Wij gaan zo naar de gamma even kijken voor kleine blikjes verf.. Ik heb gister een speelgoedbankje gekocht voor mijn zoontje die is nu rood en ik wil hem licht blauw verven en woezel en pip er op verven. Als dit lukt wil ik met de tijd ook woezel en pip in de kinderen hun kamertje verven..
vandaag komt pa laminaat leggen gezellig (in kleine kamertje).... heb alles licht blauw geverfd en licht grijs laminaat zo..(beetje vroeg maar was zo kaal dat kamertje lag niets in dus tja..)
hihi kriebel de kriebel... (alhoewel ik wel denk dat ik de foute kleur erop heb... denk steeds dat he teen meisje is... keek de vorige keer alleen naar jongens kleding en nu alleen naar jurkjes enzovoorts.. ach ja in belgie is zachtblauw een meisje en roze een jongen)
Ja zo neig ik nu ook naar een meisje. Al mn zwangerschaps dromen gaan over meisjes whahaha. Maar goed ik weet dat het niks zegt..
Hee allemaal! Was ik ook weer een keer. Moet af en toe niet vergeten dat dit forum er is, want loop zo weer tien pagina's achter. Maar heb nu dan wel iets leuks te lezen in de trein! Had een broodje op station gekocht, maar laat hem na een hap toch maar staan. Toch redelijk misselijk! Maar overdag valt het verder gelukkig mee. Beetje weeïg gevoel in onderbuik! Krijg nu ook best veel vragen waarom ik niet drink. 'Gelukkig' heb ik vorige week een blessure opgelopen en zeg ik nu dat ik daarvoor aan antibiotica zit. Maar dat hou ik nu ook niet langer vol. Heb dus as vrijdag een borrel met werk en zit daar wel over in. Heb geen idee hoe ik moet verzwijgen! Een van jullie nog tips?
Goedemorgen! Dames met lastige kwaaltjes, sterkte! Ik heb tot nu toe nog niet echt ergens heel veel last van. Af en toe wel mn ondwrrug/bekken die ik goed voel. Volgende week misschien toch maar eens de fysio bellen, want vorige zs had ik lichte bekkeninstabiliteit, echt niet leuk. Kon me amper nog omdraaien in bed en had heel de dag last. Misschien toch maar vast oefeningen gaan doen zodat het niet erger wordt... Fijne zondag allemaal! Hier schijnt de zo, dus mijn humeur is prima!
Hier vroeg eruit ik moest immers werken.. (half 6 eruit) Vandaag een prima dagje echt nergens last van terwijl ik gisteren nog zo'n pijn had en dacht me broek zit te strak. Nou nu zelfde broek aan en nergens last van hmmmm.. Nu meer gevoel van zou ik wel zwanger zijn. Mja mijn borsten doen geen pijn maar jeukend gevoel heel appart en volgens ML zijn ze al wat groter.. Ik zie het niet maar oke. Leuk om te horen! Ik ben net thuis van mijn werk dus ik ga nu ff heerlijk in bad liggen. Echt zin in! Tot straks maar weer!
ja hoor hormonen hebben mijn bereikt pff alleen maar janken om de stomstevdingen he he en heb uur over soep gedaan pff niks voor mijn
Herken het.. Was Gooische vrouwen aan het kijken, helemaal niet bijzonder (alleen maar lachen eigenlijk) en begin ineens te huilen! Komt misschien ook omdat ml een week weg is voor werk.. Ben blij dat ik niet helemaal 'alleen' ben..
Poeh meiden... Ben net geschrokken. Erge hartkloppingen, ML schrok ook die voelde het ook (lagen op de bank te knuffen). Een van jullie die dit wel eens heeft gehad??
Hartkloppingen had ik van de week ook!! Maar schijnt ook in t begin vd zwangerschap vaker voor te komen! Wij gaan eind mei trouwen!! Ben niet romantisch gevraagd ofzo hoor, hihi! Maar we wonen al 4 jaar samen, dus ik vond t wel eens tijd worden! Ook omdat we met onze kinderwens bezig waren, dan is alles in een keer goed geregeld! 10 dec zijn we in ondertrouw gegaan... T wordt een klein feestje hoor, maar met zn drietjes zijn maakt t toch weer extra bijzonder!
Pff nou naar symptoom dan... Ftm Wat leuk dat jullie gaan trouwen. Moeten wij ook nog haha, maar ik wacht op een aanzoek! Al is trouwen niet het belangrijkste voor ons. Wij zijn ook al vier jaar samen en wonen al drie jaar samen, heerlijk.