Willen jullie het ern verrassing houden tot de bevalling aappie? Ik kan dat niet. Veel te nieuwsgierig voor hihi
Nee hoor wij kunnen dat absoluut niet! Dat ik de positieve test aan me man liet zien kreeg ik: yes!! nou nu ben ik nerveus om wat het voor geslacht is... Hahaha en ik ben zelf ook zo hoor! Wij gaan met een week of 15 een geslachtsbepaling doen en jullie?
Inderdaad! Ik heb ook besloten niks te kopen tot we weten wat het word! Je kan veel leukere dingen kopen als je het al weet!
Nou op mijn echo zelfde als vorige week en bloed achter bm. Dus heb zoizo geen goede zwangerschap nu op de uitslag van het bloedprikken wachten en pas dan kunnen we bespreken hoe nu verder..
Voor de rest van de dames, hoop voor jullie dat je een fijne zwangerschap mag hebben en over 8 maand een gezond kindje mag vasthouden!
♥ Uitgerekende datum ♥ 1 oktober (2) ♡ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje ♡ Nuri1608 - 21 jaar - tweede kindje 2 oktober (2) ♡ Yaisa - 32 jaar - tweede kindje ♡ 83angel - 32 jaar - eerste kindje 3 oktober (3) ♡ Doornroos - 29 jaar - tweede kindje ♡ Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje ♡ Nathasja - 35 jaar - vijfde kindje 4 oktober (3) ♡ USAbaby - 30 jaar - tweede kindje ♡ werveltje - 30 jaar - tweede kindje ♡ Ziva15 - ?? jaar - ?? kindje 5 oktober (4) ♡ Daan3 - 25 jaar - eerste kindje ♡ Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje ♡ aggy - ? jaar - derde kindje ♡ mb90 - ? jaar - tweede kindje 6 oktober (3) ♡ Bloem4 - ? jaar - tweede kindje ♡ Cares86 - 29 jaar - derde kindje ♡ meisje26 -35 jaar - derde kindje 7 oktober (2) ♡ mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje ♡ Elssje - ?? Jaar - eerste kindje 8 oktober (4) ♡ Soort - 28 jaar - eerste kindje ♡ Never lose hope - 24 jaar - eerste kindje ♡ Givenchy - ? jaar - ? kindje ♡ MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje 9 oktober (3) ♡ Aappie - ? jaar - derde kindje ♡ San261 - 26 jaar - eerste kindje ♡ Olivi - 33 jaar - eerste kindje 10 oktober (3) ♡ Guusje27 - 33 jaar - derde kindje ♡ Navara2010 - 25 jaar - tweede kindje ♡ Vally - 29 jaar - tweede kindje 11 oktober (1) ♡ Pinkie88 - bijna 28 jaar - eerste kindje 12 oktober (2) ♡ Nox - 34 jaar - derde kindje ♡ Hippydepippy - 29 jaar - tweede kindje 13 oktober (4) ♡ Saarrr - 28 jaar - eerste kindje ♡ Appelboompje - 32 jaar - eerste kindje ♡ Vive4 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Marinke84 - 31 jaar - 2e kindje 14 oktober (2) ♡ 26mei - 29 jaar - tweede kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 20 jaar - tweede kindje 15 oktober (4) ♡ Mimi1988 - 27 jaar - tweede kindje ♡ Bailey2005 - 35 jaar - tweede kindje ♡ Irisbloem - 34 jaar - eerste kindje ♡ LaLune - 38 jaar - derde kindje Datumloos (1) ♡ Novem - ?? jaar - ?? kindje Totaal: 43 ★ Sterretjes ★ 08-02-2016 Katheleine's kleintje 07-02-2016 Jaleisha28 15-02-2016 Melissa's propje ♥ Afspraken ♥ 15 februari: Yaisa: intake vk Navara2010: eerste echo Never lose hope: eerste echo Melissa53: terug naar het ziekenhuis San261: echo (controle ivm cyste) Marinke: bloedprikken 16 februari: Natasja: eerste echo 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo Givenchy: eerste echo Pinkie88: eerste echo MB90: eerste echo San261: echo (controle ivm cyste) 18 februari: Sanne198: eerste echo Mamavanmenno: eerste echo Anoniemmeisje18 - Eerste echo en intake 19 februari: meisje26: eerste echo Doornroos: eerste echo Novem: eerste echo 22 februari: Mtr1982: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: intake vk en eerste echo Bloem4: Eerste echo gyn 83Angel: Tweede echo 24 februari: USAbaby: intake vk + eerste echo cares86: eerste echo 26mei: eerste echo Bailey2005: eerste echo 25 februari: USAbaby: echo gyn Mtr1982: intake vk Appelboompje: eerste echo (gyn) Soort: tweede echo 26 februari Olivi: eerste echo Doornroos: intake verloskundige 27 februari: aappie: eerste echo LaLune: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo nox: intake vk en eerste echo San261: eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho Mimi1988: eerste echo Elssje: eerste echo 3 maart: Hippydepippy: intake vk en eerste echo Irisbloem: eerste afspraak vk Vive4: 1e afspraak vk en eerste echo 8 maart: Mimi1988: intake vk 9 maart: Vally: intake vk 18 maart: Vally: eerste termijnecho
Bah meid, wat ontzettend naar en onzeker voor je. Je hebt gelijk dat je jouw werk hebt afgebeld. Heel veel sterkte en een knuffel!
Melissa veel sterkte meid. Wat rot. Gelijk heb je dat je je werk afgebeld heb. Nu even aan jezelf denken. knuff Navara wat fijn een goede echo. Nath spannend morgen. alvast succes
Melissa en Yaisa sterkte! Navara proficiat! Hier wat grieperig en snotterig, gelukkig as vrijdag de echo kan echt niet meer wachten nu😁
Sterkte melissa ! Er was nog geen hartje te zien maar gynaecoloog was wel heel positief , op 7 maart mag ik terug en dan zou er zeker een hartje te zien zijn ☺️