1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Honey
    Ik duim voor je! Welke dag mag je weer?

2. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje, nu aankomende vrijdag om 3uur pff duurt nog zo lang
    de gyn zei wel je moet wel bedenken het is nog erg vroeg normaal is een echo pas rond de 8/12 weken dus ze durfde niet echt positief te zijn vrijdag had ik dan wel meer duidelijkheid ga vanaf morgen supergezond leven :p

3. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welterusten idereen ik moet weekend werken helaas zie er tegenop ben al zo moe en dan de maandag ook nog pffff

Honey
    Succes, je kan niet meer dan je best doen!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden met een goeie echo super

Honey vervelend maar komt vast goed meid.

Koud hier ook vreselijk, bad doet wonderen hier

Hier net thuis veelste laat en moet morgen ooknog ong 4 uurtjes
    werken. En jeuhhh ben aangenomen voor de baan.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo meiden,

Hier alweer een poosje wakker kindlief had gepoept om 6 uur..
    Straks even naar mn tante een slee halen en vanmiddag een verjaardag dus ben vandaag niet veel online..

6. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier ook niet veel online saja, willen zo effe naar pa en ma daar wordt kast opgehaald door oom en neef dus kunnen het gelijk vertellen daar ook!!
    nog even aftellen saja en het is zo woensdag!! super spannend he... kan je straks ook zo'n mooie echo laten zien:)

7. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier wel achteraf spijt dat ik niet gevraagd heb waarom hij geen geluid erbij aan gezet had.... hebben alleen hartje zien knipperen pas later ergen in gehad dat die geen geluid erbij had... (kan dat zo vroeg nog niet of is het gewoon een rare die wij hebben haha die geluid niet aan zet?)

8. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Geluid kan volgens mij nog niet... Baby zelf is maar een CM groot, hartje misschien 2 mm, maakt nog te weinig geluid om op te vangen ;)

Vanaf wanneer wel weet ik eigenlijk niet... Thuis met een dopler vanaf 12 weken geloof ik...

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Leuk filmpje
    Ik hoop dat ie t doet?

10. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    danjo gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

gyn had me gevraagd of ik foliumzuur slikte ik zeg ja alleen dat, ze zei je kan beter vitamines met foliumzuur pakken welke hebben jullie? welk merk? en kan ik dat gewoon bij kruidvat halen?

11. Ior

Ior Niet meer actief

Ik heb puur mama zwangerschapsvitaminen van vsm. Kun je bij elke drogist wel krijgen. :)

12. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ior ohh oke;) hoeveel kost die?

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik had eerst kruidvat eigen merk die zijn goedkoop maar zit een ranzige smaak aan! Dus nu aan de davitamon mama compleet.

14. Ior

Ior Niet meer actief

14, nog wat. Zitten 90 tabletten in, dus doe je 3 maanden mee. Vind Ik wel meevallen. Gisteren net weer een nieuwe meegenomen.

15. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh kruidvat merk dan maar niet doen. ja daar kan ik dalijk ook wel effe voor kijken davitamon ja heb net gekeken vsm kost 15 euro en davitamon 12 euro ja scheelt niet veel maar is toch weer 3 euro:p
    en zal toch wel denk ik hetzelfde zijn.

16. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh 3 maanden voor 15 euro vind ik ook nog wel te doen d8 voor 1 maand dan vond ik het wel een beetje duur.

17. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik ook alleen foliumzuur. Zal even kijken of ik zo'n mama compleet kan kopen ergens.

Schrok vanochtend wel, had na het plassen bij het afvegen wat oud bruin bloed. Lees op internet verschillende verhalen. Een van jullie ervaringen mee?

18. Ior

Ior Niet meer actief

Lees net dat etos alle vitamines in de aanbieding heeft vanaf maandag. Scheelt dan toch weer.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik slik alleen folium zuur en gewone vitamine pillen eet verder veel groente en fruit dus hoop dat dat voldoende is..

Hoe dichter ik bij woensdag kom Hoe enger ik het ga vinden :(
    Ondanks dat ik het weer heel spannend vind overheerst de angst toch het meeste.. Baal Dr van!
    Ben voor de verandering weer misselijk word je ook niet vrolijk van :( en dan moet ik straks gezellig op een verjaardag zitten...

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja gewone multivitaminen schijnt niet goed te zijn want je hebt andere hoeveelheden nodig van vitamines en van sommige zoals vit a mag je niet teveel als je zwanger bent. Maar alleen foliumzuur is ook genoeg als je genoeg groenten en fruit eet.

Deel Deze Pagina