Ik weet nog niet wanneer ik vk zal bellen. Denk vrijdag. Jeetje tbtje, zagen jullie op de echo dat het niet goed was?
Ha meiden, Even een twijfeldipje... Vandaag voor het eerst geen test meer gedaan dus nu ga ik twijfelen of het nog wel allemaal goed zit! Zeker omdat ik helemaal geen kwaaltjes heb. Voel me eigenlijk best wel goed! Maar gisteren natuurlijk wel die mooie cb test, niet eens met ichtendurine. Wie wil me even geruststellen?
liefje: maak je geen zorgen... kheb vorige zwangerschap niets gevoeld tot 8 weken toen werd ik smorgens wel eens niet lekker maar niet te klagen gehad... komt allemaal goed!
Ditzelfde heb ik al de hele dag. Voel me goed, geen hoofdpijn, geen gevoelige borsten. Alleen een beetje opgezette buik. Ben dan ook een beetje bang.
Gelukkig ben ik niet de enige. Liefjes en Annie, ik heb precies hetzelfde. En moet zeggen dat ik dat super waardeloos vindt. Blijft wat hè die onzekerheid.
Hallo mag me ook melden hier.als t goed is 3 september uitgerekend Kwam helemaal alsnn verassing we waren er niet echt mee bezig. We wilde wel binnekort beginnen aan een 2e en nu is t al gelukt hahahaha.. Iedereen hier ook gefeliciteerd
Hoi Ano welkom! (ik ken jou nog van een heeeeel oud nod topic onder mn oude naam Jeem22) Wat leuk je hier weer tegen te komen en van harte gefeliciteerd! Wat de weinig klachten hier ook alleen onwijs veel rugpijn en pijn in mn liezen en erg moe meer niet.. Maak me er weer erg onzeker door niet leuk! Vandaag ben ik jarig en heb een hele leuke dag gehad en ben lekker verwend!
Ik kom hier even inbreken. Ben zelf een september 2012 mama. Vorig jaar kerst had ik nog geen idee dat er nu een prachtig jongetje in de box zou liggen. Ik wil jullie allemaal een mooie en voorspoedige zwangerschap wensen! Hopelijk kunnen jullie net zo goed lief en leed met elkaar delen als de september 2012 mama's, het is zo fijn om met meiden te kletsen die in dezelfde fase zitten! Geniet van deze mooie en spannende tijd! *breekt weer uit*
Saja 87, ook toevallig dat we samen in t september topic zitten.en gefeliciteerd met je verjaardag. Annie1979, ik ben 28 jaar. Ben al mama van n zzoontje van 2 jaar. Een echte dondersteen
Saja, gefeliciteerd! Wat lief al die berichten van de sept 2012 mama's. Ano, misschien zet ik je straks nog op de lijst en anders morgen.
Zo hèhè, visite de deur uit. Kind op bed en ik ff op de bank. Wat zijn deze dagen toch vermoeiend. Mega vol en opgezette buik. Door het eten of door de uk?!
hoi dames, saja gefeli!! tja, ik ben net andersom..... het maakt me niet uit als ik misselijk ben, of wat voel... want tja dat hielp'' bij mij niet... was elke dag kotsmisselijk en twas ook niet goed... dus kwaaltjes zegt echt niets meiden!! en andersom niets voelen ook weer niet... helaas kan je het soms gewoon jammer genoeg niet weten wat daar afspeelt (hadden ze zoiets maar als een thuis echo...kocht gelijk er een) xxx liefs tbtje
Dat is ook zo Tbtje. De eerste dagen voelde ik alleen alles trekken en nu steeds minder. Ik ga mezelf niet gek maken en proberen te genieten. Toch zou ik heel graag voorbij de 12 weken willen zijn.
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Hoop 84: 1 september - 28 jaar - eerste kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 21 januari intake verloskundige 9 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing
We slepen elkaar door die twaalf weken heen! Voor nu truste! Spreek jullie morgen weer. Toch wel heel fijn he zo'n forum. Die mannen begrijpen toch niet wat wij voelen