1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Hè bah tbtje!! Hoe gaat t nu?? Bloeden weer gestopt?? Heb je wel een beetje kunnen slapen?? Ik weet hoe t voelt meis, echt K*T! Ik duim voor je!

2. Lorelai10

Lorelai10 Lid

25 dec 2012
    39
    0
    0
    Gent
    @tbtje : niet fijn!!! Hopelijk is het al gestopt ondertussen?

@Susan: bij mij idem die vermoeidheid. Heb ik eigenlijk al 3 weken. Ik ben normaal 1 brok energie, constant bezig en onvermoeibaar, nu raak ik de trap niet op zonder hijgen en lig ik iedere avond te dutsen in de zetel. Mijn man zegt dat hij me (op vlak) niet meer herkent. En pijnlijke borsten (+ van 85 C naar 90D) ook hier aanwezig.

3. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief meiden, tis gestopt maar Schrok me rot...kan miss v klussen adertje zijn?

4. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    tbtje ja kan ik me voorstellen. ja als je hebt geklust zal het wel daardoor komen. en als je het niet vertrouwt zou ik misschien een echo laten maken maar denk niet dat dat nodig is als het is gestopt;)

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Das even schrikken! Als je geklust hebt zal het inderdaad daar mee te maken hebben.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kan indd een adertje zijn!

Weet iemand dit misschien? Als je met 8 weken een kloppend hartje hebt gezien op de echo hoe groot is dan de kans nog op een MK??

7. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Volgens inet nog 5%

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Echt zo weinig??

Dus eigenlijk is het gewoon ( even grof gezegd ) Domme pech als het dan nog fout gaat?:)

9. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier saja heb het effe ergens anders vandaan geplukt

Kans op succesvolle zwangerschap
    hartactie zichtbaar in de 6e week: 87% kans op een succesvolle zwangerschap
    hartactie zichtbaar in de 7e week: 97% kans op een succesvolle zwangerschap
    hartactie zichtbaar in de 10e week: 99,4% kans op een succesvolle zwangerschap
    Bron: NVOG

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Thanks!

Dat houdt in dat het nog minder is dan 5%

11. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Zijn jullie ook allemaal nog zo onzeker of alles goed zal verlopen? Ik wel! Genieten wilt niet lukken! Morgen om 11:30 weer echo..

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik wel..

Zal pas komen na de echo denk ik..

13. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ook vooral na die laatste echo k zit niet echt op een roze wolk nu had eigenlijk verwacht dat ik nu heel vrolijk zou zijn, maar er blijft toch de hele tijd van alles door je hoofd spoken of het wel goed zit of niet. pas als ik vrijdag weer echo heb gehad en dan alles goed zit dan begin ik denk ik pas met genieten.

veratje succes morgen !!!:)

14. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    VK heeft ons gevraagd alvast na te denken over de combinatie test...

Ik ben 26 (dus geen risico) ook in de familie geen erfelijke aandoeningen. Al heeft mn schoonzus wel een kindje aan trisomie 18 verloren (de niet-erfelijke variant).

Hebben jullie al besloten?? Ik wil het denk ik niet... (of misschien alleen nekplooi, weet niet of dat kan?) VL weet het nog niet zeker... Ik vind het maar moeilijk!

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik doe geen combinatie test op mijn leeftijd is hij helemaal niet betrouwbaar.
    Dus dat is voor ons een reden om het niet te doen.

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wij hebben twijfels wel of niet doen.
    Mocht de kans 1 op 200 en hoger dan krijg je de extra onderzoeken.
    Maar is het bv 1 op 300 dan dus niet, tsja voor het ziekenhuis misschien geen reden tot zorg maar ik weet niet of ik mij daar lekker bij zal voelen en niet de rest van de zwangerschap zoiets heb van ja maar wat als, als het maar niet...

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    goedemiddag dames
    was even niet meer geweest hier enne ik ben zo blij met de pillen die ik van de ha gekregen heb ect geholpen heeft tegen de misselijkheid ,maar ik heb dinsdag mijn eerste echo maar ik ben benieuwd wanneer ik eigelijk doorgestuurd word naar de zkh en daar onder controle gesteld word omdat ik een schildklierpatient ben en vorige zwangerschap complicaties was

18. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Hoi Meiden!

Net terug van weekendje weg. Op de terugweg heerlijk 50km pu gereden op de a2 vanwege de sneeuw (en ik ben al niet zo'n held met sneeuwd op de weg)

Lekker uitgerust zonder ml maar met oma. Even vraagje: hebben jullie elke dag "klachten" of bv soms een dag niet. Ben nu eigenlijk al een paar dagen niet meer zo vermoeid en heb geen last meer van rug etc. Ga er vanuit dat dit wel weer komt, maar toch..

19. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Jaa, heel herkenbaar. Soms dan denk ik dat ik niet eens zwanger ben.
    Ik moet niet eens veel plassen. Ik ben maar 1x misselijk geweest. Volgens de vk is ieder zwangerschap uniek, en moet ik me niet druk maken.

20. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2780 Jill85, 20 jan 2013
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013
    Hallo onzekere dames, ik voel me vandaag ook zo onzeker. Ook echt zero% klachten. Ook niet moe oid... Ook beetje bezorgd. Het gevoel dat het zo over kan zijn. Drang om te testen. Maar ja hcg zal toch nog aanwezig zijn.. En ik wil natuurlijk ook dat het allemaal goed gaat! Ik kijk uit naar mijn echo komende donderdag! Ik moet gewoon weten waar ik aan toe ben.. klinkt zo raar maar jullie snappen het wel.

Als alles goed is ga ik nadenken over testen e.d. daar maak ik mij nu nog niet druk over. Ben blij dat ik ook vandaag moest werken, dan heb ik niet veel tijd gehad om na te denken, maar thuis nu zit ik ook te piekeren.

Vrouwtje
    Lekker uitgersut in je weekendje? Was het leuk?

Deel Deze Pagina