Fijn Marinke!! Ben heel benieuwd naar je echo, hoe het eruit ziet met die termijn Hoop dat je m wil showen aan ons
Ik heb nog geen foto's gekregen, het dossier wordt nu opgemaakt en kan ik aan het eind van de dag ophalen. Dus dan zal ik een foto posten. Maar ik vond de kwaliteit echt heel slecht, we zijn in nl maar verwend met goede echo apparatuur! En ze vonden het ook raar dat mijn man mee ging hihi. Er gingen ook alleen maar groepjes vrouwen naar binnen.
Daan; respect hoor! Ik had gisteren alleen maar trek in een broodje carpaccio van de delifrance. Heb er alvast 1 besteld bij mn man voor als ik bevallen ben. Hahaha En wat leuk dat 1 van de ouders zwanger is. Nig een paar weekjes dan kan jij het terugvertellen Marinke; wauw! Super fijn! Van harte! Cyste vervelend. Hopelijk niks om zorgen over te maken en zal hij weer verdwijnen. Bijzonder hoe culturen toch verschillen he?! Maar belangrijkste is gelukkig dat het goed is. Mrt; hoe laat mag jij?
Jaa gefeliciteerd Marinke!! Even iets anders, je hoort vaak dat de ochtendmisselijkheid niet samen gaat met het tandenpoetsen. Dat klopt bij mij ook wel. Maaaaar wat ik het ergste vind is het wakker worden met zo vieze ochtendsmaak!! Haha herkend iemand dit?
Goedemorgen allemaal, Allereerst iedereen met een goede echo gefeliciteerd! Grappig Marinke, we hebben bijna dezelfde naam. Die van mij eindigt alleen op een A . Ik ben wat minder actief aanwezig. Ik lig al een paar dagen ziek thuis. Combinatie van flinke verkoudheid en zwanger zijn is geen fijne combi. Gelukkig hier vanochtend een goede echo en keurig volgens termijn.
Wat fijn dat het goede echo's waren! Hopelijk gaat de cyste vanzelf weg! Hebben jullie ook zon trekkerig gevoel in jullie buik?
Mooie foto! Ohhh ben denk ik ook door dit forum zo bezig met de aankomende echo. Veel zenuwachtiger dan de vorige keer 😊
Ja ik!! Ik heb echt last...voel me net een oud vrouwtje.. pff en daar dan weer flink over piekeren he...
Ik merk dat ik het nu spannender vind dan bij de eerste. Toen overweldigende alles me. Het lijkt alsof ik het nu bewuster beleef.
Gefeliciteerd dames met goede echo. Wie deze week echo heeft ook allemaal succes. Ik lees wel mee maar reageer niet altijd. Fijn forum, ervaringen van anderen te lezen en te herkennen. Maakt het allemaal iets minder spannend. Was de 1e weken bij alles wat ik voelde bang dat het mis zou gaan. Nu eerst even lezen en dan rustig blijven haha.
Ik had vandaag mijn 2e echo maar dat stond niet op de lijst want ik had het niet gezegd. Maar alles was goed, mooi doorgegroeid en een mooi kloppend hartje!! Ben vandaag 7+2. De kleine is 11.3mm 😍