1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    Zijn jullie eigenlijk allemaal van nederland ? Of zijn er ook van belgië hier ? Ik ben van belgië ☺️ Want ik betrap me er soms dat ik woorden gebruik uit het antwerpse en ook afkortingen dat jullie misschien niet kennen ☺️

2. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben Nederlands, maar heb gewoond in Anvers 😋

3. Marinke84

Marinke84 Actief lid

10 dec 2013
    152
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden met de mooie echo's!

@ bloem wat een onbeschofte vraag zeg, mooi antwoord!

@ Navara; ik kom uit Nederland maar heb wel een tijdje in Geel gewoond

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Zo...mijn nachtelijke kotspartij is ook weer geweest. Morgen toch maar pilletjes scoren tegen de misselijkheid.

Dames met goede echo's. Gefeliciteerd!!

5. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Herkent iemand soort ongi klachten in de buik? Rond zes weken zwangerschap?

6. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft

Nachtelijke kotsmomenten..... Vervelend voor je!
    Hopelijk helpt t pilletje

7. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Ik ben ook Belgische! Van oorsprong van Mechelen en woon nu in BE-Brabant.

8. vally

vally Niet meer actief

@Irisbloem. Ja heeel herkenbaar. Had het deze week ook extreem. Maakte me onzeker. Echter de misselijkheid geeft me dan wel weer het zwangere gevoel.

9. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Extreem zelfs....bah wat naar!

Jij bent misselijk en dan weet je...dat geeft hoop.
    Ik voel aan mijn borsten om dat te checken, heb nl geen echt misselijk gevoel.
    Het maakt mij ook onzeker . Heb jij al een echo gehad?

10. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
  11. vally

vally Niet meer actief

Nee nog geen echo...pas bij 10weken. Duurt lang!!!!
    Thnx voor het artikel, ik ga het eens lezen ;)

Had jij wel al een echo gehad? Ik kan het hier allemaal niet bijhouden. Gaat zo snel l.

12. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Het grote wachten op alles is begonnen hahaha.

Nee ik heb ook geen echo gehad. Bij zeven weken en vijf dagen mijn eerste. Mijn vorige zwangerschap is gestopt bij vijf weken, dus iets eerder vond de verloskundige geen probleem

Tien weken zoals je beschrijft is omdat er geen vuiltje aan de lucht lijkt. Zo zie ik het maar.

Als je googles op menstruatieachtige klachten zes weken zwangerschap gaat er een wereld van geruststelling voor je open....mooi dus.

Ik kan het ook niet allemaal bijhouden maar lees alles gretig!
    X

13. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Hoi meiden
    Ik ben ff wat minder actief geweest maar lees wel trouw mee

Ik heb heeeel veel last van tandpijn, ik kan er amper van slapen 😡
    Als het maandag nog is, bel ik maar voor spoed afspraak naar tandarts!

14. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh! Mijn teller staat nu op 8 weken! 2 dagen gecorrigeerd omdat m'n cyclus 26 dagen duurde. Nog 3 nachtjes, dan krijg ik de eerste echo.

Gaan jullie nog naar de 9maanden beurs?

15. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Irisbloem hier ook nog steeds af en toe ongedteldheidsbuikpijn. Maak me daar ook erg ongerust over. Maar het is wel echt een ander gevoel als met mijn mk. Voel jij niet een verschil tussen nu en toen? X

Navara; ik ben inderdaad nederlands. Maar intussen zoveel jaren met belgische op een forum geweest (creatief). Dat ik nu meestal de woorden wel ken of begrijp. En anders vragen we het gewoon toch?! Andersom ook gewoon doen hoor.

Nijntje; 8 weken... Heerlijk al zo'n eind op weg. Mijn banner klopt niet. Ik ben officieel 6 weken. Maar gezien ik weet wanneer mijn eisprong was denk ik nu 6w2d te zijn. Vind het een spannende week. Vorige keer ging het in deze week mis. En verloor ik ons kindje precies met 7 w. Zal blij zijn als deze week voorbij is.

Mamavanmenno; beterschap met je tand pijn. Naar :(

Gisterenavond mn nicht aan de telefoon (heb ik een goede band mee)... Whaha hoort ze het gewoon aan mn stem. Dus zij weet het nu inmiddels. Wel grappig hoor, maar hoop dat de rest het nog niet door heeft.

16. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Met hoeveel weken had jij mk?
    Ik had geen voorbode toen, ging naar de wc in de ochtend en er was veel bloed, het stroomde eruit. Uur daarna begonnen de klachten pas.

Als je overal leest dat iedereen het heeft omdat het hoort, ben ik al veel minder gestrest
    Jij?

17. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    Gezinsmanager ;-) Studeren
    NULL
    Ja ik ga!

18. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik had een (vermoedelijke bbz). Dus vanaf dat ik zwanger was al veel en aanhoudende buikpijn. Rond 5,5 week werden dit heftige buikpijn, kon niet meer rechtop zitten en de hittepitten waren niet aan te dragen. Met 6w kreeg ik bloedverlies, icm krampen naar de huisartsenpost gegaan, nog dezelfde middag het ziekenhuis. Met 7 w is het bloedverlies volledig doorgezet en is de bbz ge-eindigd in een spontane mk. De dagen hiervoor moest ik wel om de dag naar het ziekenhuis voor bloedprikken en echo's. Omdat een bbz ook gevaarlijk kan zijn.

Voor mij is het nu dus echt heel anders. Maar lees overal dat menstruatieachtige buikpijn normaal is. En in vergelijking met de vorige keer was het dus veel heftigere pijn als nu. Probeer maar in vertrouwen te blijven, al kan het voor ons niet snel genoeg donderdag middag zijn (en echo, en deze nare week voorbij, waarin het de vorige keer mis ging)

19. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Dat kan ik me goed voorstellen. We duimen dat het goed blijft gaan!

Ongi-krampen zijn hier nog niet helemaal weg. Vooral in de ochtend voel ik ze. Soms verrassen ze me.

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Leuk! Wij gaan woensdag. M'n man geniet er ook zo van. Nog wat extra wasbare luiers scoren.... De bv-organisaties zijn aanwezig en ik ben benieuwd hoe dat werkt met melk doneren/wanneer je het zelf nodig hebt.

Deel Deze Pagina