Jill, denk er niet al teveel aan. We gaan sowieso aankomen! Ik probeer in iedergeval gezond te eten. En snack probeer ik echt achterwege te laten!!
Liefjes hoef geen volle blaas omdat je een inwendige echo krijgt, Hou je er wel rekening mee als je wat korter zwanger bent er nog Weinig te zien is Jane suc6 meis.
@jill, gezonde tussendoortjes nemen en zo weinig mogelijk slikken. Dan doe je je best toch? Je kunt er nu toch niet zoveel aan doen. @liefjes, jemig dat is schrikken. Hopelijk heb je morgen een mooie echo. @Jane, succes. duim, duim, duim. Morgen weer aan het werk. hopelijk gaat het goed. Ben alleen nog erg moe, maar verder nergens last meer van
Ja dat zei de VK ook, maar ze kunnen toch wel iets zien toch? In ieder geval of het voorlopig goed zit?
Dingen achter wegen laten heb ik geen moeite mee dat scheelt! Eet op moment gezonder dan ooit denk ik. Dus meer kan ik ook niet doen, tis meer een angst om veel dikker te worden.. We zullen zien.
Rond de 5 weken alleen een vruchtzakje. Rond de 6 weken vrichtzakje met vruchtje en hart reactie maar dit hoeft niet. Kan er dus net zo uit zien als 5 weken.
Ze kunnen zien of het op de juiste plaats zit, tis gewoon moeilijk een vroege Echo is fijn maar kan ook een hoop onzekerheid brengen. Normaal zou je nu een kloppent hartje moeten zien als ik na je banner kijk Maar zou je een paar dagen korter zijn hoef dat dus niet.
Hier met mijn verleden ook vroege echos gehad in het zh omdat ik toen Ook bij de gyn liep. Nu expres pas een echo gepland voor 7,5 week. Nog vroeg maar zie hier vele die vrij vroeg een echo hebben. Hebben jullie dan nog wel Een echo tussen de 10 en 12 wkn?
Danjo Ik loop ook in zkh. Ik heb niet gevraagd om vroege maar ze heeft mij gepland met 7weken en daarna 2 of 3 weken verder dat licht eraan hoe ver ik ben en datt hoor ik bij de eerse echo. En dan nog een rond de 12e week.
@danjo, Ik krijg met 7wk een echo bij mijn gyn en mocht alles goed zijn, dan kan Ik naar de vk, dus dan krijg daar de normale echo's
Als je in het zh loopt is het idd rond 7 weken eerste echo. Maar ik weet niet Beter dan dat als je geen medische reden heb gewoon pas een echo krijgt Tussen de 10 en 12 weken. En dan word er ook maar 1 vergoed? Mischien inmiddels veel veranderd?
Terug van de echo, het zit netjes in mijn baarmoeder. Vruchtzak is op de juiste grote voor mijn termijn. Ze zei er nog niets in te zien, maar tijdens de echo zag ik wel wat uitstekeltjes in vruchtzak. Ze ging er ook een paar keer heen met de echo dus zelf denken we dat frummeltje daar zit maar zij het nog te klein vind om dat te bevestigen.
Ik krijg eerder een echo ivm mn mk van september deze word gewoon vergoed. Edit jane wat fijn meid!!!
Jane: fijn te horen dat het goed zit! hier één echo met 10 weken en daarvoor en daarna pas weer ,met 20 weken. Aan de ene kant baal ik ervan dat het zo lang duurt voordat ik de echo heb omdat ik eerder een ma heb gehad. Aan de andere kant is de kans groter dat het alsnog misgaat als je een echo hebt met 8 weken dan dan dat alles goed is met 10 weken. Pin me daar maar op vast.