1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorelai10

Lorelai10 Lid

25 dec 2012
    39
    0
    0
    Gent
    Ook hier net terug van de gynaecoloog voor de eerste echo! Ze is tegen het "digitaliseren van baby's" :) dus we kregen enkel een fotootje mee (en er zijn maar op 12 en op 22 weken nog eens een echo).

Maar het hartje klopt!! Wij konden helemaal geen details zien, het was een zwart plekje met een wit puntje (dat je alleen maar heel vaag in intensiteit zag veranderen, dus niet echt kloppen).

Volgens de gynaecoloog zijn we 2 dagen minder ver dan gedacht, dus 7 weken. Geboortedatum nu 10/9 ipv 7/9. Beautje meet nu 11mm en mama is content.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben nu 1 dag vooruit gezet maar over 3 weken kunnen ze pas echt zien hoe ver ik ben dus heb op 14-02 de termijn echo :D

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Bij mn eerste heb ik 1x geklust die maand dus ik wist wanneer ik bevrucht zou zijn. Toch werd ik een dikke week teruggezet door de VK! Ze zei toen tegen mij dat een vruchtje soms een paar dagen stillicht alvorens het gaat ontwikkelen. Dus geen zorgen meid!! Mijn zoon is 3,5!!

Sorry dat ik even niet ben geweest dames. Ik was zaterdag jarig en vrijdag kregen we bericht dat mijn vader (hartpatient) weer een vernauwing heeft en dus weer gekathetariseerd moet worden :( dus ik was een beetje down..

Maar morgen EINDELIJK ECHO!!! ooooooooh pffff wat duurde dat lang zeg

Danjo: Gefeliciteerd meid!!!! Supergoed!

Jane: hihihi leuk!! Oh hahahahaha ik heb ook al een zak engelse drop achter mn kiezen :)

Foliumzuur;Ik heb gewoon foliumzuur ik eet gevarieerd en goed, dus dan heb ik al die pietemientjes echt niet nodig ;) Behalve vitamine D, die moet je tegenwoordig ook nemen!!

Anna: Schrikken he meid :( Ik weet er alles van. Maar het is bij mij weggebleven en ik had t bij de eerste ook

Ftmom: Hahaha leuk leuk op ringenjacht!!

Saja: Ik heb gehoord na een kloppend hartje nog maar 1.2% kans op MK
    Oh hihi al antwoord gehad dus :p
    JEEEEEEJ gefeliciteeeeerd met de mooie echo!!!

Bibinm: Fijn dat de pillen helpen!

Annie: Oh meid wat heftig zeg :( Sterkte... Hoe is t met je nichtje?

Naam: Bij ons is t Frummel. Nr 1 was Kruumel, nr 2 was Frupsel en nr 3 is Frummel :D

Jane: Mooie echo!!!! WAUW!!

Bekken: Lekker, mijn bekken is alweer op niveau onhoudbaar nadat ik gisteren op mn werk sneeuw heb geschoven :(:(:(:( AU!!! Dat belooft wat als t nu al zo vreselijk pijn doet!!!!

Susan: Oh meid wat akelig en rot zeg :(:(:( Tja een vriendin van me heeft 11 weken gebloed, maar ik weet niet of daar steken en stolsels bij zaten :(:(:( Ik hoop dat t goed gaat meissie :(
    Hoe laat vandaag??

Noukiee: Welkom meid!! En gefeliciteerd!

Mixedbeeb: Ja ik dus met BI... Maar heb het de 2e keer ook zo heftig gehad :(

Tbtje: hahaha jawel dat is ECHT BI. Kenmerkend: Startpijn!

4. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saja
    Wat leuk een onverwachte echo! Leuk zeg! Mooi dat het hartje klopt!

Susan
    Wanneer moet jij dan voor je echo? Word je niet naar voren geschoven??

5. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    susan: hoelaat kan je vandaag terecht?? sterkte!
    babbelbol: aah leuk;) zijn we weer blij mee.... het kan misschien ook aan mijn stuitje liggen want deze is door te vallen toen ik jong was verder naar binnen gaan staan dus misschien ook eerder kans daardoor op bi?

6. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Saja en Lorelai fijn dat jullie het hartje hebben horen kloppen. Hopelijk gaat het bij de rest net zo goed!

