Hier vanavond kip uit de oven, doperwten en puree. Net nog een visje gegeten niet normaal die vis fetisj maar wel lekker. Wat geslacht betreft geloof ik ook niet in. De Chinese geslachtskalender zit er hier op 20 kinderen maar 1 keer naast dus kijk daar toch wel naar. Heb zelf gevoel dat het een meisje is..nou wil ik dat ook wel heel graag dus durf het bijna niet te voelen hihi.
Fijn liefjes! Ik ben vanmiddag ziek naar huis gegaan, beetje moeilijk werken als je elke vijf minuten kokhalst. Moest natuurlijk 85 keer zeggen dat ik niet zwanger ben.....zucht gaat moeilijk worden denk ik
Hier bloemkoolovenschotel. Iedereen met strakke broeken. Ga shoppen! Ben helemaal gelukkig met kleren die fijn zitten. @steefsel ik herken het. heb ook een lichte voorkeur voor een meisje, dus hou me voor dat het een jongetje wordt. Mijn vriend wilde eerst niet weten wat het wordt, maar hij heeft zich gelukkig bedacht 9 maanden wachten daar ben ik veeels te ongeduldig voor! Voor allen die een dipje hebben, doe rustig aan en probeer om je heen te kijken dat een zwangerschap vaak ook wel goed kan gaan. Ikzelf werk in de gehandicaptenzorg. Om me heen dus contuni kinderen met een beperking. Hierdoor ben je zo op de hoogte wat er allemaal mis kan gaan dat je bijna vergeet dat het ook goed kan gaan. Ik heb me voorgenomen vanaf nu te gaan genieten! @liefjes wat fijn dat de echo goed was! Ik moet nog twee weekjes wachten op de afspraak met de vk. Voor de echo moet ik nog even een afspraak maken.
Die test lijkt mij ook niet betrouwbaar hoor, maar ik merk aan mezelf dat ik het deze zwangerschap nog liever wil weten dan bij de vorige twee, ik weet niet waarom. Mij man denkt dat het weer een jongen is, we zullen zien En wat eten betreft, hier roti vanavond
@ liefjes - wat super goed! Gefeliciteerd! @ eten - een maaltijdsalade - we hebben net tussen de middag frietjes gegeten en ik ben er nog misselijk van (maar hoef gelukkig niet te spuwen).
Zoooo ijn accu is weer opgeladen haha, van 3uur tot nu in slaap gevallen op de bank, hondje boven op mij! haha.. Snel aan mijn pizzadeeg beginnen e.d. Liefjes Wat gaaf zeg dat je al een hartje hebt gezien e.d!
Liefjes wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Hele geruststelling lijkt me! Hier eten we brood vanavond heb vanmiddag warm gegeten hihi. Sandro krijgt worteltjes met aardappels en een stukje vis!
@liefjes: wat fijn dat je echo goed zit en dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. @geslacht: heb eens gelezen dat je een test kunt bestellen waarmee je zelf via urine kunt testen of je een jongen of een meisje verwacht. Je kon eerst bestellen via een ned site maar denk dat dit niet meer mag dus nu alleen via amerikaanse site. Webwinkel – Ontdek of je zwanger bent van een jongen of meisje. Dus wie weet en anders maar even wachten tot de 20 weken echo. (of geslachtsbepaling)
Owh die thuistesten kloppen van geen kant. Mijn vriendin had er 1 gekocht dat ding zei dat ze een jongen kreeg... En ze heeft toch echt een meid.. Tegen mij zei iedereen in het begin ohh jij krijgt een meid je draagt alleen naar voren! Nou het is toch echt een knul! En nu geen idee wat dit word zien we 23 maart wel
♥ Zwangerschapslijst 1 - 15 september Mama's ♥ Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Veratje: 2 september - ?? jaar - eerste kindje bianca1374: 2 september - 38 jaar - derde kindje Mistymax: 3 september - 29 jaar - derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje susan84: 3 september - 28 jaar - eerste kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Bibinijmegen: 6 september - 32 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Steefsel: 7 september - 26 jaar - tweede kindje Boomie2012: 7 september - ?? jaar - tweede kindje * Danjo: 7 september - ?? jaar - tweede kindje *** JoniBlue: 7 september - 28 jaar - tweede kindje Asd: 7 september - 30 jaar - eerste kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Pruts27: 8 september - 33 jaar - tweede kindje Juffie87: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Littlejoy: 10 september - 33 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje Mi Vida: 11 september - ?? jaar - ?? kindje Caroooola: 11 september - 23 jaar - tweede kindje honey23: 13 september - 24 jaar - eerste kindje Koetje: 13 september - 30 jaar - derde kindje LizzyWizzy: 14 september - 30 jaar - eerste kindje Florabella: 15 september - 31 jaar - tweede kindje anna8: 15 september - ?? jaar - eerste kindje Emm82: 16 september - 30 jaar - eerste kindje KiDoNe: ? september - 25 jaar - tweede kindje Afspraken, controle & echo's Dooo88 11 januari intake + echo KiGekko 11 januari echo Bellybell 14 januari echo zh Emm82 14 januari afspraak gynaecoloog Liekj 15 januari intake bianca1374 15 januari echo Jane1981 16 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Ior 16 januari echo Jane1981: 16 januari echo Sanwes 17 januari echo Liefde 1987 17 januari intake + echo Tbtje 18 januari echo honey23 18 januari echo Veratje 21 januari echo Mi Vida 21 januari echo annie1979 22 januari intake Jane1981 , 22 jan. echo onder voorbehoud KiDoNe 22 januari intake + echo NoLi 22 januari intake + echo susan84 22 januari echo Danjo 22 januari echo Bibinijmegen 22 januari Saja87 23 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo Babbelbol 23 januari intake + echo Pruts27 23 januari echo Boomie2012 23 januari echo Liefjes 23 januari intake annie1979 24 januari echo Jill85 24 januari echo firsttimemom 24 januari intake + echo Jane1981 28 jan. echo+ intake Inge88: 29 januari intake + echo Vrouwje80: echo Dotjes 30 januari intake + echo LizzyWizzy 30 januari echo mixedbeeb 30 januari intake + echo Florabella 30 januari echo eitje85 1 februari intake, 14 februari echo Liekj 8 februari echo. vrouwtje80 11 februari intake + echo Caroooola 12 februari intake Littlejoy 14 februari intake Saja87 23 maart geslachtsbepaling 52 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken. Wil je op de lijst? Geef je uitgerekende datum, leeftijd, echo door en laat weten je hoeveelste kind het is.
Wat een nieuwsje om hier te plaatsen maar heb net heerlijk op de wc gezeten! Eindelijk. Kan jij al Saja?? Hahaha