@firsttimemom die viscapsules zijn echt VERSCHRIKKELIJK koop ze niet, als je een boer laat proef je echt die vis blegh en ik had er rekening mee gehouden het niet gelijktijdig met iets warms te doen, maar dan nog. Ik heb nu van davitamon de capsules met vitamine D, foliumzuur en visolie in één en die zijn top!! Ik heb ook een positiebroek gekocht, zit heerlijk! het is mijn 1e maar ik heb echt al een buikje. Misschien omdat ik eerst 20kilo dikker ben geweest dat het ook makkelijker weer uitrekt? Ik had aan het begin wat misselijkheid, toen in week 5 eigenlijk nergens last van, maar deze week oei echt supermoe! af en toe misselijk, darmen in de war. Af en toe heb ik last van mn buik, misschien teveel gedaan maar ik maak me dan wel een beetje druk. Manlief is nu aan het koken, zodat ik even rustig aan kan doen Hij is gister ook al naar de supermarkt gegaan omdat ik megazin had in een bananensoes. Hoe bedenk je het hè dat je daar zin in hebt..
@geslachtsbepaling: geloof dat ik de enige ben die het niet wil weten. Wordt bij ons dus de iig de eerste paar dagen jongenskleding aan als het een meisje wordt.
Wij willen het ook niet weten hoor. Ik twijfel wel maar Vl wil het echt niet weten en aangezien ik me anders vast verspreek moet ik me ook inhouden. Ik heb al dagen zin in pikante soep ook zoiets dat je denkt hoe verzin je het maar toch het is er haha
Saja Ik blijf liever in leven hahaha maar ik zit aan de tomaten creme soep Mijn moeder gebeld, maandag ga ik gewoon positiebroek shoppen!! haha. Heb ik later toch nodig! Wij weten nog niet of we het wel of niet willen weten..
mijn vriend en ik hebben er vandaag nog eens over gesproken en wij hebben er ook voor gekozen on het niet te weten het blijf een verassing
Ik heb mega zin in die campagne pils van gazeuse! Dronk ik vroeger als kind als ik bij oma mocht logeren, en ineens heb ik er echt zin! En Pim's die koekjes... heel pak op van de week... (niets gedeeld ) En t klinkt vast verschrikkelijk (want ik had nauwelijks gegeten), maar ik had gister avond ook echt zin in een lekker koud biertje... In plaats daarvan maar een koud 0.0% wit biertje gepakt... Wel het idee, maar t was t toch nét niet, stom hè! Dingen waar ik echt geen trek in heb? Die ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen...
Je kan mij beter vragen waar ik géén trek in heb. Lijk wel een bodemloze put momenteel hihi. En heb alleen maar trek in vieze vette dingen. Zo stond er boerenkool op het menu en het is geworden: Patatje oorlog en een broodje doner kebab.. * oepsie*
Haha ik moet lachen zoals jullie schrijven over dingen van eten. Ik heb hier telkens wel zin in iets maar als het dan voor mijn neus staat hoef ik het niet meer of na een paar happen niet meer. En waar ik echt een afkeer van heb is alles wat met kaas te maken heeft! Die lucht maakt me ziek! Meest lekkere blijft toch, vis en fruit en sla. En de rest gewoon normaal. Gaan jullie nog wat ondernemen vanavond? Ik heb echt last van een opgezette buik momenteel. Maar krijgen zometeen gezellig visite van mijn zusje en die weet het toch al dus ik kan lekker uitbuiken! Fijn...
Heb zo'n enorme zin in de echte Chinese tomatensoep hmmmm jummie daar zou ik nu echt een moord voor doen.. Raar eten, ja, wit brood met ham, mayonaise en daarop aromat.. Dit neem ik mee naar t werk, thuis doe ik er nog een plakje tomaat tussen..l
Ik ga eerst zorgen dat zoonlief gaat slapen ( die brult alweer de boel bij elkaar *zucht* ) Daarna ga ik met een hele hoop zakdoeken all you need is love kijken
Pizza en ijs! Maar ja dat lustig altijd wel haha Vorige keer met 15 weken ofzo positibroeken geloof ik, misschien zelfs wel later Chino's heb ik de hele zwangerschappen mijn eigen maat aangehad, die zitten tochnondernje babybuik Hmmm ben deze week 1 kilo afgevallen, met mijn 1.78 en nu 59 kilo is dat niet echt de bedoeling. Vorige keer wel 28 kilo aangekomen haha
tijdens mijn vorige zwangerschap, verslond ik frikandellen en haringen. Nu vind ik crackers met kaas en stamppotten fantastisch
Hier een beetje bezorgd, flinke steken onderin mijn buik, middenin. Niet links of rechts. Tis nu weer ff weg.. Florabella Ik ben ook afgevallen 1,2 maar zal wel weer goedkomen ergens.
Wij willen niet weten wat het wordt, vinden de verassing juist leuk. Vanavond veel kroepoek met wat nasi op. Als toetje nog een haring, mmm... Vanavond de eerste avond eens niks te doen en lekker op de bank, heerlijk! Met een Jilz 0% alcohol