Nee ik twijfel heel erg of het een blaasontsteking is of dat het bandenpijn is. Morgenochtend moet ik toch bloedprikken bij de ha en ik breng dan wel ff een plas weg. Tot die tijd ga ik heel veel drinken.
Nox; vervelend he?! Hopelijk heb je een mooie echo morgen Sterkte! Hopelijk geen blaasontsteking. (Ik heb me laten vertellen dat cranberry sap hier een positief effect op zou hebben, geen idee of dit werkelijk zo is). Verder ben ik ook even wat minder aanwezig, moe, niet lekker, maar zo te lezen herkennen vele zich hierin
Zit nu toch ff bij de ha post. Ik gebruik cranberry capsules. En idd heel herkenbaar je als een vod voelen!
Mag ik hier misschien meekletsen? Ik heb een zoontje dat eind mei 2 wordt, heb in juli 2015 met 7 weken een miskraam gehad en ben nu weer 7 weken zwanger. Het loopt nog niet helemaal vlekkeloos, tot nu toe regelmatig bloedverlies en waarschijnlijk is door mijn zwangerschap angio-oedeem aangewakkerd, waardoor ik regelmatig spontaan zwellingen krijg, van de week nog in mijn pink, rechtervoet, hand en pols en linkervoet. A.s. donderdag moet ik daar weer voor naar de reumatoloog. Ik heb de ziekte van Hashimoto (schildklier) en sta daar ook voor onder strenge controle. Nox, goed dat je toch even naar de HAP bent gegaan. Met een prille zwangerschap en mogelijke blaasontsteking zou ik geen risico nemen.
Goed dat je toch even naar de HAP bent gegaan Nox. Hopelijk kunnen ze je helpen. Welkom Koekie, en gefeliciteerd natuurlijk. Begrijpelijk dat het alemaal wel spannend is, zeker met het bloedverlies en de zwellingen. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.
Goed dat je toch ff naar de hapost bent gegaan nox! Hier weer een enorm slap en futloos vod voel ik me vandaag...wordt er chaggi van...
Welkom koekie! @nox, ben je al wijzer? Hier gaan de scherpe randjes van de vermoeidheid af... Ik kan iets meer dingetjes ondernemen, maar heb ook nog wel een middagdutje nodig.
Welkom koekie, jeetje dat is ook niet niks allemaal. Rn dan lopen wij te mopperen over moeheid. Ze hebben geen blaasontsteking kunnen vinden. Omdat dit de derde is heb ik gewoon extreem bandenpijn al. Ach ja....
Nox, fijn dat het geen blaasontsteking is, althans dat hadden ze makkelijk kunnen behandelen en nu blijf je met de last zitten natuurlijk. In ieder geval fijn om te weten wat het is. En de moeheid is ook vreselijk hoor. Vanmiddag ook lekker weer even mijn bed in gegaan
Hier ook al even niks laten horen... Voel me al een aantal dagen flink beroerd en ben niet te genieten! Vrijdag een enorme migraine aanval gehad, toch voor de zekerheid de h.a. maar gebeld omdat paracetamol echt niets deed. Ik had overal al gelezen dat je absoluut geen imigran mocht slikken dus wilde heel graag weten of er nog een alternatief was. Ik mocht gelukkig ibuprofen nemen voor het slapen maar zeker niet te vaak tijdens de zwangerschap. Gelukkig na een goede nachtrust was ik gister weer redelijk opgeknapt..... En ik kan EINDELIJK overmorgen zeggen voor de allereerste echo, ben zo onwijs nerveus en benieuwd!!
Wie heeft ook zo last van een vreselijke onrustige huid (gezicht)? Herken mijzelf niet meer, voel me zo lelijk haha... Vlekjes, pukketljes, rood, droog, vet, velletjes... Pffff Gaat dit na de eerste 12 weken weer weg??
Soort, toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik dat wel heel snel, het was een tweede puberteit zeg maar en ik vond het vreselijk. Nadat de hormonen wat stabiliseerden werd het wel wat minder, maar weg is het niet gegaan tijdens de zwangerschap. Hopelijk trekt het weg, want ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.
Fijn Nox dat je bent gegaan, al is dit natuurlijk ook heel vervelend! Hier lijkt de ergste misselijkheid en moeheid achter de rug (klop het af ondertussen). Wel fijn weer een beetje meer mijzelf te zijn
Hier ook veel moe. Had afgelopen week een weekje vrij dus kon lekker 's middags even liggen. Maar nu moet ik morgen weer beginnen en ik zie er zo erg tegen op.. 's ochtends gaat het nog wel maar vanaf de middag wordt ik zo misselijk en kan ik niks meer eten en drinken. Hoop echt dat dat beetje snel over gaat maar bij mijn vorige zwangerschap duurde dat tot week 17 hopelijk nu met 12 weken ervan af! Hoe gaat het bij jullie met eten/misselijkheid?
Hier ook wat minder gereageerd, druk druk en ook helemaal niet lekker. Misselijkheid/spugen blijft helaas nog steeds erger worden, hoop nu wel een beetje dat het niet erger gaat worden dan dit zeg maar.. Wij hebben het dit weekend aan onze moeders (en mijn stiefvader) verteld, de manier waarop we in gedachten hadden ging echt precies zoals gehoopt. Wij hebben erg gelachen om de reacties, traantjes gelaten en twee oma's in spe zielsgelukkig gemaakt
Het vertellen is zooooo leuk! Zeker als het gaat zoals verwacht en iedereen echt blij is. Hoe heb je het verteld?
Wat heerlijk Daan, mooi he om iemand anders zo gelukkig te kunnen maken met iets wat je zelf ook zo gelukkig maakt! Nox gelukkig geen blaasontsteking, antibiotica wil je denk ook liever niet tijdens je zs.. Welkom Koekie! Wat leuk onze zoontjes zijn even oud, die van mij wordt 31 mei 2. Ik ben ook misselijk maar ben bang dat het een buikgriep is.. er heerst wat op m'n werk en in de familie dus double trouble... Ben blij dat ik verder weinig kwaaltjes heb. Geen tijd om moe te zijn want ben zo druk met verhuizen.. Bah wat ben ik blij als het achter de rug is. Aan de andere kant gaat de tijd wel lekker snel! Moet morgen werken, dinsdag komen de verhuizers onze spullen brengen, woensdag de hele dag uitpakken en donderdag om 9 uur al de echo Iedereen die morgen aan de beurt is, veel succes en hopelijk ook veel plezier!