1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

dat is balen saja. :( hoe vaak mag je ze slikken? Ik moest 5 dagen lang 's morgens en 's avonds 1. Misschien helpt dat? En een cracker op je nachtkastje. Zogauw je wakker word eerst dat eten. Ook heb Ik een flesje water Naast mijn bed. Sterkte meid

2. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik heb vandaag onverwacht ook een echo gehad, ook geen leuke aanleiding, want op t werk vanochtend verloor ik weer wat oud bloed, dit keer met veel slijm... Totale paniek!

Ik heb meteen vl de verlos laten bellen, want ik wilde NU langskomen. Toen heb ik mn liefste collega apart genomen, en haar verteld hoe en wat (niemand weet nog van onze zw-schap, ook ouders niet). Ze heeft me geholpen om weer rustig te worden, want ik stond helemaal te hyperventileren. Gelukkig kon ik om kwart over 4 bij de VK terecht!

Een smoes verzonnen en om half 4 in de auto gestapt. Ik had me op t werk groot zitten houden, maar nu kwam alles er uit. Huilend en plankgas naar huis gereden, vl opgepikt (die was vrij) en door naar de VK.

Uitwendige echo, wel zw-schap te zien, maar onduidelijk.
    Dus plassen en dan een inwendige.

7,6 mm schoon aan de haak (precies 6+4, zoals ik zelf gerekend had)....
    ....
    ....
    HET HARTJE KLOPT!!!!!

oud bloed is wss van vrijen, moeilijke stoelgang, of andere onduidelijke reden, en natuurlijk kan het nog altijd fout gaan... Maar de VK heeft me verzekerd dat een kloppend hartje bij 6+4 een goed voorteken is, en na t zien van een kloppend hartje neemt de kans op een MK sterk af!

Dus tranen van geluk, zag vl ook een wegpinken... ;)

Ik ben zo blij! Nu ff lekker dutje doen!

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik mag maar 1 tabblet per dag:(

ftm gefeliciteerd!!!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden met goede echos super, gefeliciteerd.

Hier vanmiddag sollicitatie gesprek gehaf eind vd week hoor
    Ik meer spannend dus. Hier bij vlagen erg misselijk maar ja
    Hoort erbij.

5. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ik heb de baan gewoon.....ben helemaal verbaasd.
    Ga met 2 weken erheen en dan vertellen dat ik zwanger ben en hoop dat het geen probleem is. Kan niet later vanwege proeftijd en hij heeft al duidelijk gezegd niet aan het lijntje gehouden te willen worden. Dus mocht het een probleem zijn hoor ik het liever dan dan over 2 maanden.
    Spannend danjo hoop dat jij ook goed nieuws krijgt!

6. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Fijn te horen dat het bloed geen slecht teken was en je een mooi kloppend hartje hebt gezien!

@verwarming: wij hebben een verwarming laten aanleggen voor de babykamer (kamer stelt niet zoveel voor) maar die doet het niet. We gebruiken nu zelf een straalkacheltje. Ding wordt in nood time warm en wanneer de kleine in bed ligt gaat hij weer uit. Als we zelf naar bed gaan hebben we een babykruikje die we bij hem in bed leggen. Werkt prima zo.

@hier: de hele dag al moe en bij vlagen misselijk. Ml is vanavond aan het netwerken dus ik duik lekker vroeg mijn verwarme bedje in. Ben super blij met mijn electrische deken!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Super steefsel ben nenieuwd dan. Ik zeg als,ik aangenomen
    Word vooorlopig niks, het is de eerste 3 mnd toch voor uitzendburo

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Dat was dus wel even een rotdag firsttimemom! Maar gelukkig met een hele goede afloop :) Gefeliciteerd!

9. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    yeah , mooie echo's wordt er helemaal happy van:D
    Zit me daar een potje te zenuwen voor vrijdag (echo) pff niet normaal meer:)

10. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Mijn afspraak voor de 24e blijft gelukkig ook staan! Dus over 10 dagen mogen we nog een keer naar onze kleine kijken! ;)

Andere dames met een goede echo vandaag ook gefeliciteerd natuurlijk! :D Zou t bijna vergeten te zeggen naar alle indrukken van vandaag :$

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mijn vader is ook zwaar hartpatient al vanaf zijn 40e. Mijn opa en overgrootvader zijn beide op hun 59e overleden aan een hartaanval. Dus ik ken je angst, maar ik heb het zelf nu al een paar jaar en het blijft een akelig gevoel, maar het is echt niet ernstig!!

Jane: Mooie test hoor :)

Ior: Ja we hebben de namen al :) En ik wilde heel graag dezelfde achternaam als mijn kinderen, vandaar ook trouwen ;)

Pruts; Hihihihi ja zo'n klein manneke vind het natuurlijk superspannend hahahaha

Sneeuw: Vanmorgen wel, nu is t alweer weg :)

Tbtje; Wij hebben wel verwarming op de babykamer, maar alleen in de kraamweek is die gebruikt met badderen. Verder nooit! De kamertemp op 16-18 graden is het beste voor de baby

Jane: fijn dat het goed geregeld is op je werk!! :)

Emm: Gefeliciteerd met de echo!!!

Saja oh nee meid wat erg :(:(:(:( Sterkte!!!!!

FTM: Gefeliciteerd!! Ik dacht ook van het vrijen indd!! :D

Steefsel: Gefeliciteerd met de baan!!

Pffffffffff ik word gewoon ongeduldig door al die echo's!! en ik moet nog 9 dagen wachten!!! :$

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hier ook nog geen namen die bedenken we pas als ik de drie maanden voorbij ben vind ik personelijk nu nog iets te vroeg

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Snap ik ook wel...
    Voor mij mag ieder kindje een naam dragen, hoe kort het ook bij me is... :) Ik voel me ook mama van dit wurmke en we hadden het al eens over deze namen gehad en het was snel besloten ;)

14. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke

ik heb twee maanden terug een vmk gehad dus ik wil pas echt zeker weten dat het goed zit en dan pas aan namen denken hopelijk komen we daar snel uit want me vriend en ik hebben verschillende smaken ;)

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wij dachten ook al over namen na toen we nog niet eens bezig waren met kinderen krijgen. Ik schaf nog geen hele garderobe aan maar over namen denken kan toch altijd.

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hier nog 2 weken wachten tot de eerste afspraak bij de vk. Dat is pas lang! :p

17. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    hihi wie stapt er mee in de tijdmachine??:D pff;)
    ach zo zit een mens in elkaar.... ondanks angst ga je toch het jaar ''plannen'' dan ben ik zo ver en dan zo ver....zo denk je al snel

18. susan84

susan84 Niet meer actief

Heerlijk om al wat over namen na te denken. Met spullen kopen wacht ik nog even tot na de echo.
    Voor beide ouders hebben we wel een slabbetje gekocht als cadeau met daarop de tekst: jullie worden opa en oma.

Vraagje en dan vooral aan de dames die al kinderen hebben. Ik ben op zoek naar goede zwangerschapsolie voor de buik, billen en borsten om striae tegen te gaan. Welke hebben jullie gebruikt en gaf goed resultaat? Ik heb Olivia en weleda gevonden. Kennen jullie die?

19. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Smeren, ik denk dat het wel iets scheelt, maar als je echt heel hard groeit kun je het toch niet tegen houden die tijgerstrepen... Ik smeerde dagelijks maar toch vol strepen bij vorige zwangerschap. En die zie je nog steeds helaas....Is niet om je te ontmoedigen hoor! Maar sommigen hebben die oech gewoon, anderen zie je naderhand niks van

20. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    zwitsal mama

Deel Deze Pagina