Dames met een echo vandaag. Vind het plaatsvervangend spannend hihi Hier is mvm net weg. Mag meteen beginnen: Bekijk bijlage 491632
Net terug ☺️ Alles was prima in orde het kan wel zijn dat ik iets minder ver ben het zou nu 3mm zijn ongeveer ☺️ 7 maart om 12u heb ik de volgende echo 😀
Hey dames! Zijn jullie ook zo bezig met "wat het geslacht zou zijn" of ben ik echt de enige die mezelf zo gek maakt! Dames met een echo vandaag heel veel succes!!!!! En veel plezier natuurlijk.. Groetjes
Maal me er niet druk om maar ben wel erg nieuwsgierig. Vorige zwangerschappen elke keer duidelijk gevoel wat het was. Nu niet...
Idd. 3e keer dat ik mee mag doen met mvm. Toch maakte m'n hart weer een sprongetje bij het maken van de test. Hopen dat ik dit keer niet zo misselijk wordt van die flessengeur hihi Fijne vakantie irisbloem
Ja elke dag is het in mijn hoofd wat anders oh vandaag heb ik dit en dat nou zal wel een jongen zijn, maar gister had ik dat en dit nou dan is het een meisje hahahahaha! Dus het word echt een verassing!