1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ik wil ook wel meedoen met Moeders voor Moeders, maar weten jullie hoe het gaat als je werkt? Dan neem ik aan dat je hier daar niet opvangt? Maakt het uit hoeveel je verzameld?

2. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Over moeders voor moeders, ik denk ook dat ik mee wil doen, maar wacht er denk ik nog wel even mee. Ik vroeg me ook af of het uitmaakte hoeveel je verzamelt, maar er stond op de website dat je ook mee kon doen als je fulltime werkt en ze dus met elke bijdrage blij zijn.

Welkom Werveltje en Yaisa! En gefeliciteerd!

Oh en ik weet niet meer wie het schreef over het vermoeden van een meisje, maar mijn vriend en ik hebben ook allebei heel sterk het gevoel dat het een meisje is :D

3. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Stom hè.. Kan het soms redelijk loslaten om me er het andere moment weer helemaal over druk te zitten maken :p

4. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik ga ook naar de 9 maanden beurs met mijn moeder!

Ik dronk altijd 1 kopje koffie in de ochtend en kan het nu wel de hele dag doordrinken! En ben enorm dorstig!

5. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Stomme vraag meiden.. Hebben jullie soms ook zo'n nat gevoel van onder? Ik ren echt zes keer per dag naar dE wc omdat ik bang ben dat ik bloed verlies, maar het is iedere keer vals alarm. Maar dus wel steeds zo'n nat gevoel. En sinds vanavond ook felle steekjes in m'n liezen.

Ik wil ook graag naar de negen maanden beurs, lijkt me zo leuk. Ik ga wel samen met mijn vriend :)

6. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan

Hey meid wat zie ik!! 5e IUI gelukt!! Gefeliciteerd!!

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    9mb is niet geschikt voor alle mannen. De mijne begint er elk jaar zelf over :D bewust vorig jaar niet gegaan omdat een zwangerschap even niet kon.

MvM; ik denk dat er veel vrouwen zijn die fulltime werken en meedoen. Anders zou er weinig voor ze over blijven. Ik werk zelf 4 lange dagen dus zal ook geen mega-opbrengst hebben. Ik hoop dat het andere vrouwen toch helpt!

Ik vergeet (weer) veel!!!! Kom er vanochtend achter dat er lege eierschalen in de eierdoos zitten van maandag :cool:
    Of geef bij het tafel dekken mezelf een gebaksvorkje en pak twee messen teveel :(

8. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    De laatste digitale..
    Maar als je naar het streepjes ding kijkt die je erin en eruit haalt zo je dat de teststreep nu donkerder is dan de controle streep.. :)

K geloof t wel nu..

@ Daan, ik moet zeggen dat ik dat niet heb eigenlijk..

Hier begint de moeheid in de te slaan.
    ik hou me ogen niet meer open s avonds! Rond 9 uur k.o. nu al 3e avond op rij.. gewoon kapot.. lijf heeft t er maar druk mee i guess

Bijgevoegde bestanden:

9. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    herkenbaar... ik heb ook zo'n nat gevoel en vooral met opstaan als ik gezeten heb van die steekjes

10. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    moeder voor moeders... bij de 1e niet gedaan en bij de 2e wel,maar die lucht wat uit die bussen komt kon ik niet verdragen door de misselijkheid,het was echt vreselijk. twijfel nu dus of ik weer mee ga doen en hoe hou ik het dan verborgen voor mijn oudste die is 7 en gaat er natuurlijk vragen over stellen en wil voorlopig nog niet dat hij het weet

11. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik had dat nattige de eerste paar dagen nu valt het wel mee.. en tot nu toe vandaag geen licht roze met afvegen!

Ik heb soms ook wat steekjes/ soms lijkt het wel of iemand mijn bm kriebelt heel gek. En last van mn darmen(de dunne pff). En reuk idd! Rook gisteren de hele dag het geurtje van mijn collega aan de andere kant van het kantoor. En mn eigen Deo is verschrikkelijk

12. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16

wauw mooie testen. duidelijker kan niet :D

13. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    En super mooie test Jaleisha!

14. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113

Ah fijn dat jij dat ook herkent! Vind het echt een rotgevoel.. Net ook weer, dacht ohnee toch, nu is het echt nat, en dan ga ik kijken en dan is m'n broekje nog kurkdroog :(
    Vervelend gevoel, maakt me onzeker!

Mooie test Jaleisha!

15. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi Jaleisha!

@cares86: misschien kun je zeggen dat je mee doet aan een 'medisch onderzoek' of zoiets?

Ik heb vooral last van honger.. heeeeeeeeeeeel veel honger.. heb net ontbeten en wil nu eigenlijk alweer aan mijn lunch beginnen.
    Verder slaap ik slecht, maar weet niet of dit komt van de zenuwen of van de zwangerschap zelf.
    En af en toe een wat trekkerig gevoel onder in mijn buik..

16. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    @ melissa, dat dorstig zijn heb ik ook.. heb nog nooit zoveel gedronken zeg pff.. net of dat ik in de woestijn gelopen heb..

@ daan, ja dat nattige gevoel dat heb ik ook met vlagen nog.. moet zeggen dat ik er nu op t moment geen last van heb gelukkig.. echt heel vervelend.

@ Marijke.. jaa eindelijk zeg!! iui 5 hadden we 4 eitjes en als dat niet zou helpen dan zou ik op mn kop gaan staan ( gelukkig hoeft dat niet haha)

@jaleisha.. moeilijk om het te geloven he?.. geloofde t gister ook pas echt na die cb digi..

17. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ja ik herken dat nattige gevoel ook. Vooral fijn als je aan het werk bent en met iemand in gesprek en je denk... uhhhhhh. Maargoed, als je de 'schade' dan bekijkt valt het inderdaad wel weer mee

Wat een mooie testen weer! Gefeliciteerd Sanne!

18. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    20160127_101233.jpg

mijn restjes lopen mooi op:)

19. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244