Kan hoor dat je kwaaltjes verdwijnen. Op een ogenblik heb je een piek met het hcg hormoon bereikt en raakt je lijf er aan gewend waardoor de kwaaltjes verdwijnen En wat de tekenen zijn van een miskraam dat varieert heel erg. De een heeft krampen en bloed verlies de ander alleen krampen of bloed verlies.
Hebben jullie ook de ene dag meer last van je borsten dan de andere dag? Geen kwaaltjes hoeft echt niet meteen een miskraam te betekenen hoor. Komt vast goed!
Dank je wel! Fijn dat je hier met al die onzekerheden terecht kan! Zou het dan ook kunnen met zo'n hcg piek dat je al verder bent dan je eigenlijk verwacht? Hcg waarde wisselt natuurlijk ook per persoon...
Ik moet ook eigenlijk gewoon blij zijn zonder kwaaltjes!! Haha Ook de pijn aan de borsten wisselt bij mij. Best last van gehad en nu weer helemaal niet, dus dat is ook normaal denk ik hoor
Ik heb een MK gehad (mei 2012)... volop in de kwaaltjes, zelfs een week later nog (hCG bouwt ook weer langzaam af) pas toen ik weer negatief testte was ik van mijn kwaaltjes af. Bij mij begon het met een bloeding, krampen kwamen pas 24 uur later, soort heftige menstruatiekrampen. Sommige hebben geen MK maar een MA, dan sterft het vruchtje wel, maar blijft zitten, en je blijft gewoon "zwanger", dan komt het niet vanzelf los... Maar meis, niet zo'n zorgen over maken, stress is ook echt niet goed voor de baby (of embryo). Probeer te genieten van het moment, als het mis gaat kun je er helaas toch niets aan doen. Het is al beslist... @ geslacht: ik zou met 14 weken al een 3d echo in Lommel willen doen (is hier ook vlakbij) maar vl ziet het niet zitten Hij wil het wel weten, maar vind dat ik nu vooral moet focussen op een gezonde zwangerschap, en een gezond beebje! Of de rest van de wereld het straks ook mag weten? Ik ben bang van niet... van mij wel hoor, ze komen er toch wel achter als het geboren wordt @ kwaaltjes: ik begin nu echt vaak te plassen, voel volgens mij ook mn baarmoeder al, net boven mn schaambeen zit een harde rand, kan dat al? Vandaag weer gezonde eetlust gelukkig Borsten zijn flink in de groei, doen ook goed zeer, en mn huid jeukt er aardig, kan ook mijn oude bh's niet meer aan... @ vertellen: wij wachten tot de 8 weken echo, dan vertellen we het onze ouders en broers/zussen en mijn oma's en beste vriendin. Na de 12 weken echo mag de hele wereld het weten! Ik kom net terug uit de stad, bij prenatal een heerlijke positiebroek gescoord, dus kan nu lekker uitrusten van het shoppen in een niet-knellende broek! Hemels!! Oja, vis... Dat lust ik dus écht niet! Normaal al niet, maar nu wordt ik bij t idee alleen al vreselijk misselijk! Misschien toch maar van die capsules halen? Maar ga je daar niet van die vieze vis-boeren van laten?? Want daar kan mijn maag denk ik niet echt tegen...
Pfff nou ik had geen kwaaltjes tot nu toe maar vanaf vandaag dat volle blaas gevoel en pijn onderin, denk ik van het uitrekenen van de baarmoeder. En mijn broeken nu toch echt te strak. Bortsen voelen zwaar en jeuken beetje. Lage rugpijn ook.. Net met manlief bij babydump wezen kijken echt leuk! We weten al wat we willen maar nog niks besteld. lig nu heel ff te chillen in bed. Ben moe
Hoi allemaal! Net even geprobeerd iets terug te lezen, maar 223 pagina's is best veel.. Dit weekend ben ik 5 weken zwanger en op de ene site geeft hij 14 september als datum voor de bevalling aan en op andere 15 september. Dus, jaa.. in ieder geval een september moeder! Waren net een ronde bezig en toen was het al gelijk raak. Heel bijzonder en totaal niet verwacht! Zijn natuurlijk ontzettend blij! Gister al aan mijn zusje verteld want ML is een week weg voor werk, dus toch wel fijn als er iemand in ieder geval is. Nog weinig last van kwaaltjes, heel licht misselijk af en toe. Verder niets! Hopelijk blijft dat zo. Nou, succes allemaal en ik probeer zo goed mogelijk mee te lezen en te reageren!
Welkom! En proficiat! Gelijk de eerste ronde zwanger, dat is mooi. De bevallingsdatum is voor iedereen nog gissen zolang er nog geen termijnecho is gemaakt... Zoveel pagina's terug lezen is niet te doen. Vaak is 1 dag terug lezen al veel haha
Met mijn zoontje al vroeg geloof een week of 5 al maar meer omdat mn broeken niet lekker meer zaten ( niet te strak hoor dat niet ) En toevallig heb ik vandaag mn positierok aangedaan
Hier beginnen de kwaaltjes te komen lijkt het. Hele dag al met vlagen enorm misselijk. Ff ranzig vraagje, hebben jullie ook veel afscheiding? Ben steeds bang dat ik bloed verlies dus regelmatig broekloeren maar geen bloed gelukkig.
ik heb er nu meer last van dan vorige week ik heb idee dat mijb buik nu dikker is maar het is mijn tweede ze zeggen neller zichtbaar is
Welkom Anna! Heb hier ook al aardig een buikje met bijna 6 weken, maar tis dan ook de 4e zwangerschap. Enne zou op je gevoel vertrouwen voor wat betreft de zwangerschap. Als je geen goed gevoel hebt, misschien wat eerder contact met de vk opnemen. Had bij mijn 2e zwangerschap ook direct geen goed gevoel en dat is uiteindelijk een ma geworden. Vertrouw op je gevoel!
Hey meiden, Ben ik ook weer een keertje... Jullie kletsen aardig door. Hier alles goed, morgen gaan we het goede nieuws vertellen aan onze ouders en zussen/broers. Stiekem weten mijn ouders en mijn zus het al. Ml wilde het nog niet vertellen maar ik kob het echt niet voor me houden. Morgen dus officieel. Ik heb voor de kinderen een tshirt gemaakt met daarop nummer 1 en nummer 2 en voor moj een buikband met nummer 3. Ben benieuwd of het opvalt. De vorige keer zagen mijn schoonouders pas na een uur ofzo wat er op de slabber van T. stond, beetje blind...
Met de eerste met 6 weken al de positiekleding en nu met 5 weken buikje gaat hier ook wat sneller. Afscheiding hier ook neer en is idd normaal alleen wel smerig gevoel vind ik.