1-15 september 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door blijven hopen, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ooh, ik wist niet dat de clubs zouden verdwijnen... Jammer!

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja dat is de rede dat we op zoek gingen naar alternatieve opties

3. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Gister extreem zeg qua moeheid! Om 8 uur lag ik al in bed, stond te tollen op m'n benen, was ook misselijk voor t eerst (avond dus ipv ochtend). Vandaag ga ik niet werken, echt proberen bij te tanken (= hele dag bank hangen). Benieuwd hoe die moeheid zich gaat ontwikkelen, want zoals ik me nu voel zelfs geen puf om boodschappen te doen. Hoe gaat ie met jullie?

@ Nieuwe groep: Fb voelt voor mij in de prille stadium ook nog niet goed. Ik ben enigszins terughoudend wat privacy betreft. Maar als er nog echt geen andere mogelijkheid is dan maak ik voor het 1e trimester gewoon een nieuwe 'incognito' fb aan :) Weet iemand wie de beheerder is van dit forum? Misschien kunnen we onze teleurstelling uitspreken over het verdwijnen van de clubs en kan die beslissing nog teruggedraaid worden?

4. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Ik doe ook liever (nog) niet mee met een fb groep. Vind het anonieme van dit forum juist zo fijn. Dat maakt voor mij dat je net wat makkelijker dingen deelt over vieze dingen als afscheiding, obstipatie etc. :D

Hoe is het verder met jullie? Twinkelbell:Wat balen dat je zo uitgeput bent. Ik moet zeggen dat ik vanochtend ook bijna huilend onder de douche stondvan vermoeidheid. Ik slaap ook niet echt goed.
    Verder vandaag weer wat vlagen misselijkheid en af en toe wat baarmoeder krampen. Maar hoe meer ik voel, hoe geruster ik ben dus wat mij betreft mogen de kwaaltjes blijven!

Morgen echo... Hoop zo dat het op de goede plek zit! En ben ook wel benieuwd of het er 1,2 of 3 (!) zijn. Ik heb namelijk IUI gehad met in ieder geval 3 grote follikels....:$

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik begrijp dat niet iedereen in is voor fb. Maar ik vind t persoonlijk wel prettig.

Hanna wat spannend. Ik ga voor je duimen :)

Ik heb vanochtend een paniek aanval gehad. Wijt dit ook aan de hormonen.
    Het was hier vanochtend spekglad en ik moest ervan huilen. Het idee dat ik over de gladde wegen naar mn werk moest rijden.

Verder ben ik moe. Moe . En nog eens moe.

Maar dat is op dit moment nog het enige :)

6. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hier nog één die niet aan fb doet. Dus hopelijk kunnen we dit forum ook blijven gebruiken.

Hanna succes morgen! Spannend als je met de iui drie grote follikels had.

Wordt er onzeker van als ik jullie hoor over kwaaltjes. Want ik voel zelf helemaal niets. Aan begin paar dagen gevoelige boobs en kramperig gevoel. Maar nu al 2 dagen niets meer. Vanochtend daarom nog een testje gedaan en die was gelukkig duidelijk positief, dat stelt me weer beetje gerust. Maar zijn er meer die niets/tot bijna niets voelen?

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Hallo!

Mag ik mij bij jullie aansluiten? Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. En ook al is het mijn vierde zwangerschap, het blijft reuzespannend!! Ook omdat bij mijn derde zwangerschap het vruchtje te klein bleek en een heel langzaam kloppend hartje had bij 8 weken. Ik ben toen met 12 weken gecuretteerd omdat het hartje was gestopt met kloppen. En mijn tweede kindje is geboren met het Syndroom van Down. Dat maakt het allemaal extra spannend! Maar ik ga echt wel proberen keihard te genieten hoor ;)!!

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames! Welkom bij de september mama's! Ik heb ook geen fb, dus vind het prima als we hier blijven kletsen.

9. Ansie84

Ansie84 Lid

10 sep 2015
    48
    0
    0
    Uitgerekend in september 2016

1 september
    Cinnepinnetje - 30 jaar - 1e kindje
    Aliwen - 38 jaar - 2e kindje

2 september
    Blijven hopen - 26 jaar - 2e kindje
    Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje
    Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje

3 september
    Mama van Sepp - 35 jaar - 3e kindje

4 september
    Ellenore - 35 jaar - 3e kindje
    Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje

5 september
    Laurazoey - 27 jaar - 1e kindje
    Frummels - 28 jaar - 1e kindje
    Hanna83 - 32 jaar - 1e kindje
    Kaaat - 29 jaar - 3e kindje

6 september
    Bloempjuh86 - 27 jaar - 2e kindje
    Lucindalice - 34 jaar - 4e kindje
    Daiwa - 34 jaar - 1e kindje

7 september
    Sara1988 - 27 jaar - 2e kindje
    Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje
    Laura123 - 27 jaar - 2e kindje

8 september
    Twinkelbell - 36 jaar - 1e kindje

9 september
    Meijtje - 31 jaar - 3e kindje
    Kiekeboe4 - 24 jaar - 2e kindje
    Tiess85 - 30 jaar - 2e kindje

