1-15 september 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door blijven hopen, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiwiMarie

KiwiMarie Nieuw lid

27 nov 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meijtje. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om positief te blijven en hoopvol. De groei van nieuw leven is iets magisch en de medische wereld weet lang niet alles, dus laat je niet afleiden door getalletjes. Groei is groei en een sterk kloppend hartje is super.

Zucht, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Het is verrotte moeilijk om de angst de baas te blijven, maar volgens mijn lieve man is het uiten en hardop zeggen dat je angst hebt al genoeg om je te ontdoen van de negatieve energie die gepaard gaat met angst en onzekerheid.

Ik heb 11 feb (wk10) afspraak met gyn en mag "als ik dat wil" een scan. Ik twijfel nog..

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Spannend hoor. Ja ik heb de meting gezien 4 mm staat gelijk aan net 6 weken. Ook hoe de kleine er uit zag, zo mini, te klein. Heb het vaker gehad.
    Ik heb geen angst. Heb al heel veel lieve sterrenkindjes en ooit zal ik ze ontmoeten. Als het fout zit heb ik liever dat het stopt dan dat ik een ongelukkig kindje krijg.
    Donderdag weten we meer.

Je hebt nog even om na te denken of je een scan wilt. Wel weer enorm spannend.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ook hier een digi knuf voor je Meijtje!

Welkom Kiwi, o wat een verhaal zeg :(, wat een pad heb je al afgelegd. Hopelijk lucht het op om je ervaringen hier te delen en ik wens je een gezonde zwangerschap toe!

4. Mlissa

Mlissa Actief lid

28 apr 2014
    219
    1
    18
    Ik meld mij hier ook! 😃 leuk!

Vorige week eerste echo gehad en hartje zien kloppen. De vk kon nog niet helemaal precies een datum berekenen maar waarschijnlijk 6/7 september.
    Volgende week vrijdag de volgende echo!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Missa goed zeg hopelijk is volgende week weer een mooie echo.

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Meijtje succes vandaag.

Zullen we trouwens een club starten? Is zo veel makkelijker te volgen? En dan neem je een overzichtelijk clubje aan leden er in.

7. Mlissa

Mlissa Actief lid

28 apr 2014
    219
    1
    18
    Zijn er hier mensen die de combitest gaan doen of al gehad hebben? Ik wilde het wel graag doen maar twijfel nog een beetje.

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ingeping er is al een club waar veel meiden in mee kletsen. Je kan proberen je aan te melden. Zit namelijk vrij vol dus weet niet hoeveel leden ze nog aannemen.
    Helaas gaan de clubs echter binnenkort wel weg als de site vernieuwd wordt. Niemand weet hoelang dat duurt helaas

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier op naar opnamebureau voor curretage.... Weer een sterrenkindje. Ik wist het al wel, het klopte niet.
    We gaan naar poging nummer 8.

Succes meiden, hopelijk hebben jullie nog veel mooie echo's.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dikke knuffel Meijtje, veel sterkte en succes toegewenst vandaag

11. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey nee Meijtje wat naar zeg! Heel veel sterkte...

Ow ok laura dat wist ik niet dat de clubs gaan verdwijnen.

Mlissa hier doen we geen combinatietest, bij onze vorige zwangerschap ook niet gedaan.

12. Mlissa

Mlissa Actief lid

28 apr 2014
    219
    1
    18
    Sterkte Meijtje!

Deel Deze Pagina