♥ Zwangerschapslijst 1 - 15 september Mama's ♥ Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Veratje: 2 september - ?? jaar - eerste kindje bianca1374: 2 september - 38 jaar - derde kindje Mistymax: 3 september - 29 jaar - derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Bibinijmegen: 6 september - 32 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Steefsel: 7 september - 26 jaar - tweede kindje Boomie2012: 7 september - ?? jaar - tweede kindje * Danjo: 7 september - ?? jaar - tweede kindje *** JoniBlue: 7 september - 28 jaar - tweede kindje Asd: 7 september - 30 jaar - eerste kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Pruts27: 8 september - 33 jaar - tweede kindje Juffie87: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Littlejoy: 10 september - 33 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje Mi Vida: 11 september - ?? jaar - ?? kindje Caroooola: 11 september - 23 jaar - tweede kindje honey23: 13 september - 24 jaar - eerste kindje Koetje: 13 september - 30 jaar - derde kindje LizzyWizzy: 14 september - 30 jaar - eerste kindje Florabella: 15 september - 31 jaar - tweede kindje anna8: 15 september - 27 jaar - eerste kindje Emm82: 16 september - 30 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo Babbelbol 23 januari intake + echo Pruts27 23 januari echo Boomie2012 23 januari echo Liefjes 23 januari intake annie1979 24 januari echo Jill85 24 januari echo firsttimemom 24 januari intake + echo Jane1981 28 jan. echo+ intake Bibinijmegen 28 januari intake Inge88: 29 januari intake + echo Veerr: 29 januari intake vlk Vrouwje80: 29 januari echo Dotjes 30 januari intake + echo LizzyWizzy 30 januari echo mixedbeeb 30 januari intake + echo Florabella 30 januari echo eitje85 1 februari intake, 14 februari echo Liekj 8 februari echo. vrouwtje80 11 februari intake + echo Caroooola 12 februari intake Littlejoy 14 februari intake Saja87 23 maart geslachtsbepaling 51 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje susan84: 3 september - 28 jaar - eerste kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken. Wil je op de lijst? Geef je uitgerekende datum, leeftijd, echo door en laat weten je hoeveelste kind het is.
Susan Wat erg.. ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. sterkte iig en ik hoop dat het niet nog meer nare gevolgen voor je heeft. *hug* We horen hoe het afloopt.. Ook sterkte gewenst aan je partner.
♥ Zwangerschapslijst 1 - 15 september Mama's ♥ Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Veratje: 2 september - ?? jaar - eerste kindje bianca1374: 2 september - 38 jaar - derde kindje Mistymax: 3 september - 29 jaar - derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Tbtje: 5 september - 20 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Bibinijmegen: 6 september - 32 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Steefsel: 7 september - 26 jaar - tweede kindje Boomie2012: 7 september - ?? jaar - tweede kindje * Danjo: 7 september - ?? jaar - tweede kindje *** JoniBlue: 7 september - 28 jaar - tweede kindje Asd: 7 september - 30 jaar - eerste kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Pruts27: 8 september - 33 jaar - tweede kindje Juffie87: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Littlejoy: 10 september - 33 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje Mi Vida: 11 september - ?? jaar - ?? kindje Caroooola: 11 september - 23 jaar - tweede kindje honey23: 13 september - 24 jaar - eerste kindje Koetje: 13 september - 30 jaar - derde kindje LizzyWizzy: 14 september - 30 jaar - eerste kindje Florabella: 15 september - 31 jaar - tweede kindje anna8: 15 september - 27 jaar - eerste kindje Emm82: 16 september - 30 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo Babbelbol 23 januari intake + echo Pruts27 23 januari echo Boomie2012 23 januari echo Liefjes 23 januari intake annie1979 24 januari echo Jill85 24 januari echo firsttimemom 24 januari intake + echo Jane1981 28 jan. echo+ intake Bibinijmegen 28 januari intake Inge88: 29 januari intake + echo Veerr: 29 januari intake vlk Vrouwje80: 29 januari echo Dotjes 30 januari intake + echo LizzyWizzy 30 januari echo mixedbeeb 30 januari intake + echo Florabella 30 januari echo eitje85 1 februari intake, 14 februari echo Liekj 8 februari echo. vrouwtje80 11 februari intake + echo Caroooola 12 februari intake Littlejoy 14 februari intake tbtje 22 februari 12w echo Saja87 23 maart geslachtsbepaling 51 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje susan84: 3 september - 28 jaar - eerste kindje
Dank je wel lieverds! Mijn hcg was 89,7 dus laag genoeg om te weten dat het geen bbz is. Hoe eerder hij weer op 0 staat, hoe eerder we weer verder kunnen. Ik blijf met jullie mee lezen hoor!
