Ik heb me toch maar aangemeld vanochtend. Wel ook wat mindere ervaringen gehoord erover dus wilde eerst niet. De flessen schijnen enorm te stinken. Ik wacht even af tot ze me bellen.
@Mohito: wat verdrietig... Veel sterkte en een dikke knuffel! @ Ik ben ook voor een Besloten Forum/groep/club eventueel ergens anders wat technisch maar mogelijk is @ Hanna: fijn de 3+ Zijn er meer die een tijdelijke geruststelling met een CB 3+ hebben? @ Laurazoey jij zou vandaag testen toch? Hoe is t gegaan?? Ik denk dat ik het donderdag ga doen dan zit ik op precies 1 week na m'n NOD (21 dpo). Zou voor mij ook wel een hele geruststelling zijn hoor! Op de moeheid na heb ik namelijk niet echt zwangerschapskwaaltjes, obstipatie is weg (gelukkig!), nog ietsje onrustige darmen, maar ik heb verder geen zere borsten (lijken wel ietsje voller) , geen extra slijm, niet misselijk... Vind zo weinig klachten ook gewoon eng... Zijn er meer die nog geen zere borsten hebben???
@Moedersvoormoeders: ik meld mij aan na de eerste goede echo. Heb het in 2015 meerdere keren vroegtijdig moeten stoppen door de miskramen dus ga nu wachten. De flessen stinken idd maar ik hield altijd mij neus dicht als ik het erin deed verder ideaal, ze komen het 1x in de week ophalen hier.
Twinkelbell hij stond nog op 2-3 vandaag. Maar goed ik merk het wel. Ga geen cb meer kopen. Zijn zo prijzig. De kv 2v5 test was super knal. De streep was donkerder dan de standaard streep dus vertrouw er maar op
Goedemorgen/middag dames Vandaag klokje rond geslapen En nog voel ik me moe Mijn cb test gaf ook 3+ aan afgelopen zondag Wat een naar nieuws van mojito voel met je mee meid ( Ik ben ook voor een besloten groep
En de moeders voor moeders ga ik dit keer niet doen Vond het zo naar om te bellen dat ik moest stoppen omdat ik mk kreeg En dat heb ik nu 2x moeten doen dat ik nu meer zekerheid voor mezelf wil dat het goed gaat en wil het nu echt voor mezelf houden tot ik uit gevaren zonde ben
Nou dat valt wel mee hoor Laura. Het is een chemisch schoonmaakluchtje waar je eigenlijk alleen last van hebt als je misselijk bent. Maar goed te doen hoor. De momenten dat ik misselijk was bij mn vorige zwangerschap hield ik gewoon mijn adem in: dop open, leegkieperen, dop dicht. Niks aan het handje Ik ken ook vrouwen die hun man dat laten doen, maar ik vind het niks als mijn man met mijn urine moet gaan lopen...
Ansie bij mij komen ze ook vrijdag. Ik ben er heel tevreden over. Er komt dan iemand met leuke cadeautjes (tijdschriften over zwangerschap, mooie omslagdoek) en dan stelt ze een aantal vragen over je gezondheid en moet je tekenen. Dan doet ze een zwangerschapstest (moet je van te voren even wat opvangen in een bakje) en gaat ze weer weg. Je kan dan kiezen of je de bussen laat ophalen elke week of dat je ze zelf wegbrengt. Ik kreeg rond 8 weken een miskraam en heb toen gebeld. Ze hebben het toen keurig opgepakt. Meteen stopgezet en de flessen die week opgehaald. Kreeg een lieve e-mail en de week erna een brief thuis met een bon voor een bloempetje. Ik vond dat zo netjes gaan, dat ik mij meteen weer heb aangemeld bij deze zwangerschap omdat ik zeker weet dat het goed geregeld wordt, mocht het helaas weer mis gaan.
Hier al 3 keer me gedaan met moeders voor moeders en juist omdat ik het zelf nodig hebt gedaan bij zwanger worden weet ik hoe belangrijk het is, maar ik durf nu niet. Idd door mijn miskraam vorige keer, wat Frummel zegt bij mij hebben ze het ook heel netjes opgepakt, maar toch is er iets wat mij tegen houdt. Alle dames die wel mee doen. Jullie zijn geweldig! En ik vond de stank meevallen.
Ik heb me ook aangemeld bij "moeders voor moeders". Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan, maar toen woonde ik in een flat en moest ik de flessen naar een bepaald adres brengen. Daar ging het wel eens mis waardoor ik was gestopt. Zat elke keer met flessen die ik niet kwijt kon.. Nu heb ik een huis met een tuin, dus kan ik het laten ophalen. Veel prettiger
Inderdaad zijn nogal prijzig die testen! En dat klinkt wel super goed dat je met de kV 2v5 een donkerdere streep had dan de controle! Ik ga nog 1 test doen die ik nog heb liggen en dan kap ik er ook mee. Denk dat de echte geruststelling er toch pas is na een mooie termijnecho Het is wat he eerst zo in spanning zwanger ja of nee en nou zijn we het en zitten we weer in spanning om de eerste weken door te komen
Ja ik heb ook nog 1 kv test. Maar goed het zegt ook allemaal niks. Het kan altijd mis gaan. We wachten hier gewoon rustig onze echo af nog een weekje en dan mag ik al. Ik zeg al, maar de dagen kruipen natuurlijk voorbij
Moeders voor moeders hier geweest vanmiddag. Testje gedaan, informatie gekregen, omslagdoek gekregen. Goed initiatief!
Hier vanmorgen telefoon gehad van mvm ze komt volgende week donderdag langs voor het gesprekje. Ben heel benieuwd.
Nee geen mvm dan weet gelijk het hele dorp dat ik zwanger ben. Nu met 2 kinderen die altijd mee gaan naar de wc al helemaal niet. Ik zie mooie testen voorbij komen. Ik ga aankomende maandag eens bellen voor de 25 of 26e een echo te doen. Zou ik ruim 7 weken moeten zijn. Zal mij benieuwen of de 7e ook de laatste zwangerschap wordt.
Laurazoey dat sowieso.mijn lichaam was 10 weken zwanger en het kindje al 2 weken overleden, ook al buikje, en het vruchtwater werd ook nog geproduceerd. Het kan evt een mk aangeven maar geen missed abortion.