1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend en zenuwslopend melissa53! Hopelijk blijkt het een onschuldig bloedvaatje te zijn dat bij jou gewoon snel gaat bloeden!
    Ik duim voor je dat het snel ophoudt, zodat je kunt gaan genieten in plaats van je zorgen te maken!!

2. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    bemoeizuchtig helemaal niet hoor meid!! maar idd ook door het IUI gebeuren en om mijn nieuwsgierigheid eigenlijk haha.. maar idd dat zijn nog al een verschillen!!

3. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    Heb je iets zwaars getild melissa? dan kan dat ook komen.. en je baarmoeder is nou zo goed door bloed dat het idd ook een bloedvaatje kan zijn.. hopelijk stopt het snel!

4. Doornroos

Doornroos Actief lid

8 sep 2014
    113
    13
    18
    Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!
    Las iets over hcg laten prikken, dat doen ze denk ik alleen als daar een reden voor is. Zou het ook wel willen weten hoor maar hopelijk komt er geen reden voor!
    Verder heb ik ook af en toe een vlaag van misselijkheid. Eigenlijk vooral als ik honger heb. Gister heb maar alvast gember capsules, vitamine B6 en suprimal ingeslagen. Ben ik in ieder geval voorbereid voor als het erger wordt. Ik had net wat pijn in m'n buik, leek wel bandenpijn. Maar dat kan toch nu nog niet?

Vanochtend mijn laatste test gedaan en ze alledrie naast elkaar gelegd. Het vagen streepje van vrijdag is al bijna verdwenen! Middelste test is van zondag.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      2
  5. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    leuk om te zien hoe ze oplopen he? k heb er ook nog eentje en die wilde ik straks over morgen doen haha..

en idd het hcg doen ze alleen als er een reden voor is.. ook wel logisch eigenlijk en hoop idd dat die reden zich niet zal voor doen..

6. Doornroos

Doornroos Actief lid

8 sep 2014
    113
    13
    18
    Oh en Melissa, wat spannend! Hoeft inderdaad niets te betekenen maar je maakt je toch zorgen he! Sterkte!

7. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ja pff en ben op het werk en heb hier nog niks verteld natuurlijk maar Let echt op elk pijntje etc kan wel huilen! Ben er misselijk van en wil naar huis :(

8. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Arme Sanne, ja niks lijkt mij lekker als je misselijk bent. Ik heb tot nu toe altijd geluk gehad, maar hoor van velen idd gember thee, capsules etc.

Jeetje Melissa, daar zou ik ook behoorlijk stress van hebben. Als het echt rood is zou ik de verloskundige desnoods bellen hoor. Ze kan je of hulp bieden of je geruststellen.

Mooi Doornroos! Dat ziet er erg goed uit. Ik had gisteravond ook dat ik moest niezen en toch zeker die banden voelde hoor :). Herken het van de vorige keer. Zondag stond ik onverwacht snel op en had toen ook zo een pijnsteek. Er gebeurt nogal wat daar... Hopelijk wordt niet erger.

9. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ja ik heb de vk al gebeld.. maar omdat het zo pril is kunnen ze niks doen of zien.. gewoon in de gaten houden en morgen weer bellen.. nog nooit met zoveel tegen zin op het werk gezeten. Tranen liepen net wel even over mn wangen

10. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    vin t echt zielig!.. en rot dat ze niks kunnen doen.. waarom meld je je eigen niet ziek dan?.. of kun je het niet aan je baas/bazin uitleggen?

11. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik ben net sinds dinsdag weer aan het werk na een week ziek thuis met de griep.. ga maar gewoon aan het werk ben gelukkig om 4 uur vrij.. beetje afleiding en dan direct een test kopen en me rot testen vandaag

12. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat een rotstart Melissa! Ik snap het heel goed hoor, wat een onzekerheid.

Doe je naast dat je de bloedtest hebt gehad ook nog thuistesten? Lopen die, misschien langzaam, maar wel goed op?

Probeer je te concentreren op het werk, dan gaat de dag misschien wat sneller voorbij. Sterkte!

13. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ja ik ga zo direct na het werk weer thuis testen halen.. en zit erover na te denken het mijn vrouwelijke supervisor maar te vertellen.. kan ze ook rekening houden met mijn werkzaamheden gezien ik fysiek zwaar werk doe en met gevaarlijke stoffen werk..

14. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Heb niks verteld.. veel gegoogled wel redelijk opgelucht dat ik geen krampen heb of stolsels en het niet hetzelfde bloed als mijn menstruatie is. Moet morgen de vk terugbellen

15. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb je geen krampen of stolsels inderdaad!!
    Als het aanhoudt kun je alsnog besluiten om je supervisor in te lichten..

Hoe doe je dat nu met de gevaarlijke stoffen en het zware werk? Lukt dat allemaal nog en kun je de gevaarlijke stoffen ontwijken?

16. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ja de stoffen ben ik sinds ik hier werk eigenlijk nog niet tegengekomen. (Werk hier nog niet super lang) en omdat ze mij dus overal voor inwerken doen ze voornamelijk het zware werk voor mij. En werk met 8 mannen en intotaal (inclusief mij) 2 vrouwen. Dus krijg het gelukkig vaak voor elkaar dat de mannen het zware werk doen haha

Voel wel van alles in mn buik.. maar kan her niet linken aan menstruatie krampen. En praat mezelf vast van alles aan ben er zo mee bezig

17. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Mag ik ook mee praten hier?

Wel veel pagina's al om allemaal door te lezen he :p

Ik vind het allemaal zo onwerkelijk nog. Besef precies nog niet goed dat ik zwanger ben en af en toe schiet er zo een schrik momentje binnen.

Het wordt ons tweede kindje :D

Weet nog niet zo goed voor wanneer ik uitgerekend ben.... Dokter rekende van mijn laatste menstruatie, maar klopt helemaal niet volgens mij (dan zou ik 6weken al gepasseerd zijn). De CB test gaf dinsdag 1-2 aan, dus ik ga ervan uit dat ik dus 3-4 weken ben? Dan kom ik uit op 5 oktober denk ik.

Voel nog helemaal niks. Wel heel heel moe, maar ben ook ziek dusja...

hcg stond dinsdag op 80, dokter wil volgende week nog eens bloed afnemen om te zien of het goed vermeerderd is. Maar die hcg maakt me zo onzeker...

18. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    volgens mij 1 of 2 pagina's terug heeft iemand uitleg gegeven over hcg.. iedereen maakt op haar manier hcg aan daarom heeft de een sneller een knaller van een test dan een ander.. laat je niet uit het veld slaan door de hcg..

9maand · Zwanger?! · HCG-waarden tijdens de zwangerschap

stukje naar beneden scrollen :).. dan kun je t vergeleken.. het is niet zo dat als je 4 weken zwanger bent je hcg gelijk al toren hoog is :)

19. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Mag ik me bij jullie voegen? Ik heb vandaag op 13DPO voor mijn doen al een knaltest. Ondanks dat toch bang dat het mis gaat na de vorige ronde.
    Het positieve is wel dat de test van vandaag donkerder was dan mijn test op 14DPO in de vorige ronde (onderste test).

Ik heb geprobeerd al wat bij te lezen. Jullie hebben al aardig wat gekletst hier!

Melissa, ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent. Je hebt gelukkig al vroeg een echo.

Bijgevoegde bestanden:

20. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    gefeliciteerd mtr!

Deel Deze Pagina