu vroege echo's ze doen bij ons de eerste echo met 7 weken na laatste menstruatie is bij mij dus door de cyclus met 6 weken. Ik hou altijd mijn sokken aan ik heb er geeneens over nagedacht om die uit te doen. Sex heeft mijn man op dit moment echt pech. Ik moet er niet aan denken. Ik ben dan ook de hele dag door misselijk en moet echt elk half uur wel iets eten. toch maar eens kijken of ik er iets voor kan krijgen. Als dit nog tot de 12e week moet dan worden het een paar zware weken. Gelukkig nog niet hoeven over te geven. Hebben jullie ook de hele tijd honger? Zelfs als ik net gegeten heb knort mijn buik. Gisteren was ons kleintje volgens mij goed aan het groeien ik had echt erge steken. Gelukkig nu weer weg. soort succes vandaag met je echo Mijn volgende echo is op 23 feb.
Lekker op tijd dames! Ik half 11 geloof ik.. kan echt niet wachten.. Nog precies een weekje .. de tijd gaat zoooooww langzaam.. Merken jullie intussen al meer zwangerschapssymptomen op ? Hier nog steeds vrij weinig..
Hoewel ik een week achterloop; weinig symptomen. Zal het wel goed gaan? Mijn borsten zijn groot gebleven, maar minder pijnlijk. Af en toe een klein vlaagje misselijkheid en als ik te snel opsta voel ik mijn baarmoeder (zwaarder geworden). Mijn reuk is wel heel sterk. Nog niet moe. Oja en roosvicee laxo helpt super tegen de opstopping en luchtbellen!
Hier is het verschrikkelijk, krijg niks uit me handen, ben knorrig, moe.. Bah bah die eerste weken vind ik echt niet leuk! De rest is prachtig... Maar dit jeetje hebben jullie dit ook?
Je mag wel wat van mij hebben. Ik ben al dagen misselijk. Ik weet soms van gekkigheid niet wat ik er tegen moet doen
Nog steeds geen symptomen hier! Af en toe 's avonds wat buikpijn, maar dat was eigenlijk erger de eerste week. En pijnlijke borsten, maar daar heb ik eigenlijk enkel last van als mijn vriend er te hard tegen ligt ofzo.
Hier ook niet echt veel symptomen Al had ik dat bij mijn dochtertje ook niet echt, enige wat ik tot de 12 weken heb gehad is elke dag Zuur!! Dat heb ik nu dus weer.... af en toe een beetje buikpijn en soms misselijk maar verder mag ik niet klagen.
Hier enorm misselijk en moe! Hoe doen jullie dat? Werken (poetshulp) en misselijkheid. Kun je daar iets voor nemen? Want zo werken is geen doen.
Bah... net zo misselijk tijdens baby zwemmen dat ik echt even aan de kant moest. Gelukkig alles binnen kunnen houde. Benieuwt soort naar je echo 😊 Hier begint verder een darmenbuikje te komen.