Haha ja sorry! Ben weer opgelucht! Ben echt zo stresskip, maak me altijd overal druk om. NU moet ik gaan genieten
Gefeliciteerd! Wat een mooie echo's allemaal! Die van mij met 7 weken is echt van hele slechte kwaliteit
Ik vond het ook wel heel lastig hoor het zag er zo lekker uit! Jaaa, vind t zo leuk dat ik het straks ook kan vertellen, haha. Mijn vriend stond d'r ook bij en we moesten allebei erg lachen toen ze weg was. Ik zei al: nu vond ik het echt heel moeilijk om m'n mond te houden!
Dank jullie wel allemaal! Erg opgelucht! Dit forum is erg fijn om ervaringen te delen, maar vind het ook moeilijk om de minder leuke verhalen te lezen. Hopelijk volgen er hier nog meer mooie echo's. NLH: jij hebt ook al zo'n mooie echo!
Mrt: wat fijn!! Gefeliciteerd!! En beterschap Never lose hope; wauw wat een mooie echo, en wat fijn dat alles goed gaat. Daan; kan ik me goed voorstellen hoor! Zou ik ook hebben Zucht; nog 3 dagen....de dagen kruipen echt voorbij
Mooie echo's dames! Hier ook aftellen nog 4 dgn. Worden jullie ook zo depri bij het idee dat de kilo's erbij vliegen? Ik durf niet op de weegschaal meer ben bang dat ik nu al ben aangekomen en dat belooft weinig goeds voor de komende maanden. Hoe houden jullie het onder controle? Ik heb echt zoveel trek eet echt teveel en sporten daar heb ik nu geen energie voor dus ik zit echt even in een dipje.
Hier juist het tegenovergestelde 3 kilo lichter inmiddels.. Dus durf nu ook niet meer op de weegschaal. Ben al heel slank van mezelf dus baal wel. Heb nu pilletjes meegekregen van de gyn. Hopelijk gaat dat helpen Moeten we wat van elkaar hebben, ik wat meer eten en jij wat minder haha😂 Maar uiteindelijk ga je toch aankomen van een zwangerschap! Dan loop je het wannee de baby er is, het er wel weer af!
Poeh bij mij vliegen de kilo's eraan... Ben gelukkig slank gestart maar leuk is anders. Zit nu op 3 kilo erbij.. Normaal sport ik ook veel zon 4 X per week en dat is nu 0
Meiden wat een super echo's, gefeliciteerd alle 3! Ik belde vandaag de vk om te vragen naar welk adres is het verslag van mijn vorige zs moet sturen en voor we ophingen zei ze, tot volgende week! Ik helemaal blij, voor mijn gevoel duurt het nog meer dan 2 weken Mooie meevaller weer. We zijn nu heel druk met de laatste dingetjes voor de verhuizing dus ben daar zo druk mee dat de tijd voorbij vliegt (ook niet verkeerd). Verder wel een flink trekkerig gevoel in m'n onderbuik. Blijft toch niet fijn. Probeer zoveel mogelijk rustig aan te doen maar dat is bijna niet te doen. Mijn werk is ook fysiek pittig en dat merk ik aan het eind van de dag wel. Heb ook zo veel zin om het iedereen te vertellen! Kan echt al blij worden als ik eraan denk