Gelukkig nieuwjaar!! Dat onze kindjes goed groeien!! Ik kan het met nogsteeds niet voorstellen. Ik heb 1 februari de eerste echo en vind het nu al spannend.....
Hoi Als eerste gelukkig nieuwjaar Ik mag me ook als toekomstige mama van ons eerste kindje noemen volgens berekening 6 sept 2016 Wat spannend allemaal Na 2 miskramen hoop ik zo dat dit wel een mooie goeie zwangerschap is
allemaal de beste wensen. moge de kleintjes blijven plakken! Gefeliciteerd nieuwelingen leuk zo'n lijst ben er zelf alleen niet handig mee uitgerekende datum 2 sept en 9 februari intake en eerste echo
Ik ga maandag bellen maar het ziekenhuis We hopen er snel terecht te kunnen Ik wilde wachten met bellen omdat ik bang was dat weer vroeg mis zou gaan Maar nu moet ik echt gaan bellen vind allemaal spannend Ik zal me voorstellen is wat persoonlijker Mijn naam is charlene Ik woon in pijnacker met mijn vriend en onze hond Ik ben 34 jaar en me vriend is 33 jaar en voor beide ons eerste kindje Onze hobby zijn onze motoren die nu maar ff in de stalling moet blijven staan
Uitgerekend in september 2016 1 september cinnepinnetje - ? jaar - 1e kindje Aliwen - ? jaar - 2e kindje 2 september blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - ? jaar - 3e kindje 4 september 5 september laurazoey - ? jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje 6 september Bloempjuh86 - ? jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september sara1988 - ? jaar - 2e kindje 8 september 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Welke datum? Mojito07 - ? jaar - 2e kindje Kiekeboe4 - ? jaar - 2e kindje
Ik heb even een opzetje gemaakt en zoveel mogelijk uit jullie verhalen proberen te halen wanneer jullie zijn uitgerekend, hoeveelste kindje en wat jullie leeftijd is. Als er iets fout staat hoor ik het wel. Ik heb nog veel data niet, dus als er een vraagteken achter je naam staat, zet dan even neer wat er moet komen te staan! Willen jullie ook de afspraken erbij zetten qua intake/echo?
De beste wensen voor iedereen!!! Iedereen leuk gehad zonder champagne? Hier had ik helaas net rood bloedverlies. Ik weet dat ik dat bij mijn eerste zoon ook had maar het maakt mij nu echt super onzeker!!!!
Uitgerekend in september 2016 1 september cinnepinnetje - ? jaar - 1e kindje Aliwen - ? jaar - 2e kindje 2 september blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - ? jaar - 3e kindje 4 september 5 september laurazoey - ? jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje 6 september Bloempjuh86 - ? jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september sara1988 - ? jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje 8 september 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september
Frummels wat lief dat je bent begonnen. Ik ben 27 jaar en dit is ons eerste kindje. Ik mag op 12 januari al voor een intake en inwendige echo in de hoop hart actie te zien. Zou dan iets verder dan 6 weken moeten zijn. Hier nog weinig symptomen trouwens. Behalve vermoeidheid en vaker plassen en drukkend gevoel in mn onderbuik. Heb wel n dikke puist op mn kin maar die kaam ook altijd bij mn menstruatie. Mojito ik kan me voorstellen dat je bloedverlies je onzeker maakt.
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - ? jaar - 1e kindje Aliwen - ? jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - ? jaar - 3e kindje 4 september 5 september Laurazoey - ? jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje 6 september Bloempjuh86 - ? jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september Sara1988 - ? jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje 8 september 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken * 12 januari - Laurazoey - intake vk + 1e echo * 18 januari - Eemse333 - intake vk + 1e echo * 15 februari - Paulinemama - intake vk * 16 februari - Paulinemama - 1e echo
Ik vind het trouwens wel leuk om mezelf wat meer voor te stellen om elkaar n beetje te "leren kennen". Wie het leuk vind doet maar mee. Ik ben Laurazoey, 27 jaar. Op mijn 21e heb ik door de combinatie van pil gebruik en roken een long embolie gehad. Ik moest meteen stoppen met roken en met de pil. Ik had toen een relatie met mijn ex en we wilden geen kindjes toen dus ik ging aan de prikpil. Na een tijdje ging die relatie voorbij en ik ben nu bijna 3 jaar samen met mijn huidige partner. Hij is 30. We hebben in oktober vorig jaar samen een huis gekocht en toen dat op de rit was qua verbouwen (jaren 30 woning met veel werk) Besloten we dat we er klaar voor waren. Ik was in 2014 al gestopt met de prikpil en was in november voor het eerst ongesteld. Februari 2015 gingen we ervoor. Vorige maand had ik voor het eerst in 10 rondes 2 streepjes maar die liepen al snel af. Heb best heftig gebloed en had het idee dat mn lichaam een grote schoonmaak hield. Had ineens heel vroeg weer een eisprong en die hebben we goed benut want op 10 dpo had ik een positieve action test. Op 11 dpo een kv 2v5 gebruikt en die was meteen een stuk duidelijker en hij steeg met de dag En nu zijn we aangekomen in 2016. Het haar waarin wij hopelijk allemaal een wondertje krijgen. Hier hebben we het onze ouders verteld en onze broers. Helemaal trots allemaal. Mijn beste vriendin weet het omdat ze er zo goed was vorige maand en de beste vriend van mn partner weet het. Bij hun hebben we oud en nieuw gevierd en ze hadden toastjes met filet american en geroookte zalm en allerlei lekkers. Met oud en nieuw kon ik niet toasten dus om smoesjes te voorkomen hebben we het hun ook verteld. Ze konden toen ook voor mij brie halen en wat dingetjes die ik mocht eten. Verder willen we het stil houden tot valentijnsdag
Inderdaad fijn Frummels zo'n overzicht. Ik heb even de kleur terug gebracht en wat afspraken van sommige. Alleen wat mij opvalt @paulinemama wij zijn precies even ver, maar jij hebt de 1e echo pas halverwege februari? Of moet dat januari zijn hihi. Anders is de termijn een heel stuk later bij jullie.
Hoi dames, Vind het doodeng maar wil mij hier ook aansluiten. Ik ben Karin, 29 jaar en dit zal ons derde kindje worden. Ik heb maart 2015 een miskraam gehad met 10 weken en daardoor nu echt wel in angst. Ik ben zwanger geraakt via ICSI. As woensdag heb ik nogmaals een bloedtest afgelopen woensdag was die 138 maar ze willen hem het liefst boven de 250 zien. Daarna zal ik een echo datum krijgen. Is dit het topic tot half september of doen we een heel september topic? Mijn uitgerekende datum is 5 september.
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - ? jaar - 1e kindje Aliwen - ? jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - ? jaar - 3e kindje 4 september 5 september Laurazoey - ? jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje 6 september Bloempjuh86 - ? jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september Sara1988 - ? jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje 8 september 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Kiekeboe4 - ? jaar - 2e kindje Afspraken * 8 januari - Frummels - intake vk * 12 januari - Laurazoey - intake vk + 1e echo * 18 januari - Eemse333 - intake vk + 1e echo * 18 januari - Frummels - 1e echo * 15 februari - Paulinemama - intake vk * 16 februari - Paulinemama - 1e echo