Ik ben net thuis van werk! Nu lekker slapen met dit koude weer heerlijk. Vandaag begonnen met MvM, lekker gedoetje. Je kan niet lekker zitfend plassen met dat kannetje eronder...
wij hadden ook in spanje gekeken maar het was daar iets kouder in mei turkijen was rond 25 graden in mei
Goedemorgen en weltrusten pfff zoonlief vond het nodig om om 6 uur echt wakker te zijn. Toen mijn wekker ging en ik saggie eruit stapte lag meneer te snurken toch niet te geloven... Net naar de psz gebracht en nu ik nog even naar bed even mijn momentje. Eind van de middag op kraamvisite beste vriendin is zondag bevallen kan niet wachten zo n klein hummeltje nog paar maandjes heb ik mijn eigen weer heerlijk. Fijne dag allemaal.
Bofkont! Heerlijk zo'n kind dat uitslaapt, helaas nooit mee mogen maken. Sporadisch tot 07.30 maar dan zijn ml en ik al wakker en denken we dat er iets mis is omdat hij zo lang uitslaapt.
Vrouwtjr dat is vroeg (voor mij doen) Naomi slaapt altijd wel tot 9 uur maar kan ook half 11 worden. Ik weet niet beter en dan gaat ze er tussen 7 en half 8 in. Ik brn verwend
aah leuk ior... (heb je afbeelding al verwijderd ? want zie afb niet..)ben blij voor je!!! begint hier ook te korten beginnen te zenuwen, moet vrijdag... ben zo benieuwd... weet iemand hoeveel mm beeb is bij 7 weken tja en 2 dagen ? (lees overal echt wat anders)
wat gaaf zeg maar ik zie ook geen afbeelding er staat dat je afbeelding al verwijderd hebt ? ik heb hem a.s Dinsdag namelijk
Dames hier tranen van geluk. Echo was goed, frumneltje is bijna 7 mm en....... een kloppend hartje gezien...