Jaaaa ik ook!! Sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik verkouden met keelpijn en moet ik inderdaad veel niezen. Ik ga maandag bellen. Ik hoop dat we snel een afspraak kunnen maken. Ook vanwege het bloedverlies, vandaag weer wat bruin bloedverlies. Niemand hier last van?
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - 30 jaar - 1e kindje Aliwen - 38 jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - 35 jaar - 3e kindje 4 september Ellenore - 35 jaar - 3e kindje Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Laurazoey - 27 jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje Kaaat - 29 jaar - 3e kindje 6 september Bloempjuh86 - ? jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje Kiekeboe4 - 24 jaar - 2e kindje 7 september Sara1988 - 27 jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken Januari 08 - Frummels - intake vk 12 - Laurazoey - intake vk + 1e echo 18 - Eemse333 - intake vk + 1e echo 18 - Frummels - 1e echo 18 - Aliwen - intake vk Februari 01 - Ellenore - 1e echo 15 - Paulinemama - intake vk 16 - Paulinemama - 1e echo 18 - Kiekeboe4 - intake vk
Bruin is oud dus dat is positief. Hopelijk had je dan een kleine bloeding door een gesprongen vaatje (bijv door niezen, drukken of seks). Als het weer stopt is er niets aan de hand denk ik hoor! Hier hebben veel vrouwen last van. Ik heb zelf (nog) geen bloed verloren.
Mojito je wilt gewoon geen bloed of iets in die trant zien, ik heb het bij mij dochter ook heel in het begin gehad. Dus het hoeft niets te zijn. One of à kind kwam mij alleen even feliciteren Hihi is zelf niet zwanger. Thamx btw ook! Hoop duim en fik dat het goed gaat nu!
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! Ik zit even op m'n telefoon en heb niet goed bijgelezen, doe ik na het weekend weer. Hoe gaat het nu Mojito? Hopelijk goed!
Hoi allemaal, Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben Binby 30 jaar mama van een dochter van 8 en nu zwanger van ons tweede kindje. Mijn man en ik zijn inmiddels 6 jaar bezig voor een tweede wonder. Helaas heb ik 4x een Bbz gehad. Waardoor vorig jaar januari mijn linkereileider is verwijderd. Wij vinden het nu ontzettend spannend en durven eigenlijk niet heel blij te zijn omdat wij al zo veel teleurstellingen hebben meegemaakt. Eind november heb ik een doorverwijzing gevraagd naar de gyn omdat het weer niet gelukt was. Eindelijk durfde mijn man de stap te zetten en nu zijn wij dus zwanger. Maandag de gyn bellen bij de laatste Bbz heeft hij namelijk gezegd dat ik bij 5+3 een echo krijg om te bepalen of de embryo zich in de baarmoeder heeft ingenesteld.
Ja ik weet dat het erbij kan horen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook. Hoe gek ook, maar op een 1 of andere manier ben ik er nu zo onzeker over. Ik nies wel veel, dus laten we er op houden dat er een vaatje was gesprongen. Hoe is het verder met iedereen? Tjonge Binby, heftig verhaal! Hopen dat het nu goed gaat na 6 jaar!!!!
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - 30 jaar - 1e kindje Aliwen - 38 jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - 35 jaar - 3e kindje 4 september Ellenore - 35 jaar - 3e kindje Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Laurazoey - 27 jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje Kaaat - 29 jaar - 3e kindje 6 september Bloempjuh86 - ? jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september Sara1988 - 27 jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje Kiekeboe4 - 24 jaar - 2e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken Januari 08 - Frummels - intake vk 12 - Laurazoey - intake vk + 1e echo 18 - Eemse333 - intake vk + 1e echo 18 - Frummels - 1e echo 18 - Aliwen - intake vk Februari 01 - Ellenore - 1e echo 15 - Paulinemama - intake vk 16 - Paulinemama - 1e echo 18 - Kiekeboe4 - intake vk @ kwaaltjes - snel misselijk bij lege maag - duizelig (erg lage bloeddruk) - steekjes in de baarmoeder @ Vertellen bij mij weten mijn schoonouders, Beste vriendin en morgen oma (91) het. De rest Vertellen we het rond de 10 weken. heftig binby! Duimen dat dit wel goed zit!
Ik was bij me eerste zwangerschap heel enthousiast om tegen me schoonouders ouders broers en zussen te vertellen Ik hou nu me mond tot we een echo in handen hebben lees dat veel meiden hier een mk hebben gehad Maakt het jullie ook bang om blij te zijn al Ik kan nog niet echt genieten en blij zijn ben nog bang voor weer een teleurstelling Verder ben ik soms goed misselijk heel moe en sinds 2 dagen en steken in me borsten
Hoi dames! Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal! Ik meld me bij deze ook gezellig aan 31 dec was m'n NOD en echt een knaltest! Met m'n slaapkop vanochtend weer getest (bezorgd, wilde checken of streepje nog zo donker is) maar het was ietsje lichter... Alleen had ik vanochtend om half 6 geplast en ben toen nog even in bed gaan liggen. Daarna opgestaan en met de 2e urine getest, dus hopelijk is dat de reden voor het iets lichtere streepje. Morgenochtend gooi ik er weer een testje tegenaan! Ik ben 36 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Tot ons groot verdriet in juni er miskraam gehad, dus dat maakt dat ik nu best bezorgd ben. Ook stiekem heel blij, maar toch! Ik heb mijn bevallingsdatum berekend op 8 sept. Wat leuk Frummels dat je weer een lijst maakt net als op het NOD forum Wil je mij erbij zetten?
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - 30 jaar - 1e kindje Aliwen - 38 jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - 35 jaar - 3e kindje 4 september Ellenore - 35 jaar - 3e kindje Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Laurazoey - 27 jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje Kaaat - 29 jaar - 3e kindje 6 september Bloempjuh86 - ? jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september Sara1988 - 27 jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september Twinkelbell - 36 jaar - 1e kindje 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje Kiekeboe4 - 24 jaar - 2e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken Januari 08 - Frummels - intake vk 12 - Laurazoey - intake vk + 1e echo 18 - Eemse333 - intake vk + 1e echo 18 - Frummels - 1e echo 18 - Aliwen - intake vk Februari 01 - Ellenore - 1e echo 15 - Paulinemama - intake vk 16 - Paulinemama - 1e echo 18 - Kiekeboe4 - intake vk
O haha ik zie het al, doordat ze jouw post gequote had was ik in de war geraakt. Maar het is hersteld!
Binby wat vreselijk wat jij hebt meegemaakt zeg. Ongelovelijk dat dit zo vaak kan gebeuren, ben er stil van... Tuurlijk mag je meeschrijven. Wat is je uitgerekende datum?
Frummels als je hem aanpast wil je dan mijn afspraak 1e echo van 2 februari er tussen zetten? Ik zie dat die ergens verloren is gegaan
Gefeliciteerd nieuwe mensen Mijn eerste afspraak is 1 februari. Ik ben 27 jaar oud. Wie wil dit voor mij er in zetten?
Ja ik slaap ook slecht. Vandaag moet ik werken dus is het niet erg maar de afgelopen dagen vond ik het vreselijj