10 september
    Hope85 - ? Jaar - 2e kindje

11 september

12 september
    Monique93 - 27 jaar - 2e kindje

13 september

14 september

15 september

Afspraken

Januari
    07 - Daiwa - 1e echo
    07 - Hanna83 - 1e echo
    08 - Frummels - intake vk
    12 - Laurazoey - intake vk + 1e echo
    15 - Ellenore - 1e echo
    18 - Eemse333 - intake vk + 1e echo
    18 - Frummels - 1e echo
    18 - Aliwen - intake vk
    18 - Ansie84 - 1e echo zkh
    21 - Cinnepinnetje - intake vk
    21 - Hope85 - 1e echo
    25 - Ansie84 - intake vk
    27 - Tiess85 - 1e echo

Februari
    01 - Bloempjuh86 - intake vk + 1e echo
    02 - Kiekeboe4 - 1e echo
    09 - blijven hopen - 1e echo
    10 - Monique93 - intake vk + 1e echo
    15 - Paulinemama - intake vk
    16 - Paulinemama - 1e echo
    17 - Ansie84 - 11 weken echo vk
    18 - Kiekeboe4 - intake vk

10. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    IK kom me hier even afmelden :(

Hier vanochtend begonnen met bloeden en nog steeds aan de gang.

Ik ga er dus vanuit de het een miskraam is
    Heb net een CB test gedaan en die gaf nog zwanger 2-3 aan. Het is dus wel opgelopen maar ik ga ervan uit dat het nu stopt.

Ik weet alleen helemaal niet hoe dit werkt.. Heb de VK gebeld maar die geeft aan het af te wachten en over twee dagen terug te bellen om te kijken of het een "normale"miskraam is (what ever that means)

ik heb het gevoel dat ik nu op het "wachtbankje" zit maar geen idee waar ik op wacht of wat ik nu moet doen..
    Ja afwachten maar waarop ..
    Dat het bloeden stopt?

Ik wens iedereen verder een super zwangerschap!

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ohh mama van Sepp wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte! Ik hoop dat het bloeden mag stoppen en het toch goed mag gaan maar je klinkt zelf helaas niet hoopvol. Veel sterkte de komende dagen.

Andere zwangere dames gefeliciteerd! En welkom.

Is het misschien een idee dat we dit forum voor de zwangere dames houden die uitgerekend zijn van 1-15 september. Volgens mij zijn we al met een erg grote club en ik ben zeker voor hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar ik ben ook al behoorlijk de kluts kwijt wie wie is omdat we met aardige club zijn. volgens mij had iemand andersom dit ook al voorgesteld? Is het mogelijk om het onderwerp van dit forum nog aan te passen of niet?

12. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Oh nee mamavansepp! Wat verdrietig dat je bent gaan bloeden!
    Maar ze zeggen over bloedverlies toch altijd dat het 50/50 is of het een miskraam is/wordt? Of is het voor jou zo duidelijk dat je daar niet aan twijfelt? Als je nog met vragen zit zou ik gewoon nogmaals de vk bellen hoor!

In ieder geval heel veel sterkte:(

13. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee mama van Sepp! Wat verdrietig. . Heel veel sterkte met afwachten :( hoop toch op een klein wonder voor jou!

Welkom nieuwe mama's!

Ik ben er ook voor om het onderwerp aan te passen naar 1 t/m 15 september.. dan blijft het een beetje overzichtelijk idd.

14. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen

Ik heb ook weinig kwaaltjes. Vanmorgen voor de zekerheid nog een keer getest. Gelukkig alles goed voor zo ver ik het nu kan zien. Daarna meteen de verloskundige gebeld voor een eerste echo/afspraak. mag over 4 weken al komen :).
    En Hanna wat mega spannend. Laat je weten hoe het was?

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat rot mama van Sepp.
    Vooral omdat je nu moet afwachten.
    Ik ben bang dat je ook niet meer kan doen behalve bellen wanneer het bloedverlies echt te erg wordt. Veel sterkte!!

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Och jee mama van sepp :(
    Je hoort vaker dat het niet kwaad kan en het kindje 7 a 8 maand later gewoon gezond ter wereld komt. Laten we hopen dat dit voor jou ook geldt.

17. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    sterkte mamavansepp :(

dat niet iedereen op fb wilt snap ik.

1 tot 15 september snap ik ook maar de laatsten die zich hier aanmelden zitten nog maar op 12 dus is het net zo druk als het nu is.. ik kan het ook allemaal niet meer volgen Haha

18. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    1 tm 15 heeft ook mijn voorkeur!

@ mama van sepp: oh wat verschrikkelijk! Veel sterkte!!!

@ Hanna : spannend morgen al een echo!!! Hopelijk heb je ons morgen goed nieuws te melden :)

@ nieuwe dames : welkom en gefeliciteerd!!

19. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga ook wachten cinnepinnetje, heb je net een pb gestuurd. Stel je toch voor dat...

20. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Vind het ook prima om een halve maand te doen, anders wordt het nog drukker dan het nu al is. Kunnen nu de dingen al met genoeg meiden delen toch. Wie is de groep eigenlijk gestart en kan dat wel aangepast worden.. Fb of niet maakt mij niet uit, handigste is inderdaad een gesloten forum, maar goed jammer dat het niet meer kan!

Deel Deze Pagina