Proficiat met de mooie echo's Ik heb tegen woordig ni veel fut nog om iets te doen ... En mijn werk doet er geen goed aan 😐 Allemaal een fijn weekend gewenst
Leuk Foxxy dat jullie het hebben vertelt. Een verademing ksn ik voorstellen. Hier eindelijk de mogelijkheid lekker een nacht door te slapen/rust. En natuurlijk ben ik dan al weer wakker vanaf 4 uur. Grrr....
Mooie echo's weer dames!! Ben nu al zo nerveus voor maandag, gaat helemaal nergens over moet nog een paar dagen.... Bij ons in de familie komen ook geen tweelingen voor ben zo benieuwd of we ze er tussen krijgen!!
Ik doe met je mee 26mei was half 1 thuis van werk en om kwart over 7 wakker terwijl dit mijn enige uitslaapdag is.... Zzzz
Hier ging de wekker weer om 7 uur. Zit in een 24- uurs dienst op het werk. Dacht iedereen slaapt vroeg. Lekker lange nacht voor mij. Niet dus. Om 12 uur klaar en dan maar thuis slaap inhalen tijdens het middagslaapje van M.
Oh dat lijkt me slopend een 24 uurs dienst! Met wat voor doelgroep werk jij? Ik heb gisteravond gelukkig redelijk rustig aan kunnen doen en stond ik aan de kant waar de cliënten wat hoger niveau hebben want ik was me een potje moe gisteren.. En hartstikke misselijk, kreeg de erwtensoep die we aten niet weg. Gelukkig hebben ze allemaal nog niks door.
Werk op een woongroep met dames met autisme en moeilijk verstaanbaar gedrag in combi met een verstandelijke beperking. Nou van slapen is het niet gekomen. Aan het verbouwen in huis. Dus kon niet maken om te gaan slapen en vriend en mijn pa alleen te laten werken. Denk dat m'n pa dan meteen wat door zal hebben hihi Met hoger niveau zullen ze het binnenkort wel doorhebben hippydepippy. Bij mij grapt eentje nu steeds dat ik niet zoveel pizza moet eten. Ik wordt dik hihi
Wat leuk Foxxy! Leuk idee ook van die koekjes. Wij hebben het vandaag mijn broer en schoonzus verteld. Morgen mn andere broer en schoonzus. Olivi mooie echo! Fijn dat alles goed is. Gefeliciteerd! Ik heb over 2 weken weer een echo in het ziekenhuis - om te kijken of alles goed is - dan ben ik 9,5 week. Zou dit dan direct een termijnecho zijn? Of zou ik er dan rond de 12 weken nog 1 krijgen?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar of het met 9 weken gelijk een termijnecho is. Ik mag dinsdag weer😊
Hey dames. Ik heb tot nu toe niet veel meegeschreven omdat ik vang was dat het mis zou gaan. Kun je nagaan. Bij een derde word dat gevoel dus niet minder maar alleen maar meer! Maandag heb ik een echo en intake en ben zo bang dat het niet goed zit! Maar dat herkennen jullie wel geloof ik. Volgens mij heb ik een blaasontsteking grrrr. Al voor de tweede dag last van m'n buik en onderrug. Bij m'n vorige zwangerschappen had ik hier ook veel last van. Maar weer even veel drinken dus.
Ja, ik herken het wel hoor. Hier dan zwanger van de tweede maar soms denk ik nog steeds van 'zal het allemaal wel goed zijn.' Hopelijk iets meer gerust gesteld na de eerste echo. Nog 1 weekje wachten voor mij.. Ik heb al een paar dagen zo geen trek in eten wel honger, maar niks lijkt te smaken. Heb nergens écht zin in. Bleh
Dit gevoel heb ik ook heel erg inderdaad, zal het goed zijn, zal het hartje kloppen enz... Verschrikkelijk he dat wachten en die onzekerheid.. Zucht
Van mijn kant ook erg stil. Wel lees ik alles Maandag om 11:00 heb ik weer een echo spannend! Veder super moe en futloos
Dat moe en futloos herken ik. Ik doe veel tukkies en ben heel ongezellig. Ach het hoort erbij en na de eerste twaalf weken gaat het weer beter.
Hier ook stil, ben zooooo moe door de verhuizing, ik kan niet meer 😖 Sinds een paar dagen ook erg misselijk en oprispingen, heerlijk tijdens de drukte 😖 Meiden die goede echo's hebben gehad, gefeliciteerd, prachtige pictures! 😍
Ooh dit herken ik zo hard ... Echt vervelend precies of u maag blokkeerd Voor de rest kan ik heel moeilijk naar de wc gaan echt vervelend en als ik dan ga doet het echt pijn 😐 Nog een weekje en ik ga het mijn familie vertellen op het verjaardagsfeestje van mijn dochtertje ☺️ En dan mag iedereen het weten na de 2 de echo op 7 maart ☺️