1-15 september 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door blijven hopen, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hcg is mooi doorgestegen. 28 januari de eerste echo in het ziekenhuis ga morgen wel de vk belle of ik daar een weekje eerder terecht kan. Ben voor de rest helemaal niet ongeduldig hoor.

Mamavansepp wat verdrietig. Verlies je veel bloed?

Halve maand is idd een beter idee denk ik.

Hanna wat ontzettend spannend!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat verdrietig mama van sepp! Hopelijk toch geen mk

Welkom nieuwe zwangeren!

Cinnepinnetje ik ga je pb-en

Verder lees en schrijf ik hier gewoon mee hoor :)

3. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijven hopen, kun je de titel nog aanpassen? Anders misschien even een mail doen naar beheer of ze de titel kunnen aanpassen? Anders komen er miss nog wel 30 dames bij... en de nieuwe dames staan nog niet op de lijst toch?

4. Bloempjuh88

24 sep 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van Sepp, veel sterkte!!!

5. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Hope85, ik voel ook nog maar weinig hoor! Eigenlijk nauwelijks kwaaltjes. Behalve moeheid... Heb vanmiddag een uurtje geslapen.
    Gelukkig nu weer weekend ;)

Ach mamavansepp.. Wat naar.. Sterkte!

Facebook heeft mijn voorkeur ook niet..
    De halve maand wel, anders wordt het idd erg onoverzichtelijk. (moet nu al aanpoten om alles bij te benen:D)

6. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Hoe zien jullie buiken er uit? Bij mij kan je het al best goed zien.. Echt een bolle buik.. Dat maakt het geheim houden er niet echt makkelijker op..

Ik zal mijn vriend vandeweek een foto laten maken. Ik vind het best bol voor 6 weken.

7. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Wat vervelend mamma van Sepp :( Ik hoop als nog op een goede afloop...

Ik ben ook redelijk bol, ik denk een combinatie van post-kerstmis en last van opgeblazen darmen :)

In theorie ben ik uitgerekend op 5 sept. En ik ga 28 jan voor het eerst naar de verloskundige. Vind het allemaal nog wel erg spannend hoor. Helemaal toen ik foldertjes van de combi-test kreeg en andere 'enge' dingen die allemaal mis kunnen gaan :(
    Ik moet nog even m'n weg vinden denk ik en me niet te snel van de kaart laten brengen :)

Ik wil uiteindelijk wel een facebook groep joinen, maar voor nu houd ik het liever nog even hier. Vind het leuk om jullie berichtjes te lezen:D

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Maar de nieuwe site duurt nog even toch? Dus anders gaan we nu toch allemaal gezellig over op het besloten forum en tegen de tijd dat dat stopt, is iedereen wellicht al ver in zn zwangerschap en kan er overgegaan worden naar FB.

Ik ben in ieder geval lid geworden. Volgen jullie? :)

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Mama van sepp wat verdrietig zeg. Weet je zeker dat het een miskraam is? Is het veel bloed?

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Fijn te horen dat er meer meiden zijn die geen kwaaltjes hebben. Wat betreft een bolle buik. Dat heb ik ook, inderdaad zo'n opgeblazen bolletje. Mm man zei het ook al.

11. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Ik heb met ook aangemeld bij de club (voor zo lang deze nog bestaan), maar in hoeverre is dit besloten dan? Want toen ik op de link klikte kon ik meteen lid worden zonder acceptatie. Klopt dat?

12. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    De club is idd nog niet besloten.. Dit zal Esther dan nog moeten aanpassen...en misschien ook de titel veranderen naar 1 t/m 15 september

13. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    geen idee of ik de titel kan veranderen ik denk het haast niet dan zou ik morgen even moeten kijken via de laptop. . anders moeten we even een nieuwe aanmaken..

14. Daphne21286

6 jan 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal. Ik ben na een miskraam vorige maand nu weer 5 weken zwanger. Ben uitgerekend op 8 september.

15. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Wauw! Wat kunnen jullie veel kletsen :D

maar ik ben weer bij.

@mamavansepp; heel veel sterkte! Ik hoop dat het toch goed is gegaan
    @hannah; succes!!
    @kwaaltjes; vermeid en misselijk, maar bij de eerste helemaal niks dus ook dat kan gewoon goed zijn hoor! Het zegt helemaal niks
    @groep; van mij mag het ook tot de 15e anders wordt het wel extreem! :D
    wat was die fb groep trouwens en wie beheer hem? Ik wil me wel toevoegen (wel met een ander account in het begin ivm eventuele bekenden en mijn zwangerschap is uiteraard nog geheim)

16. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdje niet geweest, ben nog een beetje terughoudend.

Mijn uitgerekende datum is 10 september. En 14 januari heb ik de eerste echo.

@Slapen, ik wordt tig keer per nacht wakker. Soms om naar het toilet te gaan. Helaas ook geregeld omdat ik mij onrustig voel.

@moeders voor moeders, ik wacht tot ik zekerheid heb met de echo, dan ga ik mij ook aanmelden.

Welkom nieuwe dames

Mojito, wat een ontzettend naar bericht. Sterkte!

MamavanSepp, wat een vervelend nieuws. Sterkte!

17. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Thanks meiden

Tja weet ik zeker dat het een miskraam is .. Nee niet zeker maar ik verlies nog steeds bloed en heb al de hele dag een ongesteldheids gevoel

Ik moet vrijdag de VK weer bellen maar om verder te bespreken. IN principe zei de Vk dat een echo geen zin heeft maar ik moet op een gegeven moment toch zeker weten dat het weg is?

Verder geen echte stolsels ofzo gezien nog maar wel ongeveer 1 maandverbandje vol nu met helder rood bloed wat er ook uit drupt tijdens het plassen (sorry voor het onsmakelijke praatje) :(

Vind het allemaal heel moeilijk en onrustig omdat ik niet weet wat er nu komen gaat of wat ik moet doen of wanneer het nu klaar is .. :(

Sorry Dames!

18. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Misschien valse hoop mama van Sepp, maar mijn miskraam bevatte veel bloed en veel stolsels. Ik hoop voor je dat het goed afloopt. Dikke knuffel!

19. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Mag ik vragen hoe lang het duurde voordat die stolsels eruit kwamen? en moet heoveel weken had jij je miskraam?

pffff morgen toch de VK maar weer bellen dat ik toch wel erg graag een echo wil

20. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Die stolsels kwamen dezelfde avond nog. Binnen 2 uur begon dat. Heeft een week aangehouden. Was een vroege mk.

Deel Deze Pagina