dames wat een druk weekend zeg.. veel gekletst. gefeliciteerd en welkom nieuwe dames. mojito ik ga voor je duimen dat het goed zit en blijft! mijn intake en 1e echo zijn tot nu toe op 9 februari mijn leeftijd is 26 (wil iemand dit aan de lijst?) voor de rest weet ik het zo niet meer
Dankje Ellenore, ik 'hoop' zelfs n beetje op n buikgriepje, want het is wel vroeg om nu alweer te beginnen.
Hoe voelen jullie je? Hier gaat het wel goed, alleen een opgezette buik en zo ontzettend moe! Het is zo anders als bij mn dochter, toen was ik zo ziek als een hond haha.
Welkom allemaal! @mojito IK weet zelf niks van zwangerschapstesten. Ik heb bij alle drie de zwangerschappen gewoon 1 test gedaan en verder niks. Ik hoop dat het allemaal goed blijft Misschien even niet meer testen en kijken of het bloedverlies minder wordt. Anders even de VK bellen misschien? Morgen weer werken na 1.5 week vakantie en na het uitvinden van " het nieuws" . wel gek om morgen op kantoor te zijn en te weten dat ik zwanger ben maar dat ik het voorlopig nog niet ga vertellen
Ha meiden ik ben 31, staat er nog niet bij. Beetje drukke dagen gehad. Enige die het weet is mn moeder nu. Morgeb cb halen om te kijken hoe het er voor staat. Voor nu lopen de testen op
Mojito testen onderling laten zich niet vergelijken met andere dames dus dat Laura bijv al een knaller heeft hoeft bij jou niet, gezien het feit dat jij pas op 14 DPO licht positief testte. Het kan wel zijn dat je toen licht testte omdat het al niet goed zat. Je testen zouden wel moeten oplopen, maar het kan inderdaad anders naar voren komen als je met middagurine test. Ik zou overmorgen s ochtends nog een test doen en als je dat niet redt (wat ik zou snappen) morgenochtend. Je streep miet dan wel donkerder zijn dan eergisteren. Als dsg niet het geval is ben ik heel bang dat het mis is gegaan, zeker in combi met het bloedverlies. Als hij donkerder is, zit je nog in de race. Succes meis, wat een onzekerheid voor jou!
Uitgerekend in september 2016 1 september Cinnepinnetje - 30 jaar - 1e kindje Aliwen - 38 jaar - 2e kindje 2 september Blijven hopen - 26 jaar - 2e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Mama van Sepp - 35 jaar - 3e kindje 4 september Ellenore - 35 jaar - 3e kindje Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Laurazoey - 27 jaar - 1e kindje Frummels - 28 jaar - 1e kindje Hanna83 - 32 jaar - 1e kindje Kaaat - 29 jaar - 3e kindje 6 september Bloempjuh86 - 27 jaar - 2e kindje Lucindalice - ? jaar - 4e kindje Daiwa - 34 jaar - 1e kindje 7 september Sara1988 - 27 jaar - 2e kindje Mojito07 - 32 jaar - 2e kindje Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september Twinkelbell - 36 jaar - 1e kindje 9 september Meijtje - 31 jaar - 3e kindje Kiekeboe4 - 24 jaar - 2e kindje Tiess85 - 30 jaar - 2e kindje 10 september 11 september 12 september Monique93 - ? jaar - 2e kindje 13 september 14 september 15 september Afspraken Januari 07 - Hanna83 - 1e echo 08 - Frummels - intake vk 12 - Laurazoey - intake vk + 1e echo 18 - Eemse333 - intake vk + 1e echo 18 - Frummels - 1e echo 18 - Aliwen - intake vk 19 - Ellenore - intake vk 27 - Tiess85 - echo Februari 01 - Ellenore - 1e echo 01 - Bloempjuh86 - intake vk + 1e echo 02 - Kiekeboe4 - 1e echo 09 - blijven hopen - 1e echo 15 - Paulinemama - intake vk 16 - Paulinemama - 1e echo 18 - Kiekeboe4 - intake vk
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Esther wat zijn je gegevens voor in het overzicht? Ik mis nog het volgende: Lucindalice en Monique93 wat is jullie leeftijd?
Moeheid is ook echt erg bij mij! Normaal sporten gaat niet eens en ik heb ook echt meer slaap nodig. De dagen voor NOD had ik obstipatie en sinds vandaag is t juist heel dun en voel me opgeblazen en winderig. Ook puistjes en een vette huid. Heel charmant allemaal Leuk al zoveel september mama's! Wat me opvalt dat al zoveel een afspraak hebben staan. Wanneer is het gebruikelijk dan om de verloskundige te bellen, zodra je weet dat je zwanger bent?
Dat is persoonlijk, je kan ook nog een paar weken wachten. Maar las je ergens ingeschreven staat kan je wel makkelijker bellen als je een vraag hebt. Ik had het ziekenhuis gebeld omdat ik een vroege echo krijg vanwege mn miskraam en zij vroegen mij welke vk ik had en gingen het ook doorgeven. Daarom heb ik meteen daarna mn vk zelf geveld. Anders had ik nog wel even gewacht.
Ties... +1 laat leve tena Hahaha. Veel van jullie hebben al afspraken staan. Ik wacht morgen nog, dinsdag contact opnemen en dan kan ik een datum in gaan plannen.
Ik ben 27 jaar. Ik heb heb me vandaag online aangemeld bij de vk en morgen bel ik de huisarts om het door te geven.