Ik kon me toch niet beheersen! Pffff nu ben ik weer wat gerust (tot morgen waarschijnlijk, en dan begint de onzekerheid weer...)
Hier 3 februari echo en 11 februari intake. Een besloten forum lijkt me ook wel een goed idee, ik las in het topic over de nieuwe website dat je ergens op f.o.r.um2go ook zelf een besloten forum aan kan maken, is dat anders een idee? Heb er niet veel verstand van maar las het haha
wat een verdrietig nieuws Mojito Ik heb vandaag de VK gesproken. Ik kon in de week van 25 januari langs komen voor de eerste echo maar dan ben ik dus op vakantie Nu wordt het dus 15 februari echo en intake
Nice Hanna! Mojito heel veel sterkte! En een hele dikke knuffel!! Besloten of hier ik vind beide prima!
heel erg veel sterkte mojito verschrikkelijk.. besloten groep was misschien wel een leuk idee.. met de groep waar ik in zat bij mijn dochter hebben we aan het eind een besloten groep op Facebook gemaakt..
Sterkte Mojito!! Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en wanneer je er klaar voor bent, weer snel een positieve test in handen hebt.
Mooie test Hanna! Misschien dat ik die volgende week ergens rond 6 weken nog ga doen maar weet het nog niet zeker. . Vind het eigenlijk zonde van mn geld. Denk dat ik er dit keer gewoon vertrouwen in heb dat dit ons 2e wonder gaat worden.
Hier ook cb gedaan, stond op 1-2... Met ochtend urine, nu dus afwachten of het gewoon een latertje is en snel positief getest heb, of weer een sterretje. Sta er wel bekend om dat in het begin mn hcg niet zo heel snel gaat. Afwachten. Kijken of morgen streepje donkerder is dan eergisteren.
spannend meijtje hoop zo op een plakker voor je! dat is misschien wel een idee frummels.. als iedereen Facebook heeft
Mijn cb stond nog op 2-3. Maar ik zie dat ik pas op 30 december 2-3 had en dan ben ik misschien nog net te vroeg. Nou ik leg me er maar bij neer dat ik geen 3+ zal zien op de test want ik wil er niet nog 1 kopen. Vind ze daarvoor te duur. Die fb groep vanaf een week of 12 vind ik inderdaad ook een goed idee
Spannend meijtje, hoop dat jou hcg gewoon wat langzaam stijgt en dat dit een plakker is! Ik durf hierdoor eigenlijk geen cb te doen, veel te bang voor die onzekerheid. Goed idee van die fb groep over een tijdje! Of op daar andere forum waar je wel besloten clubs kon aanmaken.
De gewone testen lopen wel mooi op, dus maak me niet zo'n zorgen. Is nu Bijna net zo donker als controle streepje (kruidvat 2v5). Dus gaat prima
Goedemorgen dames, Gaat alles goed met iedereen? Ik heb besloten om mee te gaan doen aan moeders voor moeders, ze komen vrijdag langs. Zijn er van jullie meer die dat willen gaan doen of al een keer gedaan hebben? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Fijne dag allemaal
Bij mij komen ze zo! Ben benieuwd... Ik denk dat ik mijn uitgerekende datum te vroeg heb gezet. Denk dat dit 10 september moet zijn. Had waarschijnlijk een late eisprong!