1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik mocht zelf bepalen waar ik de flessen neerzet! Mocht achter huis en voorhuis. Of idd zelf wegbrengen. We hebben het nu tussen de containers, dan valt het ook niet op :) en als je thuis bent dan kan je het gewoon binnen laten staan want dan bellen ze wel aan;) Ik ben zelf ook door hulp van mvm zwanger geworden dus vind het heel fijn dat ik nu ook andere vrouwen in ze zelfde situatie kan helpen. En de ene dag zit de fles meer vol dan de andere dag, maar dat maakt niet uit. En al zou het mis gaan wat we natuurlijk niet hopen, dan heb je toch nog geholpen want alle kleine beetjes helpen.

2. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Leuk hoor, dat de eerste meiden hier het al hebben verteld. Wij hebben woensdag de eerste echo en dan zaterdag een fotoshoot. Dan laten we gewoon leuke foto's van ons samen maken (wil ik al een tijdje) en dan ook van ons met de echofoto. Met die foto willen we het dan bekend maken :) na de eerste echo alleen aan onze moeders, na de tweede echo misschien aan wat andere familie en naaste vrienden en dan met 12/13 weken aan de rest.

Hier nu echt super misselijk, mijn hele dag draait om niet proberen over te geven.. Gister kon ik het voor het eerst niet meer tegenhouden, ook nog in de auto :) in de auto zitten is echt drama nu, voor we de hoek om zijn ben ik al spuugmisselijk.
    Ben nu aan de suprimaltabletjes en die lijken een beetje het scherpe randje eraf te halen..

3. Vive4

Vive4 Lid

17 nov 2015
    67
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde als jij. Juist helemaal geen klachten, ik voel me ook niet zwanger maar gewoon 'normaal'. Maakt mij ook heel
    Onzeker omdat ik bij de eerste gelijk klachten had. Maar goed, zal wel goed zijn, tenslotte hebben we positief getest :)

4. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook mee gedaan met MvM, ben zelf op een natuurlijke manier zwanger geworden maar had niet veel gescheeld want we hadden een week later een afspraak in het ziekenhuis, maar toen testen ik positief...
    Ik doe dit keer niet mee, puur omdat ik bij me eerste zwangerschap echt kotsmisselijk werd van die geur van die kannen, als ze open moesten. Maar ik heb het de 1e Keer wel gedaan dus dat voelde goed!

5. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    mag ik mee schrijven. uitgerekende datum 4-10-16

6. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    Gezinsmanager ;-) Studeren
    NULL
    Hoi!
    Ik heb steeds bloedneuzen herkent iemand dit?

7. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Hoi!
    Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van mijn 5e kindje❤️

8. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik!
    Heb er ook al 3 gehad in 1.5 week tijd... Kan een kwaaltje zijn, maar er heersen ook virussen rond waar het bij kan horen zei mijn huisarts.

9. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    NULL
    O okee, thanks😘

10. Vive4

Vive4 Lid

17 nov 2015
    67
    1
    8
    NULL
    NULL
    Bij deze zwangerschap nog niet, maar bij mijn zoontje heb ik vanaf maand 3 tot maand 9 dagelijks bloedneuzen gehad. Stopte pas na de bevalling.

11. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Dan maar hopen op een virusje😬😷

12. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL

Wat leuk ! Gefeliciteerd

13. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Succes voor de echo dames van morgen!!

14. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    Dank u ☺️ Ik verga van de zenuwen ik moet er om 12.30 zijn maar ik kan pas savonds iets laten weten want ik moet even tussen door van mijn werk naar de gynaecoloog ☺️ Ik heb nog steeds bang dat het nog zou kunnen mislopen ... Ik ga pas gerust zijn na de echo ☺️

15. vally

vally Niet meer actief

Ik ben zo bang weer voor die pnd. Voel me al de hele week echt niet happy. Waardoor? Geen idee. Misseljjkheid wordt ook steeds meer. Morgen huisarts bellen en weer aan de emesafene hoop ik. Dan heb ik het neerslachtige van de misselijkheid tenminste niet.
    Mijn dochtertje van 7.5 maand is ook erg veeleisend. Door haar temperament moet je haar continue bezighouden. Normaal kan ik dat wel redelijk hebben maar nu kan ik er echt niet tegen! Meteen twijfel of ik nog wel een 2de wil...beetje laat nu haha

16. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @Vally dat heb ik met onze oudste ook gehad (geen pnd gelukkig maar hij was wel een pittige baby) . Hij had als baby kma en heeft echt een flink temperament. Iedereen die ik ken zei, jeetje dat ken ik niet zo hoor! Daardoor heb ik zeker een jaar gedacht dat ik geen tweede wilde. Na dat jaar werd het langzaam beter en toen hij anderhalf was wist ik zeker dat ik een tweede wilde. Ben zo benieuwd hoe het gaat zijn met twee kinderen! Maar eerst op naar de eerste echo.. nog 2,5 week...

17. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Ooh ik herken je gevoel!! Ik hoop zoooo dat het goed zit. Ik ben al misselijk maar word nog meer misselijk van de zenuwen!

18. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    NULL
    Succes morgen meiden! X

19. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013