Hier het gevoel dat ik ongi ga worden! Mega sjagie en last van mijn onderrug. Ben één groot hormonenmonster geworden. Ben niet zo van het bier dus denk dat ik binnenkort maar even langs de slijterij ga voor gedealcholische?? wijn. Smaakte de vorige keer erg lekker, vooral in de zomer...
Gelukkig steeds meer drank zonder alcohol! Nu nog uitproberen of ze ook allemaal zo lekker zijn?! Want ik ben normaal gesproken best een drankorgel in het weekend... Hoe heet die wijn? Want dan ga ik ook op zoek Volgende week een midweek skiën, was al lang besproken. Ik ben benieuwd naar de apres ski zonder bier... Als ik had geweten dat het deze maand raak was, had ik niet geboekt maar ml kijkt er ook enorm naar uit en misschien is het voor de komende paar jaar wel de laatste keer. We genieten er dus nog maar even van
Jane Ik hoop het en daar ga ik ook maar vanuit, maar pijn deed het wel! Nu voel ik meer de naweeën ervan. Rustig aan. Maar ja net als jou morgen werken helaas. Ik neem nooit drank dus zal het ook niet missen dat scheelt weer..
Gewoon idd rustig aan doen. Hier heerlijk vertroeteld door man, ben thuis gekomen op de bank geploft en er nog niet vanaf geweest. Duik zo lekker me mandje in.
Hehe, net lekker onder de douche geweest! Wat kan een mens daar van opknappen zeg! @ Afscheiding: hier in het begin ook erg veel, is nu wel wat minder ondertussen...
Bij de eerste vanaf een week of 16, bij de tweede al eerder vanaf een week of 12. Maar merk nu al dar mijn broeken strakker zitten, dus verwacht nu over een paar weken wel een positiebroek nodig te hebben. Meiden waar kopen jullie leuke positiekleding?
@mixedbeeb ik heb nu bij de c&a een broek gekocht. Heb ook bij miss etam en h en m gepast, maar die vond ik minder leuk.
wat wordt er lekker veel gekletst. hier merk ik wel dat de kleding wat strakker gaat zitten,maar t zit nog prima dusvoorlopig geen zwangerschapskleding Verder echt trek in eten heb ik niet, moet me er echt toe zetten. Meer mensen die dit herkennen?
Ik ga ook weer naar bed! Lekker potje zitten janken net met all you need! Volgende week gaan we weer vrolijk verder hihi
Ik heb vandaag een broek gescoord bij Prenatal (had ook een kortingsbon voor 15%) was maar 25,- kwijt. Gewoon een leuke slim fit, donker spijkerstof/stretch. Ik heb net ook lekker zitten janken bij all you need! Nu nog ff een serie kijken (the borgias, op DVD) en dan ook op tijd naar bed, morgen een lange dag bij de schoonfamilie (zonder vl...)
ik had het vanavond ook ik heb hele zak met mini mars chocolade op mijn vriend helemaal verbaasd met de opmerking zie ik wat aan jou volgens mijn ben je zwanger haha
Zo poging tot opstaan 1 mislukt....nu poging 2, wil toch wel graag op concours met mijn paard. Tot later dames, slaap ook voor mij nig maar even verder!