Bloem; fijn dat je desondanks toch een leuke avond had. Melissa; ik ben me rot aan het refreshen en duimen voor je! Hoop toch zo op goed nieuws voor jullie! Marinke; zo das in elk geval niet naast de deur! Vanmorgen de eerste 'zware' ochtend gehad. Denk dat er nog wel vele zullen volgen. Ook echt hoofdpijn vandaag. Nou ja zolang het te houden is nog maar even geen paracetamol nemen
Even voor de lijst: wanneer ben je uitgerekend? Hoeveel jaar ben je? en is het je 1e kindje? En nog afspraken staan voor echo's of iets dergelijks?
Ohw Melis, hoop zo dat het goed zit voor je!! Ik houd het in de gaten hier.. De rest hoop ik ook op goede echo's uiteraard.. jeetje het lijkt wel alsof ik de zenuwen van iedereen aanvoel.. pfff :O
Melissa ik duim voor je. Iedereen succes vandaag met de echo's Dat er maar mooie kloppende hartjes te zien mogen zijn. Ik heb afgelopen weekend 16 uur per dag geslapen. Zo moe ben ik. Het heeft ook wel invloed op mijn man zijn humeur gaat er ook aan. Ik voel me absoluut nu niet op een roze wolk zitten. Hopelijk word het na de 12 weken beter.
Ook voor de lijst nog een vraagje: Hoeveel jaar ben je? en hoeveelste kindje ben je in verwachting? En al afspraken staan?
♥ Uitgerekende datum ♥ 1 oktober (2) ♡ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje ♡ Nuri1608 - 21 jaar - tweede kindje 2 oktober (2) ♡ Yaisa - 32 jaar - tweede kindje ♡ 83angel - 32 jaar - eerste kindje 3 oktober (4) ♡ Doornroos - 29 jaar - tweede kindje ♡ Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje ♡ melissa53 - 21 jaar - eerste kindje ♡ Nathasja - 35 jaar - vijfde kindje 4 oktober (3) ♡ USAbaby - 30 jaar - tweede kindje ♡ werveltje - 30 jaar - tweede kindje ♡ Ziva15 - ?? jaar - ?? kindje 5 oktober (4) ♡ Daan3 - 25 jaar - eerste kindje ♡ Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje ♡ aggy - ? jaar - derde kindje ♡ mb90 - ? jaar - tweede kindje 6 oktober (3) ♡ Bloem4 - ? jaar - tweede kindje ♡ Cares86 - 29 jaar - derde kindje ♡ meisje26 -35 jaar - derde kindje 7 oktober (2) ♡ mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje ♡ Elssje - ?? Jaar - eerste kindje 8 oktober (4) ♡ Soort - 28 jaar - eerste kindje ♡ Never lose hope - 24 jaar - eerste kindje ♡ Givenchy - ? jaar - ? kindje ♡ MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje 9 oktober (3) ♡ Aappie - ? jaar - derde kindje ♡ San261 - 26 jaar - eerste kindje ♡ Olivi - 33 jaar - eerste kindje 10 oktober (3) ♡ Guusje27 - 33 jaar - derde kindje ♡ Navara2010 - 25 jaar - tweede kindje ♡ Vally - 29 jaar - tweede kindje 11 oktober (1) ♡ Pinkie88 - bijna 28 jaar - eerste kindje 12 oktober (2) ♡ Nox - 34 jaar - derde kindje ♡ Hippydepippy - 29 jaar - tweede kindje 13 oktober (4) ♡ Saarrr - 28 jaar - eerste kindje ♡ Appelboompje - 32 jaar - eerste kindje ♡ Vive4 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Marinke84 - 31 jaar - 2e kindje 14 oktober (2) ♡ 26mei - 29 jaar - tweede kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 20 jaar - tweede kindje 15 oktober (4) ♡ Mimi1988 - 27 jaar - tweede kindje ♡ Bailey2005 - 35 jaar - tweede kindje ♡ Irisbloem - 34 jaar - eerste kindje ♡ LaLune - 38 jaar - derde kindje Datumloos (1) ♡ Novem - ?? jaar - ?? kindje Totaal: 44 ★ Sterretjes ★ 08-02-2016 Katheleine's kleintje 07-02-2016 Jaleisha28 ♥ Afspraken ♥ 15 februari: Yaisa: intake vk Navara2010: eerste echo Never lose hope: eerste echo Melissa53: terug naar het ziekenhuis San261: echo (controle ivm cyste) Marinke: bloedprikken 16 februari: Natasja: eerste echo 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo Givenchy: eerste echo Pinkie88: eerste echo MB90: eerste echo San261: echo (controle ivm cyste) 18 februari: Sanne198: eerste echo Mamavanmenno: eerste echo Anoniemmeisje18 - Eerste echo en intake 19 februari: meisje26: eerste echo Doornroos: eerste echo Novem: eerste echo 22 februari: Mtr1982: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: intake vk en eerste echo Bloem4: Eerste echo gyn 83Angel: Tweede echo 24 februari: USAbaby: intake vk + eerste echo cares86: eerste echo 26mei: eerste echo Bailey2005: eerste echo 25 februari: USAbaby: echo gyn Mtr1982: intake vk Appelboompje: eerste echo (gyn) Soort: tweede echo 26 februari Olivi: eerste echo Doornroos: intake verloskundige 27 februari: aappie: eerste echo LaLune: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo nox: intake vk en eerste echo San261: eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho Mimi1988: eerste echo Elssje: eerste echo 3 maart: Hippydepippy: intake vk en eerste echo Irisbloem: eerste afspraak vk Vive4: 1e afspraak vk en eerste echo 8 maart: Mimi1988: intake vk 9 maart: Vally: intake vk 18 maart: Vally: eerste termijnecho
yeay ik mag strakjes de emesafene weer gaan ophalen....alleen hopen dat ik het nog tot vrijdag dan uitzingen zonder. Mag 3 dagen niet rijden als je daarmee begint.
Hoi meiden Ik ben terug van een weekendje Disneyland! Ik lees dat er vandaag weer meiden een echo krijgen, spannend ik duim!! En @melissa ik duim ook voor jou!
Veel succes voor de meiden die vandaag een echo hebben! Vooral voor jou Melissa! Hopelijk zeggen de oplopende testen echt wat! Ik heb wel alles gelezen maar door tijdgebrek kan ik niet altijd antwoorden. Hier net als velen begint de misselijkheid hier ook toe te slaan. Crackers doen wonderen om het te onderdrukken. Tandenpoetsen is ook een dingetje aan het worden . Verder ook erg moe. Lastig als je best een druk leven hebt . Ik werk 4 dagen en heb daarnaast ook 5 dagen mijn paard (2 dagen doet een vriendin haar). Haar doe ik meteen uit mijn werk. Gelukkig gaat het rijden nog, maar merk wel dat mijn conditie achteruit gaat. Ik heb de dagen dat ik een middagdutje kon doen, ook echt gedaan. Bij mijn dochter heb ik dit helemaal niet gedaan. Ook niet na de bevalling.
Ik ga jullie verlaten dames. Ik wens jullie een mooie voorspoedige zwangerschap toe. Helaas is het hier van de week mis gegaan. Sinds woensdag bloedverlies, af en toe met stolsels en vandaag op de echo een vruchtzakje te zien wat al helemaal verschrompeld is en elk moment de baarmoeder kan verlaten...
ah bah! Dat hangt een beetje af van waar je bent. Ben je thuis of aan het werk? Als je thuis bent; een lekker muziekje op en iets poetsen of ramen lappen. Laat je meevoeren op de muziek. Deze vindt ik heel erg fijn: Jockey club Ibiza session 12, nr.2 duurt 1 uur 14 min (Itunes).