Wat een k*tdag vandaag. Vannacht amper kunnen slapen. Dan een dienst alleen maar op sprinters zonder toilet. Treinen die uitvallen en er geen info verstrekt word met als gevolg dat ik met flinke vertraging reed. Valt er op Amsterdam Zuid ook nog eens een vrouw naast mijn trein flauw. Dus naar binnen gebracht en gevraagd om een arts. Die was er gelukkig wel. Uiteindelijk met +30 op Utrecht en moest dus binnen 5 min alweer mijn volgende trein rijden. Zat vanaf 05:55 tot 09:30 zonder toilet en als het aan boven had gelegen zou het tot 10:40 zijn geweest. Heb toch even duidelijk gemaakt dat ik eerst naar t toilet ging... Blegh
Annie fijn om te horen dat het goed gaat met de kleine! Tante zijn is erg leuk. Ben zelf peettante van mijn nichtje. Vanmorgen echo gehad. Alles was prima. Ben vooruit gezet naar 8 weken en 4 dagen. Ben dus eigenlijk 30 augustus uitgerekend, maar blijf lekker hier meekletsen hoor als jullie het goed vinden . Nu lekker genieten en vanavond de familie inlichten. Zin in!
Jane Wat een ellende meid! Niet leuk als je ook nog eens zwanger bent.. pfff dat je dat volgehouden hebt met plassen.. Pruts Jeeee weer een goede echo! En mooi vooruit gezet. Blijf maar lekker hier haha, je hoort toch al bij deze club! Dus niet weggaan he!
Ja ik zal wel moeten, onderweg geen enkele mogelijkheid. En heel ongezond niks drinken. Dat moet ik dus na dienst inhalen.
Jane Ik dacht dat jou gezegd was dat je treinen zou hebben met toilet?? Lekkere regeling dan.. Succes meid! En inderdaad lekker ongezond, dadelijk ga jij nog tegen de vlakte. Pas goed op jezelf
Annie wat fijn dat toch alles goed is met het kindje! Pruts gefeliciteerd met je echo! Tuurlijk blijf je gewoon hier kletsen. Anders moet je weer helemaal opnieuw inburgeren
Ik moet mn bussen zelf omwisselen, maar dat gaat vl vanaaf doen, ik kom niet meer van de bank af vandaag! Fijn, weer een mooie echo Pruts! Ik wordt echt zenuwachtig nu, voor morgen...
Ftm Lekker op die bank blijven jij! Fijn dat je mannetje de bussen even wisselt. Ik ook morgen voor echo, ben zo zenuwachtig aan worden pffff
He meiden! Fijn al die goede echo's! Hier beginnen de twijfels weer te komen, ben minder moe etc. Ben bang dat mijn lichaam het weer niet aangeeft dat het mis is gegaan. Zucht... was het maar alvast dinsdag dan heb ik mijn echo. Probeer van het goede uit te gaan, maar ja dat is soms zo moeilijk!
Ik heb natuurlijk al een kloppend hartje gezien.. Maar nu zit ik weer helemaal in de stress dat t een MA zou zijn ofzo... Echt zo stom, heb ik door die eerste echo de eerste angsten (bbz, mk) af kunnen wenden, verzin ik gewoon weer iets nieuws om voor in de stress te zitten. Na de 12 weken echo zal t wel een vroeggeboorte worden, hihi! Wat erg ben ik... Tijd weer voor een dutje... pfff...
Hey allemaal, ik ben nog niet lang op dit forum en ik ben ook belgische, dus misschien ligt het daaraan, maar ik snap heel veel van jullie afkortingen niet... Wat is een MA? En een BBZ? En een MK? En wat is een VK? Ik voel me serieus dom hier . Of bestaat er ergens een afkortingenlijst, en is dat de afspraak? Groetjes, L
firsttimemom, al snap ik niet waarvoor je precies angstig bent (die afkortingen weetjewel), maar ik snap heel goed DAT je angstig bent, want dat is bij mij net zo! Mijn schoonmoeder was hier net op bezoek en al bedoelt ze het supergoed, ze heeft me net nog wat meer angsten gegeven... Ach ja, hoort erbij zeker?
Hahaha Lorelai Hier de afkortingen: MA Missed Abortion MK Miskraam BBZ Buitenbaarmoedelijke zwangerschap VK/VLK is verloskundige
Al een tijdje niet gereageerd, doordat ik lange diensten had en veel moe was. Maar ik wilde wel met jullie delen, dat de echo vanochtend goed was, mooi op schema en een kloppend hartje! Nu maar even fijn nagenieten met ml op de bank!!
♥Zwangerschapslijst 1 - 15 september Mama's ♥ Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Veratje: 2 september - ?? jaar - eerste kindje bianca1374: 2 september - 38 jaar - derde kindje Mistymax: 3 september - 29 jaar - derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Tbtje: 5 september - 20 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Bibinijmegen: 6 september - 32 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Steefsel: 7 september - 26 jaar - tweede kindje Boomie2012: 7 september - ?? jaar - tweede kindje * Danjo: 7 september - ?? jaar - tweede kindje *** JoniBlue: 7 september - 28 jaar - tweede kindje Asd: 7 september - 30 jaar - eerste kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Pruts27: 8 september - 33 jaar - tweede kindje Juffie87: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Littlejoy: 10 september - 33 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje Mi Vida: 11 september - ?? jaar - ?? kindje Caroooola: 11 september - 23 jaar - tweede kindje honey23: 13 september - 24 jaar - eerste kindje Koetje: 13 september - 30 jaar - derde kindje LizzyWizzy: 14 september - 30 jaar - eerste kindje Florabella: 15 september - 31 jaar - tweede kindje anna8: 15 september - 27 jaar - eerste kindje Emm82: 16 september - 30 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's annie1979 24 januari echo Jill85 24 januari echo firsttimemom 24 januari intake + echo Jane1981 28 jan. echo+ intake Bibinijmegen 28 januari intake Inge88: 29 januari intake + echo Veerr: 29 januari intake vlk Vrouwje80: 29 januari echo Dotjes 30 januari intake + echo LizzyWizzy 30 januari echo mixedbeeb 30 januari intake + echo Florabella 30 januari echo eitje85 1 februari intake, 14 februari echo Liekj 8 februari echo. vrouwtje80 11 februari intake + echo Caroooola 12 februari intake Littlejoy 14 februari intake Saja87 14 februari termijn echo tbtje 22 februari 12w echo Saja87 23 maart geslachtsbepaling 51 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje susan84: 3 september - 28 jaar - eerste kindje
Heb de afspraken van vandaag even weggehaald.. Nieuwe afspraken kunnen er weer bij anders word de afspraken lijst ook zo erg lang..
Dag dames, lees regelmatig mee en wil graag ook eens reageren Inmiddels 7 weken zwanger en ik voel me ook echt zwanger. Heb sinds gisteren sea bandjes gehaald voor de misselijkheid en het neemt een hoop weg. Ga maandag naar de acuputurist. Om nog meer misselijkheid weg te halen. Baadt het niet, schaadt het niet. Hoe verloopt het bij jullie? Hoe verloopt het op het werk? Ik heb het verteld op het werk, omdat ik erg misselijk ben. Het lucht al op om het te delen. Wil tenslotte ook gewoon blijven werken. Dragen jullie al zwangerschapskleding? Ik heb al een broek aangeschaft en hij zit gegoten.