Susan gelukkig dat het weer wst beter gaat. Het blijft moeilijk maar je bent positief. Hoop dat jullie weer snel een posi test ebben en dan lekker mogen genieten. Weet hoe je je voelt. Knuf voor jou
♥Zwangerschapslijst 1 - 15 september Mama's ♥ 52 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Bevallingslijst annie1979: 1 september (29 augustus) - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Veratje: 2 september - ?? jaar - eerste kindje bianca1374: 2 september - 38 jaar - derde kindje Mistymax: 3 september - 29 jaar - derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Tbtje: 5 september - 20 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Babbelbol: 6 september - 32 jaar - derde kindje Bibinijmegen: 7 september - 32 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Steefsel: 7 september - 26 jaar - tweede kindje Boomie2012: 7 september - ?? jaar - tweede kindje * Danjo: 7 september - ?? jaar - tweede kindje *** JoniBlue: 7 september - 28 jaar - tweede kindje Asd: 7 september - 30 jaar - eerste kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Pruts27: 8 september (30 augustus) - 32 jaar - tweede kindje Juffie87: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Littlejoy: 10 september - 33 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje Mi Vida: 11 september - ?? jaar - ?? kindje Caroooola: 11 september - 23 jaar - tweede kindje sharonnetje: 13 september - 25 jaar - tweede kindje honey23: 13 september - 24 jaar - eerste kindje Koetje: 13 september - 30 jaar - derde kindje LizzyWizzy: 14 september - 30 jaar - eerste kindje Florabella: 15 september - 31 jaar - tweede kindje anna8: 15 september - 27 jaar - eerste kindje Emm82: 16 september - 30 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's Jane1981 28 jan. echo+ intake Bibinijmegen 28 januari intake Inge88: 29 januari intake + echo Veerr: 29 januari intake vlk Vrouwje80: 29 januari echo Dotjes 30 januari intake + echo LizzyWizzy 30 januari echo mixedbeeb 30 januari intake + echo Florabella 30 januari echo eitje85 1 februari intake Liekj 8 februari echo sharonnetje 11 februari termijn echo vrouwtje80 11 februari intake + echo Babbelbol 11 februari termijn echo Caroooola 12 februari intake Danjo 12 februari echo NoLi 14 februari termijn echo Firsttimemom 14 februari termijn echo Littlejoy 14 februari intake Saja87 14 februari termijn echo eitje85 14 februari echo Pruts27 15 februari termijn echo Annie1979 20 februari termijn echo tbtje 22 februari 12w echo Babbelbol 27 februari controle Saja87 23 maart geslachtsbepaling ☆Sterren mama's☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje susan84: 3 september - 28 jaar - eerste kindje
Susan, heel veel sterkte! Gisteren 2 hele erge steken gehad las op internet bandenpijn maar vind het wel vroeg voor!
Susan Wat ben je positief meid, knap hoor. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie! Geniet van de leuke dagen die eraan komen, Carnaval. Bedankt voor je bedankjes! *hug*
Voel me echt super beroerd spuug de hele dag door en elk slokje wat ik neem komt er in 5voud weer uit...ben een slappe vaatdoek. Hoop alleen echt dat ik niet weer uitdroog want dat was echt verschrikkelijk maar zonder vocht wat blijft zitten word het toch lastig.
Wat rot steefsel! Heb je dat vorige keer ook gehad? Hoop voor je dat je snel wat binnen weet te houden.
Jane morgen staat er nog niet op maar geef niet. Steefsel wat vervelend zeg. Echt door de zwangerschap of griepje? Hier vandaag totaal niet fit verkouden,hoesten en wazig in mn hoofd. Morgen mn intake bij de vk
Ik heb vandaag wat meer kunnen eten als gisteren, maar ik voel me nog steeds echt niet lekker... Gelukkig niet zo erg als bij jou steefsel! Sterkte ermee, want uitdroging is geen pretje! (zoveel spugen ook niet ) Ik heb vandaag voor t eerst in een week weer iets gedaan. Niet veel hoor, alvast wat dingen voor de moestuin voorgezaaid, en gekookt, zo goed en kwaad als t kon! Verder vooral nog veel geslapen... Die griep blijft maar een beetje doorzeuren!
@susan: knap dat je zo positief bent. Hoop dat je binnenkort weer een mooie test in je handen mag houden en dat deze beeb blijft plakken. @hier: vandaag feestje voor ons zoontje. Heb schoonfamilie verteld dat ik zwanger ben (waren het niet van plan maar het was zo'n inkoppertje) ze reageerde positiever dan we dachten (zitten nu even niet in zo'n rooskleurige situatie red) dus dat was een pak van mijn hart. Nu even solliciteren en denk ik voor negenen het bed in. Nog 2 nachtjes slapen en we zien onze kleine ukkepuk!
Dank meiden het is echt van de zwangerschap en ben wat voorzichtiger want bij mijn zoontje idd uitgedroogd kon niet eens meer plassen toen een week in het ziekenhuis gelegen...met kleine was er niks maar van mij weinig over. Net wat bouillon binnen weten te houden en morgen bij vk primperan sup vragen hopelijk gaat het dan wat makkelijker. Meiden die zich ook naar voelen sterkte en meiden die zich goed voelen geniet r maar flink van.
Hey meiden. Iedereen heeft wel wat last van kwaaltjes nu he? Hier ook nog steeds. Lig ook alweer lekker op bed. Mijn kussen is op dit moment mijn grootste vriend. Iedereen slaap lekker alvast.
Hier laatste 2 dagen echt enorm beroerd. Hou amper wat binnen. Morgen echo en intake en ga wat vragen tegen de misselijkheid.
Suzan: wat ben jij positief! Zo knap ik gun je zooooo'n geweldige carnaval met als resultaat een prachtig kindje in je buikje! Steefsel: oei meid wat heftig zeg heel veel sterkte Kwaaltjes: ik was zooooo misselijk. Ik kreeg meficatie van de HA. Gister 1 tabletje gehad, ik merkte,er niks van. Maar vandaag niks. Geen misselikheid, nog geen vleugje .ja dast maakt me dan toch weer erg onzeker. mijn moeder heegt tussen mij enn broertje mrt 13 wk een MA gehad... En haar,woorden: ineens was de misselijkheid weg, krijg ik.niet uit mn koppie. Maar goed mn kindjes hartje klopte dus fingers crossed
Babbelbol ik 2x een ma gehad en juist geeooon alleklachten. bij een ma groeit je vruchtzak gewoon door en je symptomen gaan ook gewoon door. Geniet juist van een dag niet misselijk hier is het de ene dag top andrre dag shit.