Ik wil ook wel gezellig meekletsen. Ben 5 sep uitgerekend. Vind t allemaal erg spannend nu ik weer zwanger ben een half jaar na mn miskraam. Krijg gelukkig een echo met 7 weken. Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Laurazoey ik ken jouw naam nog uit een NOD topic. Wat heerlijk dat je met 6 weken al een echo krijgt, heeft dat een speciale reden?
Gefeliciteerd meiden! Ik doe ook graag mee. Ik had een hele vage test met kerst en vanmorgen een hele duidelijke! Online berekening zegt dat ik 1 september uitgerekend ben!
Frummels je komt me inderdaad bekend voor. Vanwege mijn miskraam vorige maand mag ik met 6 weken komen. Mocht er niks te zien zijn dan mag ik na een week weer komen. Normaal doen ze hier pas inweek 9 of 10 maar de vorige keer moest ik afzeggen dus ik mag nu eerder komen.
Ik had het gezien ja, uitgerekende datum maatjes! Ik had vorige keer ook met zes weken echo, naar dat kwam door al het bloedverlies. Nu weekje langer wachten, maar hopelijk dan ook een goede echo. Hoop dat je al een hartje ziet bij je echo, dat had ik destijds al wel Hartje gaat kloppen tussen 5,5 en 7 weken.
Blijven hopen, jouw naam kwam mij ook al bekend voor. Jij zat ook in de november 2014 mama's. Mijn dochter is nu 13 maanden. Ik kan nog niet geloven dat ik weer zwanger ben. Ben nu denk ik nog geen 4 weken zwanger. Vandaag een test cb 1-2 weken. Mijn uitgerekende datum staat nu op 6 september. Maar ik vind dat lastig. Ik heb vaak een late eisprong. Hopelijk snel een goede echo!! Wanneer bellen jullie naar Vk?
Ik heb vanmorgen eerst de ha gebeld. Die zei dat k met 7 weken de vk kon bellen... maar ik ga dat toch maar iets eerder doen. Hahaha. Aliwen ik ben ook 1 september uitgerekend als ik online kijk.
Hoi meiden, Ik klets ook graag mee! Als alles goed gaat, dan verwachten we rond 6 september een kindje
Als ik nog een test in huis had gehad, had ik nog een test gedaan.. Het voelt een beetje onwerkelijk, ik merk of voel helemaal niets. Maar de test was duidelijk en ik ben niet ongesteld.. Dus ik moet het maar geloven Mijn vriend dacht eerst dat we het wel geheim konden houden tot 12 weken.. Nu zei hij gisteravond: "nu snap ik dat je dat niet zo lang vol kan houden!" Nu maar eens zien hoe lang we ons geheimpje gaan bewaren. Gelukkig kan ik hier mijn ei kwijt!
Wij konden ons ook niet stil houden tegenover onze ouders en broers en zusje. Maar voor de rest vertellen we nog niemand iets
Hallo allemaal, iedereen gefeliciteerd!! Dat er nog maar veel meiden mogen volgen!! Ook ik wil graag mee kletsen hier. Als het goed is ben ik 2 september uitgerekend en ik vind het echt mega spannend. Dit omdat ik sinds een tijdje in de MMM zit ivm zeer lange en onregelmatige cyclussen. Nu was ik vorige ronde ook zwanger, en dat is uitgelopen op een miskraam, en moet zeggen vond dat toch erg heftig. En nu de volgende ronde dus weer zwanger, en om de een of andere reden totaal niet verwacht. Ik hoop zo dat het dit keer wel goed gaat, na 1,5 jaar dromen over ons eerste wondertje!!
Welkom eemse! Wat fijn dat t eindelijk gelukt is. Blijft toch elke keer spannend. Van harte gefeliciteerd
Oehh jullie konden het dus echt niet stil houden! Wij gaan het wel proberen. Mijn partner kan zijn hoofd erg koel houden, dus ik krijg misschien wat wijsheid van hem, haha! Ik heb een dochter van 10 uit een eerdere relatie. Zij wordt de eerste die het te horen krijgt. (na jullie dan ) Eemse, wat fijn dat het gelukt is!!
Allemaal gefeliciteerd! Hier tuurstreepje, ben ook 3 dagen voor nod. Voel me slecht en herken alle kenmerken. Kan ook wel. Eerst kijken of het blijft zitten, of ongi wordt en daarna de strijd die de eerste 12 weken heet. Hier zijn we voor de 3e van ons bezig. We hebben nog een bonusdochter in huis. Dus lekker druk. Ik lees zo even terug. Even kakluier van meisje doen 😂
Ja doordat dit nu mn 7e zwangerschap is, weet ik heel vroeg al of het zo is of niet. Als het blijft zitten ben ik 9 september uitgerekend Verder typische klachten. Zere tong, hoofdpijn, puisten (maar dan van die rijstkorreltjes lijken het) op mn kaaklijn en rond mn haarlijn, snel bloeden, moodswings, mijn temperatuur hoger dan die van mijn man (is anders nooit). En extreem moe. Niet misselijk of weeig, wel meer eetlust. Last van mn linkerbekken als ik mn meisje til. Verder heb ik nu een iets te pakken waardoor mn stem weg is.... Lekker rustig dat wel, maar verschrikkelijk irritant.