Mag ik ook mee doen Ik ben rond 8 oktober uitgerekend van onze eerste kindje! Vorig jaar paar mk gehad dus ben heel realistisch dat t altijd mis kan gaan maar ben ook erg blij! Ben vandaag precies 4 weken, morgen naar mn gynaecoloog in het ziekenhuis.
Leuk dat je ook meekletst Soort, welkom! Wat een vervelende voorgeschiedenis In ieder geval wel fijn dat je zo snel bij de gynaecoloog terecht kan!
Fijn dat meerdere van jullie dit ook herkennen, stelt me toch weer gerust Mooi je testen, Cares! Lopen inderdaad mooi op. Welkom Soort, hoop dat je dit keer een fijne zwangerschap mag voldragen
Uitslag van mijn bloedonderzoek was hcg 18.2! Even gegoogled en komt wel aardig overheen gelukkig! En snap ik ook dat mijn testen nog niet knallen haha
oo okee.. ben daar ook wel nieuwsgierig naar.. maar heb geen bloedingen ofo en mn testen liepen gewoon goed op..
Oh fijne bevestiging melissa!! Dat stelt je vast wat gerust Cares mooie oplopende testen ook! Soort welkom!! Gefeliciteerd en wens je een gezonde zwangerschap toe meid!! Nou vandaag was nod. En nu pas was vriendlief overtuigd dat t echie is. hij zat met tranen op de bank vanmiddag en zei: ik kan gewoon niet geloven dat ik nog eens papa mag worden. Nou wij samen janken natuurlijk hahahaha Prachtig <3
Hey hallo, Mag ik er ook bij? Vandaag mn nod, positieve test. Eisprong de 12e savonds of snachts gehad. Volgens de eerste dag laatste ms uitgerekend op 5 oktober. Morgen ga ik de vk bellen. Ik hoop dat het goed zit na de keizersnee vorig jaar 6 januari van onze dochter. 24 jaar , 2e kindje, uitgerekend 5 oktober
Welkom Soort, Poeliwoepi en alle andere moms 2B!!! Hier een lange dag gehad op m'n werk en begonnen met lijstjes maken... Ik vergeet zoveel!!!!
Yeah! Kan vandaag tegen de gynaecoloog overtuigend laten weten dat ik toch echt zwanger ben 😆
Ja vind het zeker spannend! Aangezien ik voor mijn dochter al 4x MK heb gehad ivm dun baarmoederslijmvlies. Met behulp van het spuiten van Gonal F heb ik dikker slijmvlies gekregen en ben ik die ronde wel zwanger gebleven. Na de geboorte van mijn dochter ben ik na een half jaar naar de gyn gegaan om te laten checken hoe het ervoor staat. Dit wou ik graag weten ivm een tweede en of we dan weer het traject in moesten. Gek genoeg is mijn baarmoederslijmvlies na de bevalling normaal! Dus ik ben heel benieuwd of het deze keer goed blijft gaan Leuk zeg dat jullie ook nog een jonge dochter hebben, zij zullen straks ook niet veel schelen Bij ons zal er 17 maanden tussen zitten Zal best druk worden haha
Zoooo ja die is mooi die test USAbaby. En nog voor het lijstje: 30 jaar, 2e kindje en uitgerekend op 4 oktober Mijn test vandaag
ziet er allemaal mooi uit dames!! ben zo blij voor iedereen! hier word de misselijkheid steeds erger.. nu is het ok in de ochtend.. mijn moeder gaf als tip s morgens een beschuitje met een klein beetje suiker te eten.. nou hij staat voor me maar ik denk dat ik pas haha.. pff moet dadelijk nog boodschappen doen want vl is zondag jarig en heb echt geen zin om boodschappen te doen haha net dokter gebeld want was eigenlijk wel benieuwd naar mijn hcg.. maar dat doet de dokter dus niet.. zou ik dan het ziekenhuis moeten bellen?..
Mooie testen allemaal en welkom dames! @Sanne198: Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Gemberthee schijnt ook weleens te helpen, misschien kun je dat eens proberen? Waarom wil je je hcg weten, is het onzekerheid door je IUI traject, heb je het gevoel dat er iets niet goed is of heb je een andere reden? Met je toenemende misselijkheid kun je er namelijk wel vanuit gaan dat je hcg aan het stijgen is! Er zit heel veel variatie in de hcg-waarden, zeker in het begin (daarom heeft ook iedereen andere streepjes op zijn testen). Ik ben bang dat als je het laat bepalen je onnodig ongerust kunt worden over een bijvoorbeeld wat aan de lage kant hcg.. (ik heb het even opgezocht: de normaalwaarden voor 4 weken zwangerschap liggen bijvoorbeeld tussen de 3 en 426, en voor 5 weken zwangerschap tussen de 18 en 7340, wat een verschillen!!) Maar aan de andere kant zou ik het ook wel graag willen weten! PS. Hopelijk vind je me niet bemoeizuchtig of vervelend! Probeer alleen mee te denken..
Hier ook een positieve test in handen vanmorgen! Ongeveer 5 oktober uitgerekend! Ben erg benieuwd en vind het weer retespannend allemaal! Wordt ons derde kindje, hebben 2 meiden van nu 2 en bijna 5.
Pff gisteren mijn eerste dag zonder lichtroze bij het afvegen! Yes dacht ik! Tot ik net na de wc ging.. eerder rood als roze met afvegen.. kon een paar uur niet na de wc ivm werk.. Zo maar weer even kijken en anders de vk bellen.. blijf maar stressen en onzeker