Ik wilde me graag melden! Ik ben uitgerekend op 7 september, eerste echo al gehad bij 5 weken en 5 dagen en nu 6 weken en 4 dagen (maandag) zwanger. Het is mijn eerste kindje, ik ben 21 jaar en ik kom uit zuid Holland!
Dames gefeliciteerd allemaal graag zou ik mee willen typen met jullie na een lang ziekenhuis traject ben ik eindelijk weer zwanger na 2miskramen gister de eerste echo gehad alles was goed! Maar ben nog zo bang dat het nog mis kan gaan ik zou 2sept uitgerekend zijn
Hey meiden, Leuk om mee te kletsen. Ik ben 9 sept 2016 uitgerekend. Heb morgen de eerste echo, zooooo spannend!!!
Ha meiden welkom! En (voorzichtig) gefeliciteerd. Ik weet donderdag pas of het goed zit of niet. 50/50 door de vele mk/ma... Zullen het meemaken. Mn gevoel laat me in de steek. Vaak weet ik al van tevoren dat het goed of fout gaat, maar ik weet het nu niet.... Frustrerend!
Spannend Meijtje, duimen draaien. Op naar een mooie echo. Hier gister een goeie echo gehad van een mooi klein knipperlichtje. We mogen 15 februari weer.
Nou meiden hier weer echo gehad, zal ongeveer 6 weken zwanger zijn (4,2mm). Hartje is er, dooier, zit op de goede plek. Alleen klopt het termijn niet met de positieve test en loopt 1,5-2 weken achter. (1-1 positief). Volgende week terug. We zullen zien.... Hopelijk een tijdelijke stilstand, of echt late nesteling of iets. De echoscopiste was absoluut niet negatief, maar het feit blijft dat het raar is als ik de eerste positief test en nu maar iets over de 6 weken zou zijn. Dus ik ben geen stap verder. Ben niet negatief en niet positief, ik weet het gewoon niet....is wel weer echt iets voor mij
Goh das wel heel raar. Maar je hoort wel vaker dat vruchtjes een tijdelijke groeistop hebben he. Dat halen ze dan later allemaal netjes in
Hoop dat dat het is, dus voor nu val ik zelfs niet meer eens in deze groep, maar de late september groep als het goed gaat wordt wel met 38 weken gehaald waardoor ik wel weer in deze groep kom.
Ok dat klinkt nog wat onzeker zo dan. Maar er was een mooi hartje en een kindje, dus dat is top. Op naar volgende week, kleintje gaat vast nog een spurt maken 😉
Ik ken beide verhalen. Ene maakte een spurt en de andere stopte er mee, alle 2 met goeden regelmatige hartslag. Het zegt helaas niets. Ik kan met de test niet minder zijn dan 7 weken, dus 6 is echt een domper, ben bang dat het weer een afscheid wordt
Hoi Allemaal, Mag ik mij aanmelden bij deze club? Ik ben 8w3 zwanger en uitgerekend 6 september. Ik heb al een scan gehad in het ziekenhuis met 7w1 waarop een kloppend hartje was te zien. Dit is de vijfde keer dat ik zwanger ben, maar helaas heb ik nog geen kleintje in m'n armen. Alle voorgaande keren is fout gegaan in de 10de week en alle keren heb ik een hartje gezien. Dit is de eerste keer dat ik mij aanmeld bij een website als dit. Tot dusver heb ik het verdriet alleen met mijn partner gedeeld en verwerkt. Uiteraard ook met mijn familie, maar het feit dat ik aan de andere kant van de wereld woon maakt het er niet makkelijker op. Ik mis mijn zuster en haar twee kleintjes enorm. Geregeld lig ik op bed naar de filmpjes te kijken die ze mij stuurt van mijn twee neefjes. Ik ben hun tante waar ze het bestaan niet van afweten en soms wordt het me allemaal net ff te veel. Ik heb mij altijd sterker voor gedaan dan ik ben, zelfs toen ik na m'n derde miskraam 10 weken lang gebloed heb, dat was idioot. Met m'n laatste zwangerschap liep ik onder strikte controle van de "recurrent miscarriage clinic" elke week een scan en dat was zenuwslopend. Elke week een andere gyn en elke week hadden ze problemen om in eerste instantie het vruchtje te vinden via de buik en elke week waren de eerste 20min zenuwslopend voordat ze overgingen naar een vaginale echo waar dan gelukkig het hartje op te zien was... tot week 10. Ik heb nu hulp van een naturopath en slik een leger aan supplementen, waaronder gemethyleerd foliumzuur (MTHFR), ik spuit nu clexane voor de bloedverdunning en zit onder de blauwe plekken en ik klieder drie keer per dag met utrogestan vaginaal ovules in de hoop dat het deze keer wel goed gaat. Ik meld mij bewust aan bij deze groep, omdat ik van mijn hart geen moordkuil meer wil maken. Ik wil niet stilletjes meer in angst verkeren maar gezellig mee praten over de leuke dingen en mij focussen op moederschap zonder zorgen en angsten. Deze keer moet het goed gaan. Liefs van down under
Welkom kiwimarie jeetje je hebt ook al een heel traject. Hier zijn er meer met één of meerdere sterrenkindjes. We leven met je mee en dat bloeden na een misser komt heel bekend voor, ik werd na 2 maanden eindelijk weer gecurreteerd. Hoop toch dat deze zwangerschap dat bespaard blijft alleen vrees ik dat ook dit kindje niet goed is, jammer genoeg. Het termijn klopt totaal niet met hoever ik moet wezen en ondanks sterk en regelmatig hartje heb ik er een hard hoofd in. Wanneer heb je weer echo?