Susan: duim voor je dat je een goede echo krijgt!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja echo was goed, hartje klopte mooi

8. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Jeetje Susan, wat ellendig! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! :( *knuffel*

Hier over een klein halfuurtje intake en echo bij de VK! Spannend!!! :D

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker bij mijn schoonmama op bezoek. Ik moest zo veel vandaag maar er komt niks van. Geen puf om wat te ondernemen. Ik hoef lekker niet te koken dat word vandaag voor me gedaan. Lekker andijvie stamppot. Echt wintervoer!

10. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Al wat van Susan gehoord hier?

@hier echt kotsmisselijk loop al de hele dag te kokhalzen en tot overmaat van ramp word vriendlief opgeroepen om te werken dus zit alleen met de kleine zucht.

11. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    babbelbol - ohh oke dan maak ik me geen zorgen ;)
    wat vervelend van je vader!! dat is niet zo leuk om te horen.
    hoop dat je morgen een mooie echo hebt!!:D

alle dames met mooie echos gefeliciteerd!!!:D

12. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Susan.. Sterkte!! Hopelijk heb je een goede echo!

En degene die een goede echo hebben: gefeliciteerd!!!

Ik heb 7 feb mijn intake. Kan iemand dit op de lijst aanpassen? Hier verder alles goed. Dat kleine beetje oude bloedverlies dit weekend bleef gelukkig bij dat ene kleine beetje. Kan niet wachten tot ik een hartje hoor, echo zie of wat dan ook! Zodat ik in ieder geval zeker weet dat alles goed zit! Spannend hoor..

13. susan84

susan84 Niet meer actief

Ha dames, proficiat voor alle goede echo's!!

Hier helaas slecht nieuws. Op de echo was zelfs niets meer van een vrucht of vruchtzakje te zien! Waarschijnlijk tijdens de bloedingen er al mee uit gekomen. Maar voor de zekerheid nog een extra echo bij ge gyn gekregen en bloed laten prikken. Zo kunnen ze er achter komen of het toch geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Als m'n hcg te hoog is (hoor ik vanavond) dan over een paar dagen nog eens controleren en hopen dat het hcg zakt. Stijgt het hormoon, dan zou het vruchtje ergens anders kunnen zitten.

Klote nieuws dus... Ook geen idee dus wanneer het eventueel al mis is gegaan. Gelukkig geen curettage nodig

Nu wat rust houden tot de bloedingen stoppen en buikpijn verdwijnt.
    Ik zal jullie nog wel blijvenvolgen hier, maar hoop me over een tijdje weer bij een nieuw topic aan te kunnen melden.

Jullie allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst en hopelijk vanaf nu alleen nog maar mooie en goede echo's!!

14. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Een erg prettig gesprek etc. gehad bij de verloskundige! We begonnen gelijk met de echo! Zo mooi en bijzonder om te zien! Het hartje klopte en het zag er allemaal prima uit! Met de eerste meting kwam ze op 7 weken uit, een 2de meting gaf echter 8 weken aan (wat overeenkomt met wat wij zelf ook vermoedden). Zal zo even kijken voor foto!

15. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    susan : aah nee :( wat erg zeg.... dikke knuffel voor jullie verlies..ik leef heel erg met jullie mee!!

16. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Oh Susan wat erg voor je, terwijl ik zelf net zo'n blije post geplaatst had! Vind het echt zo naar voor je! Laat je ons wel nog weten hoe het verder allemaal loopt? Ik hoop voor je dat je snel weer mag gaan genieten van een klein wondertje!

17. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    susan- wat een verschrikkelijk nieuws! heel veel sterkte!!!

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Susan wat ontzettend rot zeg! Heel veel sterkte. Hopelijk is het geen bbz. Zo al rot genoeg!

19. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Susan sterkte meis! Ik hoop voor je dat niet bbm is, en dat je lijf het zelf allemaal opruimt! Heel veel sterkte met t verwerken van jullie verlies!

Noli, proficiat meis!!

Ik moet nog twee dagen wachten! over 48 zijn we onderweg naar de VK... Alleen omdat ik nu zo beroerd ben, voel ik me weinig zwanger meer, alleen nog maar doodziek! :(

20. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Sterkte Susan! Heb er verder geen woorden voor!

Deel Deze Pagina