1-15 september 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door blijven hopen, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, snap ik. Ze zijn ook best prijzig. Ik wilde er straks een gaan halen bij kv, maar ik zag dus dit:
    bol.com | Clearblue Digital - 2 stuks - Zwangerschapstest | Mooi en gezond

Dus ik denk dat ik deze maar bestel :)

2. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Ik heb me ook aangemeld bij de club!

3. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah hope, dat is schrikken! Hopelijk blijft het bij een beetje! Was het rood bloed?

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente

Die had ik ook :) passen gewoon door de brievenbus en dan heb je ze morgen al.

Ik had andaag ook 3+ :D wilde niet meer doen maar had een vreselijke droom dus moest mezelf gerust stellen

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Meiden mooie echo's! !

6. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Wat leuk dat er nog wat binnen de groep ook zo bewust bezig is!:D

ik wil toch ook nog graag een test halen. Gewoon even een bevestiging ;)

7. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Leuke echo's dames!

Hope85: Is het bij een beetje bloed gebleven? Dan kan het geen kwaad hoor denk ik.

Hier doe ik ook nog om de twee dagen zwangerschapstest om te kijken of de streepjes mooi blijven oplopen. Ik ben zo bang voor een eventueel miskraam... Voorlopig ook nog moeite met blij te zijn en bang om te hard van stapel te lopen en dan teleurgesteld te worden

Zijn hier nog dames die Utrogestan gebruiken momenteel?

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hope dat is schrikken. Kan nog van de innesteling zijn of een gesprongen bloedvaatje. Is het bij een beetje gebleven?

Gezond eten, gezond koken doen wij wel heel erg zonder pakjes idd, manlief komt van Curacao en daar wordt sowieso veel verser gekookt. Maar ben wel gek op salmiak lollige en dropjes dus moet mijzelf daarin remmen.
    Ik las dat zuivel slecht kan zijn voor de innesteling dus afgelopen tijd heel weinig gehad, maar ben wel gek op kwark met fruit.

Esther ik zit ook nog aan de utrotroep, mag officieel stoppen omdat mijn tweede bloedtest prima was, maar heb nog liggen dus ga door, maar wel alleen voor het slapen gaan omdat er overdag toch veel terug loopt en s nachta haast niet en ik dan nog een tijdje door kan gaan, want ziekemhuis wil niet extra geven omdat t niet nodig is. Waar ik hun op zich op vertrouw hoor, maar het zit meer tussen de oren he.

9. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer wel gezond te eten, eerste zwangerschap totaal niet gedaan. Heb ik ook gemerkt in de kilo's. Maar ik kook wel gewoon uit pakjes en zakjes.

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Esther hier ook nog aan de utro. Durf er ook nog niet mee te stoppen.

Gelukkig heb ik geen bloed meer gezien na vanmiddag maar ben er wel erg onzeker door geworden. Maar las dat 20-30 % vd vrouwen bloed verlies heeft tijdens zwangerschap. Ik hoop dat nu verder wegblijft.

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Meiden wat gaat het snel, er is een 1 tm15 al, daar schrijf ik ook mee haha. En de titel kun je aanpassen om een mail naar de moderator te sturen met de aanpassing, dan wordt het gedaan.

Echo mooi!

Mamma van sepp verschrikkelijk bij mij kwam er pas na 5 dagen stolsels bij mijn mk, dus kan ook echt nog wel even duren.

Nieuwe meiden voorzichtig gefeliciteerd.

Ik ben de kluts kwijt veel gelezen weinig opgeslagen. Sorry meiden. Heb een spokend kindje hier.

Fb nee nog niet, is iets te vaak mis gegaan in het verleden. En ik zit al bij 3 groepjes, ken het niet meer bijhouden Hahaha. Misschien voeg ik me later toe. Voorlopig vind ik dit leuk.

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik probeer ook gezond te eten via paleo. Dat is zonder e-nummers en allemaal verse producten. Door mijn lactose intolerantie wel goed, want bij paleo wordt melk vervangen door kokos.

Meiden, hoe gaat het nu met jullie? Houdt het bloeden al op?

13. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Goedemorgen meiden,

hoe is het hier? ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen maar lukt helaas niet altijd.

Ik voel me eigenlijk wel prima naast het moe zijn. echt een opluchting, want bij mn dochter was ik echt zo ziek als een hond de 1e 16 weken.

14. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    goede morgen.

hier gaat alles lekker. voel me echt goed gelukkig..

weet niet meer wie het vroeg maar er is nog geen facebook pagina aangemaakt na mijn weten.

als er al een 1/15 pagina is dan verander ik deze naam denk ik niet. dan kunnen we net zo goed daar mee kletsen. toch?

alles goed met iedereen verder?

15. Ansie84

Ansie84 Lid

10 sep 2015
    48
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat het allemaal met jullie?!
    Hier is vanochtend mvm geweest en mag direct beginnen! Toch weer leuk de bevestiging als ze de test uitvoeren hihi:)
    De teststreep was zelfs dikker en donkerder als controlelijn!
    Voel me zelf ook goed, buiten last van mn borsten en af en toe slecht slapen niets.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,2 KB
      Weergaven:
      3
  16. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik heb vandaag nog maar even een test gedaan. Gewoon voor het gevoel.

Gelukkig mooi opgelopen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,4 KB
      Weergaven:
      1
  17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Fijn die bevestiging ansie en kiekeboe!

18. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie testen dames!
    De fb groep is er al wel maar daar zitten er nog niet zoveel in volgens mij. De besloten club is er ook. . Daar zit ook nog niet iedereen bij volgens mij.

19. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Hallo dames,

Is dit clubje al gevormd? Of mag ik er nog bij.

Ik kan het nauwelijks bevatten dat ik hier schrijf. Al een aantal dagen spookte het door mijn hoofd, maar ik durfde tot vandaag nog geen zwangerschapstest te doen. En het was binnen enkele seconde hartstikke duidelijk. Ik ben zwanger. 8 september uitgerekend!

Ik heb mijn handtekening nog niet aangepast. Al jaren bezig met zwanger worden, verschillende ivf-pogingen, een gezonde dochter van 11 en een engel-zoontje die nu 4 en een half zou zijn geweest. Ik durf het nog niet helemaal te bevatten.... En ik ben heel voorzichtig. En eerlijk gezegd ook bang.

Maar...ik ben zwanger!

20. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een bijzonder verhaal zeg! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk kun je er ondanks je angst toch van genieten!

Deel Deze Pagina