Ik reageer niet vaak (lees wel alles mee) maar nu moet ik toch even reageren... Jeetje Susan, wat vind ik dit erg voor jullie... Ik wens je heel veel sterkte en ik duim voor je dat het snel weer raak mag zijn en goed mag gaan! @meiden met een goede echo: super, gefeliciteerd! Ik mag 8 februari, duurt nog zooo lang... Kom snel weer reageren!
@susan dikke knuffel meid. Heel veel sterkte. Als je je verhaal kwijt wil, mag dat altijd bij mij. Denk goed om jezelf en je mannetje en neem je rust. Ik denk aan je
Jeetje morgen zijn er pas veel echo's en intakes! Succes allemaal! Susan Jammer meissie... ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen!
Jazeker!! Mijn moeder heeft dat ook gehad en ook erge BI er door gekregen! Honey: Fijn dat ik je gerust heb kunnen stellen En nog sorry voor de vreselijke spelfout (stillicht ???? ik bedoelde natuurlijk stil ligt ) Susan: Aaaaah meid wat rot Heeeeel veel sterkte!! Nou heb ik toevallig een zp-dinnetje op en ander topic die precies hetzelfde had als jij. Niets meer in de BM te zien, maar wel nog een stijgende HCG een paar weken. Was echter GEEN bbz. is 3x gecheckt, dus het wil nog niet alles zeggen. Nu is ze eindelijk schoon na een week of 6 geloof ik. Ik hoop je een beetje gerustgesteld te hebben en ik geen je een hele grote digiknuffel!!! Ik vind het echt heel rot voor je NoLi: Wauw goed nieuws meid! Echt genieten he
Dikke knuffel voor jou Susan! Meiden met een goede echo: super en nu genieten! Aan het aftellen . Morgen echo. Beetje dubbel gevoel. Vandaag precies 2 jaar geleden mk gehad...
Pruts Dat lijkt me ook een dubbel gevoel! Spannend voor je morgen! We gaan ervanuit dat alles goed is! Ik duim voor je! Ik mag een dag later..
He meiden! Even een vraagje; zit nu in de ww en heb vorige week gesolliciteerd op een functie via het uitzendbureau. Nu heeft het uitzendbureau gezegd dat ze interesse in mij hebben en is er morgen een informatiebijeenkomst voor dit bedrijf, dus ik ga er even vanuit dat ik mag komen werken. Het betreft een functie voor minimaal een half jaar, daarna verlenging, maar nu komt het; vertellen of niet dat ik 7.5 week zwanger ben?
Vrouwtje Wettelijk hoef je dat niet te vertellen. En als ze het wel wisten mag het geen reden zijn om je niet aan te nemen maar ja dan verzinnen ze misschien wel wat anders... En als je aangenomen bent mogen ze je niet ontslaan omdat ze erachter komen dat je zwanger bent.
Hier gisteren een echo gehad. Alles zag er goed uit. Alleen ben ik 1 week terug gezet. Waarschijnlijk heb ik een heeele late eisprong gehad. Heel vreemd dat ik zo vroeg al een posi test in mijn handen had. Verloskundige stond er ook versteld van. Er komt veel op je af op zo een eerste intake. We hebben veel brochures mee gekregen om alles even op onze gemak door te lezen. De verloskunde praktijk heeft elke woensdag ochtend een inloop spreekuur voor alle aanstaande mama's die bezorgd zijn. Zo kun je terecht voor echo, hartje luisteren etc! Echt fijn! @vrouwtje : mijn advies is om je zwangerschap niet te vertellen. Tot 6 maanden ben je niet verplicht. Daarnaast zou ik even afwachten op de proefperiode.
Lieve Susan, Ik ben er gewoon een beetje stil van Ik wil jou en je mannetje veel sterkte wensen met dit verlies! En ik wil je een hele dikke knuffel geven!