Ik slaap ook echt heel slecht Ben elke ochtend heel vroeg klaar wakker en dan meestal tussen 5-6 uur in de ochtend
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - 30 jaar - 1e kindje Aliwen - 38 jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - 35 jaar - 3e kindje 4 september Ellenore - 35 jaar - 3e kindje Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Laurazoey - 27 jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje Kaaat - 29 jaar - 3e kindje 6 september Bloempjuh86 - 27 jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september Sara1988 - 27 jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september Twinkelbell - 36 jaar - 1e kindje 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje Kiekeboe4 - 24 jaar - 2e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken Januari 08 - Frummels - intake vk 12 - Laurazoey - intake vk + 1e echo 18 - Eemse333 - intake vk + 1e echo 18 - Frummels - 1e echo 18 - Aliwen - intake vk Februari 01 - Ellenore - 1e echo 01 - Bloempjuh86 - 02 - Kiekeboe4 - 1e echo 15 - Paulinemama - intake vk 16 - Paulinemama - 1e echo 18 - Kiekeboe4 - intake vk
Wow wat een lijst is het al! Kan iemand nog aanvullen in de lijst: dat ik 32 jaar ben en op 7 jan mijn eerste echo heb? Opvallend inderdaad hoeveel dames een miskraam of bbz in het verleden hebben gehad. Ik merk dat ook ik, en mijn omgeving, daardoor toch nog een behoorlijke slag om de arm houden. Maar ik heb er stiekem een goed gevoel over Ik voel me zo andes dan bij de bbz! Veel meer zwanger, met hele pijnlijke borsten, labielig, af en toe krampjes en steken in de onderbuik, vaak en vroeg wakker en misselijk in de ochtend/nacht. Verder heb ik gelukkig nog wel veel energie, al vind ikhet nu ook heerlijk om onder een dekentje op de bank te liggen en lekker forum te lezen Hoe is het met het bloedverlies Laura en mojito? Ik hoop dat het snel stopt, want zoiets maakt je wel onzeker lijkt me!
Oh, dat slecht slapen herken ik ook. Ik ben steeds al erg vroeg wakker. Gelukkig vanmorgen lekker uitgeslapen! Vandaag mijn laatste vakantiedag.. Morgen gaat de wekker weer om 6u, dus ik hoop dat mijn nachten wat beter worden.
Mag ik misschien ook mee kletsen? Vandaag deze test ik denk dat mijn uitgerekende datum 12 september is.
Ik zou het ook leuk vinden om mee te kletsen! na een aantal miskramen in 2015 hebben we op 29 december positief getest! Hopelijk blijft het dit keer plakken. Ik verwacht rond 9 September uitgerekend te zijn van ons 2e kindje.
Welkom allemaal!!! Kunnen jullie mij helpen? Na toch weer bloedverlies te hebben gehad, wel meer bruin dan rood. Net naar de Kruidvat geweest om nieuwe testen te halen. 2 voor 5 euro. Nu heb ik net getest (middagurine dus) en streepje is niet heel duidelijk. Minder duidelijker in iedergeval dan mijn vorige testen. Deze zijn overigens getest met ochtendurine. Kan het zo zijn dat in de middagurine nu nog niet genoeg HCG in zit? Of gaat het helaas toch mis? Hebben jullie ervaring?
Hmmm dit had ik helaas ook bij mijn vorige miskraam, de testen werden lichter helaas. . Hopelijk komt het bij jou gewoon goed!
ochtendurine is in dit vroege stadium het beste. HCG verdubbelt iedere twee dagen meende ik. Ik zou morgen in de ochtend nog eens testen! In de middag heb je gedronken en dat is niet bevordelijk ik duim in ieder geval voor je!
Er bekroop mij vandaag ook n gevoel van: ik moet testen want straks is die lichten en bij mij was de streep nog donkerder dan de standaard streep en toch ook echt met middag urine. Ik denk dat na je nod de testen op elk moment van de dag wel moeten oplopen. Maar er zitten er 2 in dus overmorgen dan nog 1 doen meid. Ik hoop voor je dat die dan weer duidelijker is dan nu. Ik duim voor je
Hallo allemaal, Ik hoop dat ik hier niet te vroeg ben... Ik ben vandaag 11 dagen na IUI en 13 dagen na pregnyl en heb deze test... Hij is donkerder als gisteren, dus normaal kan het niet van de pregnyl zijn. Ik hoop dus dat ik zwanger ben! Woensdag heb ik bloedtest (doet mijn gynaecoloog sowieso twee weken na inseminatie). Ik hoop dat ik zwanger ben en hier de komende tijd kan meekletsen met jullie, maar het is nog hééél pril....
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - 30 jaar - 1e kindje Aliwen - 38 jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - ? jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - 35 jaar - 3e kindje 4 september Ellenore - 35 jaar - 3e kindje Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Laurazoey - 27 jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - ? jaar - 1e kindje Kaaat - 29 jaar - 3e kindje 6 september Bloempjuh86 - 27 jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september Sara1988 - 27 jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september Twinkelbell - 36 jaar - 1e kindje 9 september Meijtje - ? jaar - 3e kindje Kiekeboe4 - 24 jaar - 2e kindje Tiess85 - 30 jaar - 2e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken Januari 08 - Frummels - intake vk 12 - Laurazoey - intake vk + 1e echo 18 - Eemse333 - intake vk + 1e echo 18 - Frummels - 1e echo 18 - Aliwen - intake vk 27 - Tiess85 - echo Februari 01 - Ellenore - 1e echo 01 - Bloempjuh86 - 02 - Kiekeboe4 - 1e echo 15 - Paulinemama - intake vk 16 - Paulinemama - 1e echo 18 - Kiekeboe4 - intake vk
Pffff dit is de foto. De rechter is de laatste van vanmiddag. Het rijtje loopt dus van links naar rechts.
Ik zou over 2 dagen nog eens testen, hcg verdubbeld volgens mij in 48 tot 72 uur.. mijn streepje was op 12 dpo ook iets lichter als op 11 dpo.. 14 dpo was ie weer veel donkerder.. of stoppen met testen, misschien maak je jezelf er alleen maar onnodig onzeker door. .
Ik kan me voorstellen dat je heel onzeker bent. Vind de testen inderdaad vrij licht. Dat icm bloedverlies vind ik niet heel positief. Ik zou wel even loslaten want stress is ook niet goed. Probeer over 48 uur eens een test met ochtend urine. Ik zou morgen even overslaan want dan kan je bijvoorbeeld weinig verschil hebben. Over 48 zou die dan wel echt wat donkerder moeten zijn. Om een idee te geven. Dit was mijn test vanmiddag. De strepen stonden er meteen en liepen razendsnel op