Ja ik slikte ze ook gewoon door maar er zit een vies smaakje aan en daar kan ik echt niet tegen haha.
Hier ook Datvitamon mama compleet. Zit ik net gewoon op de wc te plassen, terwijl mijn busje nog gevuld moet worden! Stom! Vandaag gewerkt pfff ben dood op net thuis.
Gebruik ik ook. Zit inderdaad een wat ranzige smaak aan, maar gewoon gelijk doorslikken en flink even wat drinken erachter aan!
wat eten jullie vanavond? hier lekkere pizza !! hopelijk gaat het met deze beter dan de vorige haha die is niet zo goed terechtgekomen toen
Ik slik omnibionta pronatal + dha. Vanavond moeten we met vrienden gaan eten en daar heb ik geen zin in... Wou dat ik gewoon wat kon rusten in de zetel...
Hier ook warm of koud maar niet goed te krijgen.. onze thermostaten zijn beetje in de war, lol Anderen nog nieuwe kwalen?? Hier beginnen denk ik de pijnlijke borsten. Nu gevoelig... dus geen idee of het erger word. Moeten jullie meer plassen? Heb ik nog niet echt last van..
hier net gebakken vis van de visboer gegeten nu wel effe genoeg vis gehad heb net potje asperges gekocht had ik zoon zin in normaal niet en zeker niet na vis rare combinatie haha
klust ook geen asperges zo op men bord, maar asperge soep is weer heerlijk!! kwaaltjes: qua plassen veel gedaan maar vandaag best weinig, moet meer drinken denk ik want dat is anders ook niet goed...
ja ik vind ze lekker smooshie nu op dit moment. hier nu erg misselijk en heb het heel erg koud en soms een beetje druk onder in de buik.
Ik ben ook weer thuis, even voor trouwringen gekeken, en een afspraak gemaakt om morgen avond (ja, zondag avond) in alle rust met de goudsmid rond de tafel te gaan zitten! Ik weet even niet meer wie de vraag van oud bloed stelde? Maar ik had t maandag. Meteen in alle paniek de VK gebeld (ook vanwege mijn MK in mei helemaal in de stress) ik kon meteen die middag terecht, en we hebben toen met de echo een kloppend hartje gezien. We hadden de dag ervoor sex gehad, en daar kon het goed van komen... Geen bloedingen te zien in de BM, dus wss toch een oorzaak buiten de BM, vermoedelijk van de BMmond. Kan ook door moeilijke stoelgang komen, of inderdaad vrijen, of bijv hoest of niesbuien. Omdat de doorbloeding daar beneden veel beter wordt, kan een bloeding makkelijker optreden! Niet direct een reden tot paniek dus. Maar als je ook "vers" bloed verliest, of krampen krijgt, zou ik toch even de VK bellen. (of nu als je t niet vertrouwt!)
Goede morgen dames. Hier nog een berichtje vanuit Oostenrijk! Laatste dagje weer en dan is het ook weer mooi geweest. Skiën is heerlijk maar om 8 uur 's avonds helemaal afgebrand. En dan slaan we de apres ski nog over ook. Die houden we in het appartement met de beentjes omhoog, haha Maar wat kom ik mezelf tegen zeg... Ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes behalve gevoelige buik en borsten. Maar die vermoeidheid!!!!! Ik kan altijd alles aan, maar doorgaan en bezig blijven en nu.... Helemaal op na wat inspanning. Pfff daar moet ik echt aan wennen en optijd mezelf afremmen. Hebben jullie dat ook zo? Geniet nog even van de heerlijke vrije zondag! Voor de werkende dames, succes en werkse vandaag Morgen weer de volgende echo's!!!! Daar kijk ik al naar uit. Wie mogen er morgen?
Susan geniet nog even van je laatste vakantie dag!! Gister heb ik vooral hapjes gegeten op de verjaardag dus toen ik thuis kwam had ik geen honger meer. Vanavond maak ik kipkerrie en alvast asperge soep voor morgen Vandaag alweer 8 weekjes! Het gaat toch best wel snel eigenlijk!
Net pas uit bed... Heerlijk!!! Alleen mn borsten deden zo'n zeer toen ik opstond, dat ik ze vast heb gehouden toen ik de trap afliep... Ze zijn de hele tijd al gevoelig, maar dit is echt niet meer leuk... Hopen dat t snel wat minder wordt! Fijne zondag allemaal!