saja kga je missen meissie!! veel plezier (ps hier kruidvat test donker aan het worden ook!! yeah en moeders voor moeders gebeld...)
wauw tis hier stil zal waarschijnlijk komen door de dagen die eraan komen! Ik wens jullie alvast prettige feestdagen!!
Wauw! Allemaal cb gedaan. Super. Ga het zo mijn ouders vertellen. Ik heb de boeken vind je lief opa en oma gekocht. Mijn dochter geeft ze en dan staat er in dat ze kunnen voorlezen aan haar maar ook aan haar broertje of zusje. Fijne avond allemaal!
jeetje alweer een september mama,s 2013 wat gaat de tijd snel gefeliciteerd liefs van een september mama2012
mag ik ook mee doen? vandaag positief getest! ik ben wel geen hele actieve schrijver, maar dat komt vooral omdat ik via mijn telefoon online ben.. toch zou ik graag mee praten
Gezellig Liekj en gefeliciteerd. Ik wil het morgen aan mijn gezin vertellen en dan overmorgen aan mijn schoonouders.
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Hoop 84: 1 september - 28 jaar - eerste kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 21 januari intake verloskundige 8 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing
Toch maar even gelijk gedaan. Ik weet niet of ik er morgen aan toe kom. Vandaag extreem moe geweest. Vanmiddag samen met dochter een paar uur geslapen. Na het heerlijke eten een mega opgezette buik. Ouders waren super blij met het nieuws! Morgen mijn schoonouders het goede nieuws vertellen en de rest moet nog even acht weken wachten. Vraagje; wie gaat er voor een nekplooimeting? Vorige zwangerschap wilde ik het niet. Nu heb ik zoiets van we hebben een gezonde dochter en stel dat het niet goed is, dan zetten we niet alleen ons leven op zijn kop maar ook dat van onze dochter. Misschien denk ik nu heel egoistisch ...
Daar zit wel wat in ja. Maar ik zit eerst met de angst of dit wel goed gaat. Iedere ochtend heb ik tot nu toe nog een test gedaan. En binnen 10 min staat het streepje er wel. Maar toch he, ik hoop zo dat we snel een dikke knaltest en een mooie goede echo hebben. Hebben jullie de vak al gebeld? Saja we las ik.
Ik heb idd de vlk al gebeld. Dit omdat ik toch in mn maag zat met wat als er wat gebeurd.. Nu kan ik ze dan bellen en die gedachte vind ik wel heel fijn.. En nieuwe meiden welkom!
Groot gelijk dat je dan de Vk al gebeld hebt. Hier nog steeds een onzeker gevoel. Komt ook door mijn voorgeschiedenis. In 2009 mk met 8 wkn, 2011 dochter geboren, en dit jaar in mei en sept een week genoten van een positieve test, maar daarna toch ongesteld geworden.
Erg begrijpelijk meiden! Ik vind het ook wel weer heel spannend. Eerste zwangerschap eindigde met 7 weken. Toen ik zwanger was van mijn dochter waren de eerste 12 weken heel spannend. Wel heb ik geleerd om positief te blijven. Natuurlijk vind ik nu de eerste 12 weken weer spannend, maar probeer er toch van te genieten. Mocht het fout gaan dan ben ik ook reëel en ging er iets niet goed.
Hoi dames Hier ook ma 13weken gehad, Dan sta je er helemaal anders in...kga donderdag bellen Weet nog even niet welk ziekenhuis, Hier kan je helaas niet thuis bevallen en allebei de ziekenhuizen zijn ook nog eens ver! Fijne dagen xx