@ Meijtje. Hier 6de zwangerschap.... Donderdagavond 'wist' ik het ook, maar toch maar n pas een paar dag later vlak voor NOD getest. Ik 'durf' het nog steeds niet zo geloven door de 2 miskramen, ook al zit m'n gevoel wel goed.
wauw veel mensen erbij naar 2 dagen niet kijken.. gefeliciteerd allemaal klopt idd bloempjuh88 ik heb een dochter van 14 maand en zat ook in het november topic. wat toevallig
Jaaaa ik mag mij hier ook aanmelden. Een brusje voor onze zoon van twee jaar. Sinds gisteren heb ik een positieve test. Totaal onverwachts. Ik kreeg op tweede kerstdag nl. een heftige bloeding. Ik dacht toen echt dat het mijn menstruatie was. Blijkbaar de innestelingsbloeding gehad. Hoop niet dat er een vijfling is ingenesteld. Gefeliciteerd voor alle meiden!!! En genieten!!
Jullie ook gefelciiteerd Mojito en Mama van Sepp! Vandaag toch nog een test gedaan met gelukkig een donkerdere streep. Het rustig blijven gaat mij gelukkig wat beter af dan de afgelopen twee dagen. Probeer maar op mn lijf te vertrouwen dat het deze keer wel goed komt. Gelukkig veel kwaaltjes, dan helpt enorm in het zwanger gevoel! Al hoop ik dat de misselijkheid wegblijft!
Vandaag test gedaan en zwanger!! Meteen de eerste keer na mijn miskraam,.. Daarom vind ik het heel eng! 2 september uitgerekend, nu maar duimen dat dit kindje mag blijven zitten
Frummels wat fijn. Paulinemama gefeliciteerd. Spannend zo he. Is toch een onzekere periode even. Ik heb het ook direct na de miskraam. Mijn vriend vind het betrouwbaarder om de cb te doen met week indicatie dan streepjes zoeken. (Al hoef je niet meer te zoeken) . Vandaag een gedaan. 2-3 is het nu dus ook die loopt "op"
Welkom dames. Gefeliciteerd. Hier ook nog even n testje gewaagd gisteren, mijn man durfde nu niet te geloven omdat de eerste streep zo licht was. Maar nu een dikke knaller. Vind die eerste weken wel heel spannend... pfff
gefeliciteerd dames logisch dat het dan extra spannen is paulinemama ik heb dat eigenlijk niet dat ik het heel spannend vind. kan me wel voorstellen dat mensen dat hebben en vooral de dames die een mk hebben gehad. ik probeer vooral te genieten.
Hallo allemaal, Ik had vannochtend een positieve test in m'n handen😊 Vanmiddag uit het werk meteen een cb test gehaald en staat 1-2 weken, m'n eisprong was 16-12 dus kan goed kloppen. Volgens berekeningen rond 7-9 uitgerekend.. T liefst zou ik het tegen iedereen vertellen maar dat doen we nog maar niet.. Manlief weet het uiteraard 😉 En m'n moeder weet het, we zitten te denken om het m'n schoonouders te vertellen op nieuwjaarsdag ☺️ Wanneer doen jullie dit? De rest willen we het pas over een paar weken vertellen.. Zit alleen te twijfelen of ik het binnenkort op het werk vertel omdat we voor half januari onze vakanties door moeten geven en zo kunnen ze er eventueel rekening mee houden.. Voor de rest ook allemaal gefeliciteerd 😃
Gefeliciteerd Sara het lijstje begint hier steeds voller te lopen en er zullen er nog vele volgen. (hoop ik voor iedereen )
Is het leuk om een soort nod lijst te maken maar dan van uitgerekende datum? Sara gefeliciteerd. Hier weten de ouders en schoonouders het ook. Ik testte de 24e positief dus kon me met kerst niet inhouden. Alleen mijn vader weet het nog niet. Daar gaan we 2 januari een alcoholvrije nieuwjaars borrel drinken. Dus die vertel ik het dan. Ik ga gewoon vakantie aanvragen en mocht het goed gaan dan lever ik de uren weer in. Als het niet goed gaat heb ik geen vakantie en die kan ik dan juist wel goed gebruiken.
Jeej ik mag er ook bij! Na 2 jaar, een bbz en na 1 IUI eindelijk zwanger! Ik had 24 dec al een megatuurtestje (10 dpo); HCG bleek 5.2 dus bizar dat de Kv2v5 dat oppikte. Over de kerstdagen liepen de testen op tot afgelopen maandag, op mijn nod, een knaller! HCG bleek toen 321 dus was enorm gestegen! Doordat iedereen wist dat we met IUI waren begonnen en het testfeest zich rondom de kerstdagen afspeelde was gelijk iedereen op de hoogte. We stonden elke ochtend met de hele familie over mijn testjes gebogen . Ik vind het wel fijn dat familie en goede vrienden het al weten, hoe pril ook. Als het toch misgaat is het ook goed dat mijn omgeving dat weet. Ik vind het ook heeeeel erg eng en spannend. Volgende week donderdag krijg ik een vroege echo om een bbz uit te sluiten. Dus dat is de eerste horde. Ik ben steeds zo bang dat het alsnog misgaat. Hebben jullie dat ook? Ik hoop inderdaad dat we elkaar een beetje door die eerste weken heen kunnen helpen! Ik ben overigens ook uitgerekend op 5 september!
Hannah van harte! Ik hoop ook voor jou op een mooi plakkertje op de juiste plek. Die onzekerheid hoort ebij denk ik en is waarschijnlijk groter dan wanneer het niet eerder is mis gegaan.
Hanna, van harte gefeliciteerd. Het is voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben maar vind het ook echt mega spannend die eerste weken. Laten we hopen dat ze allemaal mooi blijven plakken op de juiste plek.
Hallo dames, Ook ik sluit me graag bij jullie aan. Ik ben zwanger (gister ontdekt) van ons tweede kindje. Eerste afspraken bij de vk zijn gemaakt. Onze eerste, een zoon is 19 maanden. Groetjes!
Gefeliciteerd en welkom. Meiden een hele fijne jaarwisseling gewenst! Helaas geen champagne dit jaar maar dat is voor het goede doel