gebruikerinstellingen, maar krijg het niet helemaal voor elkaar, heb abonnement staan maar doet eigenlijk niets... snap er niets van ben op dat gebied niet handig
Oh heb zo'n trek in worst en weet niet of ik het mag. Een soort fuet. Is gedroogd en gezouten denk ik.
geen idee, jij ook honger?? zit boven maar maag wil niet rusten geloof ik haha maakt lawaaiml zei er al wat over haha!! zo'n honger!!! en daarnet vol gevoel snap het niet meer haha.. yes!!!! heb het moet je op bolletje drukken, lees laatste bericht in onderwerp heb het !! abbo is makkelijk!!!
Ik heb het nu gedaan via dit topic. Bovenaan de pagina staat "onderwerp tools". Daar kan je abbo aanklikken! Nog geen idee of het werkt trouwens
Oh ga het ook proberen. Maar inderdaad trek en als ik wat eet snel vol. Mvm deed het net wel bij mij.
Nou heel raar op gsm ook niet mvm , Kzal vandaag anders bellen ofzo...of Ben Ik Dan heel vroeg? Met die feestdagen enzo.....
goedemorgen dames! Op naar mooie CB testjes vandaag!!! Ik moet nog ff werken en dan lekker 2dagen vrij morgen mn verjaardag jeej
Goedemorgen! Jij bent dus ook zo'n kerstkind. Fijne tijd jarig te zijn. Ben zo blij dat het nu rond 1 september is ipv november of december. Vraagje; moet ik echt over cb heen plassen? Kan het toch ook opvangen en dan test erin dompelen voor vijf tellen?
Laat maar. Zag niet dat er ook nog een beschrijving in doosje zat. Maarre dames.... Zwanger 2-3 staat erop. Heb foto maar moet ik eerst op laptop zetten. Via ipad kan het niet he?! Heb hem nog maar een kleine week, dus nog een beetje onhandig.
Netjes Annie, 2-3, daar hoop ik ook op! Ga zo de stad in en hopen dat kruidvat niet leeg gekocht is MvM weet ik nog niet... Weet dat er veel vrouwen mee geholpen kunnen worden. Zal het van de week eens goed uitzoeken! Ik had nog 1 kv5 testje, dus die vanochtend gedaan! Zie hier alles op een rijtje! Van links naar rechts: 21-12 avond 22-12 ochtend 23-12 ochtend 24-12 ochtend Is weer duidelijker geworden toch? In het echt is ie nog duidelijker dan op de foto, maar nog niet gelijk aan controlestreep.
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst Annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Hoop 84: 1 september - 28 jaar - eerste kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Pinkiepink 4 september - ? jaar - ? kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 21 januari intake verloskundige 7 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing __________________
Meiden ik wil jullie alvast hele fijne dagen wensen! Ik moet zo nog even werken en dan ga ik lekker weg Geniet van de kerst! ( dat zal wel lukken want wij hebben het mooiste kado al gehad! )