Goedemorgen meiden hier een onrustige nacht. Zoontje is benauwd en hoest als een zeehond. Oortjes doen ook nog steeds pijn dus vanmiddag naar de ha. Succes wie een echo heeft en Werkse voor de meiden die de kou in moeten.
mag op de lijst erbij 28ste intake gesprek hier net wakker savonds doodop lig vroeg in mijn bed wrl sochtends ontzettend misselijk gelukkig savonds geen buikpijn meer dat trekken wel nog steeds last van mijn borsten. gister bij vrienden super gaaf babykamer gezien bracht mijn op ideeen
Hier vanmiddag afspraak bedrijfsarts. Hopelijk kan ik wat minder uurtjes werken aangezien het toch echt te zwaar word voor diensten van 9 uur.
Vrijwel meteen. Bij de 1e met 7-8 wk, bij nr 2 met 6 wk en nu al vroeg ivm pijnlijke, gevoelige BM en zeer gezwollen buik Anna: Welkom!! Wat leuk!! Bibi: Dat je buik dikker is kan wel, maar dat zijn echt nog je darmen meid Ik lijk momenteel echt al 24 weken door mn opgezwollen darmen Koetje: wat vond de familie? Viscapsulers: Ik heb die van de Hema gehad en die vielen wel mee volgens mij Vrouwtje: Nou wij twijfelen nog hoor of we t willen weten!! En wij hebben meiden en jongenskleertjes dus daarvoor hoeven we t niet te doen hahaha Firsttimemom: Hahahahahaha toevallig heb ik vorige week ook ineens zo'n fles gazeuze meegenomen hahaha heerlijk!! En ja dat pijnlijke trekken heb ik ook in de zwangerschap en daarna nooit meer helemaal weggegaan ook. ook de bloeding is normaal na sex. Je kunt eenhaarvaatje hebben geraakt Gefeliciteerd leuk dat jullie gaan trouwen! Jtje: Ja ik moet me ook zetten aan eten. lech de hele dag door misselijk Trouwen: Wij zijn in juli alweer 6 jaar getrouwd en 9 jaar samen Anna: Tip de barman/barvrouw en vraag hem je non-alcoholische drankjes in een cocktailglas of wijnglas of zo te schenken. Of net te doen of t een mixje is. Of een 0% biertje in een bierglas Frutsel: Ja hier ook al flinke BI... Vorige keer begon het met 8 wk en zat ik later in de rolstoel... Nu hopelijk niet!!! Jill: Hartkloppingen heb ik altijd wel, maar oiv hormonen wel vaker en heviger. Het kan iig geen kwaad Koud: j-j-j-jaaaa brrrrrrr Saja; Balen meid Maar niet eten maakt het echt erger wijffie ivm de hormoonconcentratie in je bloed ... Welkom Schorpioen en gefeliciteerd!! Werk: Ik werk op 30 min rijden afstand. Op zich valt t mee, maar met nu al BI is dat wel lastiger. Op dinsdag draai ik een voorschoolse dienst en een naschoolsedienst. dwz 7:30-8:30 en dan weer 15:00-18:30. Dat is wel heftig en die vroege dienst wil ik op den duur wel laten vallen Hier: deze week bloedprikken bij t lab ivm diabetes. Nu al op dieet dus Ben al 1,5 kilo kwijt.
Dames, Hoop dat iedereen zich beter voelt Ik werk vanuit huis, pak mijn werk eigenlijk op wanneer ik daar zin in heb. Heel luxe natuurlijk! Ik ben jaloers op jullie kwaaltjes. Zelf heb ik amper kwaaltjes. Ik denk dat het psychisch is. Ik heb het alleen erg koud maar het is buiten ook inderdaad koud! Ik ben net thuis van de echo. Eindelijk voor het eerst gefeliciteerd door een gynacoloog! Hartje klopte! Alleen kon de gynacoloog niet opmeten hoe ver ik ben. Namelijk het vruchtje lag precies tegen de zwangerschapsring. Grappig zo een knipperlichtje.. Smelt er helemaal van!
Jaa!!! Heb een dubbel gevoel! Super blij! Maar aan de andere kant super onzeker.. Omdat ik geen kwaaltjes heb!
Niet doen meissie!! Lekker genieten! De kans op een MK is nu zoooooo klein!! Ik geloof dat na een kloppend hartje de kans 98,9% is dat t goed gaat!!
Schorpioen Welkom en gefeliciteerd, klets lekker mee Babbelbol Ik vind het dood eng die hartkloppingen... vooral omdat mijn vader zwaar hartpatiënt is en mijn oom al heel jong 48 is overleden aan onbekende hart aandoening. Ik ga het zeker melden bij eerste echo @All Al mooie plaatjes van de echos van vandaag?
goedemorgen dames @veratje, gefeliciteerd. Je hoeft je geen zorgen meer maken @saja, wat *** dat de pilletjes niet helpen zeg. Ik heb ze op, maar ben niet misselijk 's morgens nog voor Ik opsta eet Ik een droge cracker, dan na een half uur ga Ik er af. Tot nu toe helpt het goed. Ik was het zaterdag vergeten en was dus direct de hele dag misselijk. Verder gaat het super. Gelukkig. trouwen, wij zijn niet getrouwd en gaan ook niet trouwen. We hechten er allebei niet zoveel waarde aan. Een kindje samen zegt ons meer zijn jullie al begonnen met namen? Hebben jullie nog tips? Voor sites oid? Sneeuwt het bij jullie ook?
Namen hebben we al. Geen sneeuw hier. Gelukkig wel een mooie test was zo onzeker omdat ik geen kwaaltjes heb.
Gefeliciteerd Veratje!!! Ben benieuwd naar de echo foto's! Ik g vandaag de verloskundige bellen voor een afspraak!
Goedemorgen dames! Vera: super dat je het hartje hebt gezien. Blijft toch elke x een wonder. En met Patrick had ik ook geen kwaaltjes, dus maak je niet druk en geniet! Dames die vandaag een echo hebben succes! Hier nog steeds misselijk, maar als ik op tijd eet is het vol te houden. Vind het vooral moeilijk op het werk. Thuis doet manlief echt alles, koken, zoonlief bezig houden, huishouden etc. Echt een schat! Trouwen: Wij zijn 14 februari alweer 10 jaar getrouwd! Ons 2e kindje is ons cadeautje hihi. Ben benieuwd hoe lang we het trouwens nog geheim kunnen houden. Patrick had het al tegen een vriendje op school verteld haha.
Vera gefeliciteerd meid!! @hier vanmiddag bel afspraak dokter! En nog geen sneeuw zal niet lang duren ben ik bang.. @namen hier alleen een meiden naam tot nu toe..