Ik zat te denken, misschien vinden jullie het niks hoor maar misschien kunnen we een besloten club aanmaken voor bijvoorbeeld iedereen die tussen 1 en 15 September uitgerekend is? Dan blijft het een beetje overzichtelijk en heb je ook geen meelezers (bekende op het forum) is maar een ideetje hoor. .
Mojito sterkte. Hier vandaag met de vk gesproken, heb 21 Jan de intake. Vandaag weer voor t eerst gewerkt na 1,5 week vrij te zijn gewest. Wel pittig hoor.
Leuk idee alleen kreeg ik iets mee over n nieuwe site waarbij de clubs allemaal verdwijnen. Dus weet niet precies hoe dat gaat
In deze link staat vanuit beheer dat de clubs niet meegaan naar de nieuwe site en dat het daar ook niet mogelijk is nieuwe aan te maken http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/605367-nieuwe-website.html
Gelukkig vandaag niet meer gespuugd, wel nog erge spierpijn, hoofdpijn en 38.0, toch n griepje dus. Morgen ga ik de vk's en huisarts bellen. Eigenlijk moet ik onder controle van de gynaecoloog/perinatoloog, maar ik hoop het te kunnen combineren, morgen maar eens navragen.
Hmm dat is idd balen. . In de besloten clubs is het toch persoonlijker. Denk dat ze een hoop leden kwijt zullen raken.
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - 30 jaar - 1e kindje Aliwen - 38 jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - 26 jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - 35 jaar - 3e kindje 4 september Ellenore - 35 jaar - 3e kindje Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Laurazoey - 27 jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - 32 jaar - 1e kindje Kaaat - 29 jaar - 3e kindje 6 september Bloempjuh86 - 27 jaar - 2e kindje Lucindalice - 34 jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september Sara1988 - 27 jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september Twinkelbell - 36 jaar - 1e kindje 9 september Meijtje - 31 jaar - 3e kindje Kiekeboe4 - 24 jaar - 2e kindje Tiess85 - 30 jaar - 2e kindje 10 september Hope85 - ? Jaar - 2e kindje 11 september 12 september Monique93 - 27 jaar - 2e kindje 13 september 14 september 15 september Afspraken Januari 07 - Daiwa - 1e echo 07 - Hanna83 - 1e echo 08 - Frummels - intake vk 12 - Laurazoey - intake vk + 1e echo 15 - Ellenore - 1e echo 18 - Eemse333 - intake vk + 1e echo 18 - Frummels - 1e echo 18 - Aliwen - intake vk 18 - Ansie84 - 1e echo 21 - Cinnepinnetje - intake vk 21 - Hope85 - 1e echo 27 - Tiess85 - 1e echo Februari 01 - Bloempjuh86 - intake vk + 1e echo 02 - Kiekeboe4 - 1e echo 09 - blijven hopen - 1e echo 10 - Monique93 - intake vk + 1e echo 15 - Paulinemama - intake vk 16 - Paulinemama - 1e echo 18 - Kiekeboe4 - intake vk
Bedankt voor alle lieve reacties!! Hoe klein het ook nog was, ik merk wel dat ik er echt moeite mee heb!! Ik zal morgen de verloskundige bellen over hoe en wat.
Neem alle tijd die je nodig hebt en laat je lekker verwennen met een warme deken en een kop thee. Knuffel voor jou!
Maar is het niet zo dat als we nu een club maken die wel meegaat naar de nieuwe site? Ik vind alles best, zowel hier blijven als besloten.
Ach Mojito, ik heb zo met je te doen . Als je dan die test hebt gehad dan hoop je ook op een kindje en ga je er naar toe leven, hoe pril ook. Nogmaals dikke knuffel
Ach mojito inderdaad wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte voor jou. Natuurlijk doet dit je ontzettend veel. Het is precies zoals lucindalice het zegt. Neem je rust en laat goed voor je zorgen. Dikke knuffel voor jou!