Vind het stom dat het zoveel entree kost. Moet je er nog heen ook kost ook genoeg. En dan is het straks nog stom ook Lekker positief he haha.
De negen maanden beurs....twee jaar geleden geweest en werd gecombineerd met de huishoudbeurs.....sja wat ik er van vond? Een grote tegenvaller! Maar misschien is het gewoon mijn ding niet! Je kan er wel leuke ideeën voor de kinderkamer opdoen. Zijn jullie ook zo ontzettend moe??? Lijkt wel extreme vermoeidheid wat ik heb:x!!! Verder geen klachten
Hier ook ontzettend moe. Vanmiddag op pad geweest, ben helemaal gebroken. Het optillen van mn vork was al te vermoeiend eigenlijk haha.
Koud en moe... Moet zo de deur nog uit om te gaan sporten, brrrr... Kunnen ze bij de eerste echo rond de 7 weken ook al zien hoe lang je precies zwanger bent of pas bij de 12 weken?
Zo de sneeuw getrotseerd. Vanochtend heb ik er twee uur over gedaan ipv 30 min. Nu weer veilig thuis. Ben deze week extreem moe en heb geen trek. . Vorige week kon ik nog zo genieten van eten.Voel me een beetje schuldig dat ik zeur en maar 3 dagen werk en mijn man fulltime werkt en nu ook nog eens in huis extra dingen doet. Ik heb 25 januari de intake bij vk en op 7 februari de echo.. dus dat duurt nog even.
Ik had gister dus de echo ivm bloed verlies, en ze heeft ons ukkie opgemeten, 7.6mm, kwam overeen met 6+4, en dat was ik gister ook. Alleen bij ons doen ze normaal met 8 weken een echo om een "gezonde"zwangerschap vast te stellen (en te kijken hoe lang ongeveer) en dan met 11 of 12 weken de zgn. "termijn" echo. En aan de uitkomst van de termijn echo houden ze vast. Dus daarna verandert de uitgerekende datum niet meer.
ben stiekem ook wel blij dat hier geen sneeuw ligt. Vind het wel altijd mooi om te zien. Ik ga niet naar de 9maandenbeurs. Het lijkt me niet zo leuk en we zijn dan op vakantie morgen om 9.20 uur de echo. Pfff spannend hoor. Mijn eetlust is weer wat terug, alleen 's ochtends nog niet echt. Net een heerlijk bakje patat op met een frikandel speciaal. Hmmm.
tis wel mooi die sneeuw als je e rniet door moet las op pretecho bureau internetpagina dat ze vanaf 15 weken geslachtbepaling doen??? dat is toch wel heel vroeg???
Hallo allemaal hier ook zo moe en de nachtdiensten breken me op.. terwijl ik die anders altijd heel graag draai. Maar ik slaap gewoon heel slecht daar ligt het aan denk ik. Hier ook sneeuw maar niet veel! Mijn hondje is er dol op, die hapt erin e.d. leuk om te zien. Ik ga nog ff bijslapen, zit nu te gapen dus daar moet ik gebruik van maken. Straks weer nacht aan het werk!
Ik heb nog een vraag Wie van jullie gaat de bevalling filmen? En welke van de mama's heeft deze gefilmd? Ik heb het bij mn zoontje niet gedaan en heb er achteraf zo'n spijt van het is zo snel gegaan allemaal kan me er weinig meer van herinneren maar ben aan de andere kant bang dat ik het niet terug wil zien straks haha
Had er nog niet eens over nagedacht Mare, voor mij hoeft dat niet...wie weet denk ik daar bij een eventuele 2e keer anders over....Maar nee, hoef dat vast nie terug te zien hihi
Hihi ja dat dacht ik dus ook bij de eerste Al weet ik nog wel veel had het me achteraf heel mooi geleken om het terug te zien..
Bij Echobaby in Lommel al vanaf 13 weken...... Ik hoor daar veel positieve verhalen over.... wil ook naar Babyecho rond de 15 a 16 weken voor de geslachtsbepaling...Maar ook vooral om de mooie foto's in 3D en 4D...moet je maar eens op de site kijken (ff googlen)
Zo vroeg al een 3d echo? Als ik heel eerlijk ben zou ik daar mee wachten tot je rond de 30 weken bent. Dan heb je echt prachtige foto's!!! En zie je al helemaal hoe je kindje er uit ziet!
ja leuk zeg... maar lees veel op pagina's dat dat weer heel erg vroeg is enzovoorts pff finternet gewoon doen wanneer je er zin in hebt denk ik dan maar...
Wij hebben de eerste gefilmd en 2de zeker weten weer. Mijn ouders hebben dat ook gedaan en ik vond het heel bijzonder om te zien. Wil mijn kinderen de keus geven om het wel of niet te zien. Het terugzien pff tranentrekker wist nog precies hoe ik me voelde en dan het vreugde gevoel dat hij er eindelijk was echt mooi . Heb toen alleen nageboorte niet gefilmd en dat wil ik nu wel bleek hele bijzondere placenta te hebben in een hartvorm echt zo bizar om te zien wel mooi.